Slabe przyspieszenie, slaba Vmax
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Slabe przyspieszenie, slaba Vmax
Witajcie. Pomykam MK3 1993r z silnikiem ABU. Przeglądałem posty na forum dotyczące tej „jednostki napędowej” i widzę, że nie tylko mój motorek sprawia problemy. Primo: trapi go wielka niemoc… niekopytność objawia się cieniutkim przyspieszeniem oraz Vmax’em 140. Primo2: zdarza się, że nagle wskazówka obrotomierza dostaje szału – miota się w zawrotnym tempie miedzy 0 – 3500 kontrolki ładowania i ciśnienia oil mrugają jej do rytmu, po wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie w konwulsjach. Nie chce się uruchomić przez kilka następne minut… no chyba, że zdejmą klemę z akumulatora. Wtedy silniczek pali od ręki i kręci do następnego razu. Po pierwszej „razie” miałem spokój przez 8 miesięcy, teraz co kilkadziesiąt – kilkaset km historia się powtarza. Auto ma instalacje gazową, ale problem występuje też na benzynie. Czy fakt, że silnik gaśnie, wskazywałby na czujnik halla, czy raczej to silniczek krokowy? Czy komuś z Kolegów – posiadaczy ABU udało się pozbyć podobnych objawów? Wiem, że poślecie mnie „na komputer”, swego czasu odwiedziłem kilku magików, ale nic mi nie pomogli… może po prostu zamiast flachowca tu potrzebny jest fachowiec. Kogo byście polecili w najbliższej okolicy Katowic? Pozdrawiam, Michał.
Ostatnio zmieniony pt kwie 13, 2007 15:34 przez fariofan, łącznie zmieniany 1 raz.
hello,
nie znam się na oznaczeniach silników ale napisz chociaż jaka jest pojemność i rok prod i ile ma koników!
jeżeli chodzi o instalacje LPG to ile auto na niej przejechało i ile ma przebiegu w sumie.
powodów może być wiele tak samo jak wielu jest mechaników.
ja nie staram się rozwiązywać problemów z silnikiem samemu tylko jade do mojego specjalisty. ten mechanik zna się na rzeczy miał w swoim życiu 11VW teraz ma Audi więc to samo można rzecz. jest trochę postrzelony ale może w tym jego metoda. zna się na rzeczy i odkad jećdziłem do niego to nie mam żadnych problemów z moim VW.
Mieszkam w K-ce - Ligota, koleś ma warsztat na ul.Śląskiej otwarte ma od 10- do nocy (aż zrobi) ma ruch w intersie bo jest dobry.
bliższe inf na gg 10038666
pozdro
ps.silnik to serce i należy dbać o niego...
nie znam się na oznaczeniach silników ale napisz chociaż jaka jest pojemność i rok prod i ile ma koników!
jeżeli chodzi o instalacje LPG to ile auto na niej przejechało i ile ma przebiegu w sumie.
powodów może być wiele tak samo jak wielu jest mechaników.
ja nie staram się rozwiązywać problemów z silnikiem samemu tylko jade do mojego specjalisty. ten mechanik zna się na rzeczy miał w swoim życiu 11VW teraz ma Audi więc to samo można rzecz. jest trochę postrzelony ale może w tym jego metoda. zna się na rzeczy i odkad jećdziłem do niego to nie mam żadnych problemów z moim VW.
Mieszkam w K-ce - Ligota, koleś ma warsztat na ul.Śląskiej otwarte ma od 10- do nocy (aż zrobi) ma ruch w intersie bo jest dobry.
bliższe inf na gg 10038666
pozdro
ps.silnik to serce i należy dbać o niego...
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Wydaje mi się, że twój problem leży w posiadaniu LPG, ale na początek zajmij się podstawami, które mają wpływ na moc czyli zapłonem. Proponuje na początek popsikac kable wodą i sprawdzić czy nie ma przebicie (nocą pod maską będą iskierki). Miałem podobną sytuację. Auto przerywało, dławiło sie potrafiło zgasnąć na wolnych obroatch. Przyczyną okazały sie nowe kable firmy Sentech (lipa). Kupiłem BERU i po sprawie. Później wymień profilaktycznie kopułke i palec (też BERU - żaden EPS) i regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu przy pomocy lampy i kompa do kontroli. Jak się nie poprawi to odczep instalacje i zobacz czy będzie dobrze...myśle że w tym tkwi sedno sprawy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 370 gości