Jakie hamulce wybrać i zrobić żeby były lepsze od orginału
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie hamulce wybrać i zrobić żeby były lepsze od orginału
1). Mam pytanie odnośnie tarcz hamulcowych i nie tylko.
Zastanawiam się nad kupnem nowych tarcz do mojego MK1 cabrio i teraz pytanie jakie kupić
Jedni chwalą Brembo drudzy EBC itd.
Ja się zastanawiam nad ATE Power Disc lub ZIMMERMANN SPORT. Znalazłem jeszcze ciekawie wyglądające TAROX
Pytanie co wybrać proszę o opinie
2). Druga sprawa to jakie klocki do tych tarcz i znowu co wyżej . Różne firmy różne opinie, ale może są tacy co już mieli kilka różnych i mają jakieś zdanie
3).Co więcej zrobić żeby poprawić heble
co z przewodami, zaciskami itd..
Robić i tak muszę więc chce zrobić konkretnie a nie bawić się w tanie zamienniki po 30zł
Tarcze mam 239x20
Zastanawiam się nad kupnem nowych tarcz do mojego MK1 cabrio i teraz pytanie jakie kupić
Jedni chwalą Brembo drudzy EBC itd.
Ja się zastanawiam nad ATE Power Disc lub ZIMMERMANN SPORT. Znalazłem jeszcze ciekawie wyglądające TAROX
Pytanie co wybrać proszę o opinie
2). Druga sprawa to jakie klocki do tych tarcz i znowu co wyżej . Różne firmy różne opinie, ale może są tacy co już mieli kilka różnych i mają jakieś zdanie
3).Co więcej zrobić żeby poprawić heble
co z przewodami, zaciskami itd..
Robić i tak muszę więc chce zrobić konkretnie a nie bawić się w tanie zamienniki po 30zł
Tarcze mam 239x20
Ostatnio zmieniony ndz kwie 15, 2007 10:17 przez nowy13, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: [Mk1] hamulce jaki ?
Odradzano mi brembo bo w cięzkim passacie mogą pofalować na temat EBC nikt nic nie wspomniał a ATE wymieniono jako troche lepsze następnie TEXTAR i na końcu Zimmermann jako dla szaleńców którzy naprawde katują hamulce. Odnośnie Tarox - nie słyszałem nie widziałemnowy13 pisze:1). Mam pytanie odnośnie tarcz hamulcowych i nie tylko.
Zastanawiam się nad kupnem nowych tarcz do mojego MK1 cabrio i teraz pytanie jakie kupić
Jedni chwalą Brembo drudzy EBC itd.
Ja się zastanawiam nad ATE Power Disc lub ZIMMERMANN SPORT. Znalazłem jeszcze ciekawie wyglądające TAROX
Pytanie co wybrać proszę o opinie
ATE - ATE, mintex , ferrodonowy13 pisze:2). Druga sprawa to jakie klocki do tych tarcz i znowu co wyżej . Różne firmy różne opinie, ale może są tacy co już mieli kilka różnych i mają jakieś zdanie
TEXTAR- tylko TEXTAR
do zimmermanna - tylko mintex
należało by wymienić na te w oplocie żeby nie pęczniałynowy13 pisze:3).Co więcej zrobić żeby poprawić heble
co z przewodami, zaciskami itd..
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: [Mk1] hamulce jakie ?
A zadałeś sobie pytanie czy sprawdzą się takie hamulce w Twoim przypadku.nowy13 pisze: Jedni chwalą Brembo drudzy EBC itd.
Sportowe tarcze, kolocki stworzone są do jazdy w extremalnych warunkach, działają perfekcyjnie ale po rozgrzaniu. Seria działa dobrze przy stosunkowo niewysokich temperaturach i dlatego są montowane w seryjnych samochodach. Jeśli jeździsz agresywnie, często używasz hamulcach, shamowujesz z dużych prędkości to jak najbardziej.
Ja mam brembo tarcze i klocki też sportowe. Niestety nie moge wypowiedzieć się na temat moich hamulcy bo najprawdopodobnie mam zapowietrzony układ i cylinderek tylny delikatnie leje więc są słabe.
