Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob kwie 14, 2007 12:50

Mysle ze po prostu temat oporu kabla i wylacznika nalezy tu odpuscic bo to tylko strata czasu, opornik dobrac z dokladnoscia 10-20 OHm i nie pisac herezji ze przy 392 OHmach silnik szarpie a przy 403 idzie slicznie ;) To DOKLADNIE to samo co pisanie ze jak przy zmianie oleju naleje 3,50 l oleju to kopci i slabo idzie, a kiedy naleje 3,52 l to idzie jak burza ;)



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » sob kwie 14, 2007 15:33

olek256, a moze poprostu opornik nie maił dokladnie 390, tylko ok 400, bo przeciez mozliwa jest granica błendu



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob kwie 14, 2007 16:07

ja nie mialem opornika tylko potencjometr....ale to i tak niczego nie zmienia :)


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

matnun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sty 25, 2007 12:26
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: matnun » pn kwie 16, 2007 21:11

Po przeczytaniu całego tematu pewnie bede nastepnym TDI +R.
Rezystor napewno ma jakis negatywny wpływ na silnik (pompe) tylko chcialbym wiedziec w jakim stopniu... Kto najwiecej km przejechał z rezystorem jak czesto był zalaczany, i czy po takich dluzszych przebiegach widac jakies wieksze zuzycie. I jak jest tez z tym wrastajacym cisnieniem doładowania, ktos pisal ze zaobserwowal takie zjawisko na wskazniku doladowania...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn kwie 16, 2007 21:16

to vento z pierwszej strony zrobiło już 15000 używając sporadycznie opornika i oprócz ślizgania sprzęgła nic sie nie dzieje

[ Dodano: Pon 16 Kwi, 2007 21:16 ]
dodam że cały czas lata na opale :bajer:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pt kwie 20, 2007 00:28

dzis przy intensywniejszym uzywaniu opornika zauwazylem delikatne spadki mocy, cos jak falujace opory powietrza.... taka lekka sinosuida.To wsyzstko przy obrotach okolo 3500-4000.... Czy to winna przeplywka czy pompa nie wyrabia?a moze wtryski?co sadzicie?

Tak na marginesie. Dzis wlasnie scigalem sie z A6 tdi(chyba 90KM).Gosc nie dal mi rady a widac bylo ze jest chetny na sciganie.Co mi podjechal na ogon to ja mu odchodzilem na jakies 100m.Widzialem w lusterku ze tez cisna mocno.....
Wiem ze A6 wiecej wazy ale jest mlodsze i ma silnik w lepszym stanie...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
MaReEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn lis 28, 2005 16:26
Lokalizacja: PTU
Kontakt:

Post autor: MaReEK » pt kwie 20, 2007 23:08

olek256 pisze:A6 tdi(chyba 90KM)
W A6 nie ma takiego silnika, najmniejszy to 1.9 110KM no i 2.5TDI 150KM, ale z tym już byś nie rozmawiał...


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=99542/]Zapraszam do oceny mojego MK3 AFN[/url][/b]
[img]http://img231.imageshack.us/img231/1751/72925810ty5.jpg[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob kwie 21, 2007 09:05

MaReEK pisze:W A6 nie ma takiego silnika
jest :bajer: , a nawet powiem , że to 1z



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob kwie 21, 2007 10:16

To prawda, wg ETKA 1Z byl uzywany w A6:)

[ Dodano: 21 Kwi 2007 10:25 ]
seaseacker pisze:a chcesz wiedzieć jak wygląda sam opornik??
A co sie dziwisz? Nie wszyscy wiedza jak wyglada opornik;)



Awatar użytkownika
mikolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mikolo » sob kwie 21, 2007 19:11

olek256 pisze:Gosc nie dal mi rady a widac bylo ze jest chetny na sciganie.
Bora 1,6 tez wysiada w starciu z opornikiem. Scigałem sie z sasiadem. Do 4 odchodzilem ruchem jednostajnie przyspieszonym :P:P:P:P:P ale na 5 biegu juz byo to juz miazdzace bdla Bory. Przy przeskokach miedzy autami to juz wogule nie mial szans. Wlaczyl mi sie jednak system kontroli trakcji w postac dziewczyny :P:P:P:P I skonczyloi sie sciganie :P:P:P:P system nie odzywal sie jeszcze 6 godzin :P:P:P



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » sob kwie 21, 2007 19:47

mikolo, Gratuluje systemu trakcji, ale widac jak każdy system i ten ma swoje błędy... :helm:


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn kwie 23, 2007 09:51

damcio151 pisze:
MaReEK pisze:W A6 nie ma takiego silnika
jest :bajer: , a nawet powiem , że to 1z
patrzylem po allegro i ta audica miala chyba 110KM.... Prawdopodobnie mogly byc 1Z ale te starsze.... Ta wygladala na okolo 2002 rocznik..........


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
mikolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mikolo » pn kwie 23, 2007 21:33

W niedziele cialem sie z A6 2,5 tdi chyba 150KM z polowy lat 90. Robilem go jak chcialem po miescie az na czerwonym jak sie zatrzymalem to zajechal mi droge bo inaczej nie umial mnie wyprzedzic. Jego silnik musial byc chyba w rozsypce bo nie wierze ze z taka latwoscia odstawial bym auto z takim silnikiem nawet o takich gabarytach. Kopcil jak lakomotywa :P:P:P:P



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » pn kwie 23, 2007 22:57

mikolo, zapewne roblies jak chciales 2.5 tdi 115 koni ..audi ogolnie mialo w tych latach max 140 i to rocznikowo jesli sie nie myle '96


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 36 gości