Nie pali sie kontrolka swiec - mam zegary od benzyny?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Kurcze, dzis parkowalem w garażu i odpalil bez problemu za 1 razem elegancko, bąbelki powietrza wyraznie widoczne byly w przewodach, czyli to nie jest chyba gl problem czemu nie odpala gdy w nocy postoi na dworzu. Dodam, ze na dworzu stoi na podjezdzie pod kątem. Mozliwe, ze jakos "cofa" mu sie paliwo i przez to trudniej pali?
My spirit you cannot breeaaak!
- Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
całkiem możliwe.. układ paliw łapie gdzieś lewe powietrze i przez noc paliwo cofnie sie do zbiornika a układ zapowietrzy.. Zanim paliwo dojdzie do wtrysków to go trochę pokręcisz..Vito Corleone pisze:Dodam, ze na dworzu stoi na podjezdzie pod kątem. Mozliwe, ze jakos "cofa" mu sie paliwo i przez to trudniej pali?
Posprawdzaj wszystkie łączenia węża paliwowego i zasilającego i zwrotnego czy gdzieś nie jest pęknięty. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?? Jak dawno to wymień go.
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Kup najlepiej oryginalne opaski w ASO (ok 2,50 zl/szt.). Zacisniesz jest bez problemu malymi obcegami. Te na srubke trzymaja jak lysego za wlosy i nigdy nie wiadomo ile najlepiej skrecic...Vito Corleone pisze:filtr byl wymieniany "podobno" z 10 tys km temu, ale widzialem ze 2 zaciski na wezykach na filtrze sa nowsze a 2 stare, moznaby je tez wymienic
Te z ASO sa tak przystosowane ze zaciskasz na max i jest ok. Zwroc uwage na to ze te z filtra i te z zaworka maja rozne srednice.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Dzieki jutro jade do sklepu po sprzet, zaciski i oring. Moze cos pomoze Mam samochod 2 tyg i znowu cos. Cieknie miska olejowa, juz nie raz dostala (sporotowe niskie zawieszenie), dodatkowo w okolicy fltra oleju w kirunku silnika wszystko wilgotne i rzeklbym ochlapane Wchodze jutro do kanału zbadac sprawe z bliska, zanosi sie ze wzialem studnie bez dna.
My spirit you cannot breeaaak!
ale pamietaj raz zrobisz a pozadnie i bedzie ci jeszcze dlugo sluzyl bez usterekVito Corleone pisze:zanosi sie ze wzialem studnie bez dna.
Ps zdejmi oslone silnika i zobacz wezyki laczace wtryski umnie jeden padl i tez ciezko palil
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
inek01, nowe zaciski i oring odbieram jutro, apropo tego bezpiecznika, napisales ze jest w kabinie, tylko mam problem z rozszyfrowaniem, ktory to. Nad bezp sa 2 rzedy duzych gniazd. W pierwszym numery 72, 109, 18, puste, 21 w drugim 99, 36, puste, 53, 103 i badz tu madry Dodatkowo jest czerw bezp prawie calkowicie schowany 50A 32V moze to ten?
My spirit you cannot breeaaak!
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Licznik od Gobo90 juz chodzi i sprężyna sie zapala tak jak to w dieslu byc powinno
Z tym parkowaniem na podjezdzie i cofaniem sie paliwa to moze byc prawda. Gdy postawilem silnikiem do dolu odpalil od razu z rana, co nie zmienia faktu ze w ukladzie sa babelki powietrza. Na wylocie z pompy paliwowej znalazlem dosyc luzny zacisk i podmienilem na ten, ktory mialem przygotowane na wymiane przy filtrze. Teraz trzyma dobrze. Te przewody na filtrze siedza tak mocno ze odeszla mi ochota sie z nimi silowac zeby zmienic zaciski. Lepiej za jednym razem zmienic ten filtr, kto wie ile poprzedni gosc na nim zrobil naprawde....tym bardziej ze bąble wala rowno z filtra do pompy
Z tym parkowaniem na podjezdzie i cofaniem sie paliwa to moze byc prawda. Gdy postawilem silnikiem do dolu odpalil od razu z rana, co nie zmienia faktu ze w ukladzie sa babelki powietrza. Na wylocie z pompy paliwowej znalazlem dosyc luzny zacisk i podmienilem na ten, ktory mialem przygotowane na wymiane przy filtrze. Teraz trzyma dobrze. Te przewody na filtrze siedza tak mocno ze odeszla mi ochota sie z nimi silowac zeby zmienic zaciski. Lepiej za jednym razem zmienic ten filtr, kto wie ile poprzedni gosc na nim zrobil naprawde....tym bardziej ze bąble wala rowno z filtra do pompy
My spirit you cannot breeaaak!
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
Witam. Na początku była mowa o zakresach obrotomierza i moje pytanie do tego się odnosi. Mianowicie mam TD i zamiast obrotomierza mam zegar. Chciałem wymienić na obrotomierz ale jak oglądałem liczniki to zgłupiałem. Na allegro i na szrotach są różne zakresy prędkości obrotowej do 5, 6, 7 tyś. Ta ostatnia to do benzyny. I teraz nie wiem czy musze szukać do 5 czy 6 tyś.
I drugie pytanko to takie bo rozmawiałem z kolegą, który powiedział że prawie bez problemu założy mi liczniki od golfa 4. Czytałem o licznikach z TDi do TD że nie będą pasować ale mnie zaciekawił. Może ktoś kto przeczyta wie lub lepiej dokonał takiej zmiany.
Pozdrawiam PAFCIO
I drugie pytanko to takie bo rozmawiałem z kolegą, który powiedział że prawie bez problemu założy mi liczniki od golfa 4. Czytałem o licznikach z TDi do TD że nie będą pasować ale mnie zaciekawił. Może ktoś kto przeczyta wie lub lepiej dokonał takiej zmiany.
Pozdrawiam PAFCIO
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
maszynistapawel, jak masz dylemat czy 5 czy 6 tys znajdz do 5,5 a na powaznie to taki licznik nabylem akurat od Gobo90 i u mnie w tdi sprawuje sie dobrze
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edb ... ae4e6.html
5,5 tys ci w zupelnosci wystarczy w td, natomiast jezeli chodzi o wymiane na licznik z Mk4 to wlasnie Gobo90 ma taki wstawiony i polecam temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edb ... ae4e6.html
5,5 tys ci w zupelnosci wystarczy w td, natomiast jezeli chodzi o wymiane na licznik z Mk4 to wlasnie Gobo90 ma taki wstawiony i polecam temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
My spirit you cannot breeaaak!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 142 gości