Znajomy (poprzedni właściciel) mówił że jak wszystko było sprawne to hamował jak rajdówka. W niedalekiej przyszłości wezmę sie za to i zobaczymy.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
nowy13, poszukaj - o ile pamiętam to ten wymiar w vw polo rocznik ok 2002 były montowane tarcze wentylowane - wiadomo że będą mniej podatne na fadding. Co do samej jakości - ja montowałem tarcze Zimmermann + klocki Textar - ładnie hamowały
[ Dodano: Pią Gru 08, 2006 7:01 pm ]
[ Dodano: Pią Gru 08, 2006 7:01 pm ]
przede wszytski to nie wkłąda on tarcz z weglików spiekanych tylko jakościowo lepsze - odporniejsze na ścieranie fadding - przynajmniej ja to tak odbieram. Jesli już sportowe to trzeba by zmienić pompę hamulcową, przewody.ADi997 pisze:A zadałeś sobie pytanie czy sprawdzą się takie hamulce w Twoim przypadku.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
I po to jest forum aby przedyskutować wszystkie rozwiązania.greg pisze:przede wszytski to nie wkłąda on tarcz z weglików spiekanych tylko jakościowo lepsze - odporniejsze na ścieranie fadding - przynajmniej ja to tak odbieram. Jesli już sportowe to trzeba by zmienić pompę hamulcową, przewody.
Lepiej przed przystąpieniem do działania przemyśleć co się chce osiągnąć a nie na "pałe" kupić to co najdroższe i cenionej firmy a nie koniecznie spełni nasze wymagania.
Dobre tarcze robi również TRW Lucas.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Mam już pewne doświadczenie w hamowaniu MK1. Na początek radzę zmienić serwo i pompę na komplet z audi b3 gdzie pompa ma tłok 22mm, a nie 20mm jak większość golfów. Do takiego zestawiku najlepiej i chyba najrozsądniej nadadzą się tarcze ATE power disc i klocki Lucas, ale jak na opakowaniu nie ma TRW. Firma ta po połączeniu nie spełnia moich oczekiwań, a gołe Lucasy są jeszcze dostępne. Co do tyłu to nie napisałeś co tam masz iniestety nic nie doradzę chwilowo.
Co do tyłu to są bębny i na razie zostaną. Były robione nie dawno, chociaż wiem że przy swapie to i tył pewnie trzeba było by poprawić.TAZ pisze: Co do tyłu to nie napisałeś co tam masz iniestety nic nie doradzę chwilowo.
Ta kktóra ma na opakowaniu TRW ??TAZ pisze:Firma ta po połączeniu nie spełnia moich oczekiwań
TAZ pisze:Na początek radzę zmienić serwo i pompę na komplet z audi b3 gdzie pompa ma tłok 22mm, a nie 20mm jak większość golfów.
Jak wygląda wymiana ??
Czy coś trzeba przerabiać czy wszystko elegancko pasi ??
http://moto.allegro.pl/item146445604_po ... 80_90.html
Tu masz link do takiego zestawu. Co do spasowania to potrzeba gwintu troche w bolcu serwa uciąć i troche nakrętki z mk1 też uciąć żeby po zakręceniu pedały były równo. Do tego wszystkiego należy nieco podoginać przewody hamulcowe. Jak masz czujnik hamulcy w pompie to radzę się zaopatrzyć w króciec z dodatkowym wyjściem na czujnik lub kupić czujnik od malucha i podpiąć jak w maluchu. Ja miałem czujnik właśnie z malucha.
Tu masz link do takiego zestawu. Co do spasowania to potrzeba gwintu troche w bolcu serwa uciąć i troche nakrętki z mk1 też uciąć żeby po zakręceniu pedały były równo. Do tego wszystkiego należy nieco podoginać przewody hamulcowe. Jak masz czujnik hamulcy w pompie to radzę się zaopatrzyć w króciec z dodatkowym wyjściem na czujnik lub kupić czujnik od malucha i podpiąć jak w maluchu. Ja miałem czujnik właśnie z malucha.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 362 gości