Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
kalasz20, po corobiłeś tą operacja z minimalnym przestawieniem pina ??? dla mnie bez sen(x)u to wogole ://// ten rowek co on robi to jest minimalny i nie wydaje mi sie zebyś zauwazyl jakąś roznice :PPP Lepiej jakbuś tak obrucił zeby skos na blocu był mniejszy !!! wtedy bolec sie bedzie mniej wysówał )) bo z tego co widze to Ty tuningujesz w przeciwną strone niz wszyscy :PPP
Witam
Rowek nie był minimalny , kiedyś zrobię foto , całkiem głęboko się wżarł , narazie się wstrzymuję z tuningiem bo jak zdjąłem gumy od dolotu i intrcoolera to są one zaolejone , czyli idzie olej przez turbinę , trochę dziwne bo wirnik turbo nie ma żadnego luzu , poczekam do wakacji i zamierzam rozebrać cały układ dolot - wydech , zdjąć głowicę i ją obejrzeć , tuning trzeba robić z głową , bo jak auto mi padnie to bedzie mogiła.
Pozdr
Rowek nie był minimalny , kiedyś zrobię foto , całkiem głęboko się wżarł , narazie się wstrzymuję z tuningiem bo jak zdjąłem gumy od dolotu i intrcoolera to są one zaolejone , czyli idzie olej przez turbinę , trochę dziwne bo wirnik turbo nie ma żadnego luzu , poczekam do wakacji i zamierzam rozebrać cały układ dolot - wydech , zdjąć głowicę i ją obejrzeć , tuning trzeba robić z głową , bo jak auto mi padnie to bedzie mogiła.
Pozdr
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Może z odmy leci , bo idzie rurka do dolotu powietrza .ja mam to samo, turbo po regeneracji, a kupa oleju w rurach (od filtru i od kolektora dolotowego).
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Tak to jest odmaTo_mas pisze:Dj Darecki, mi własnie z odmy leci !!! (jeśli odma to taki grzybek plastikowy po prawej stronie pokrywy zaworów) jak temu zaradzić ???
Mi też troche leci ale to chyba normalne jest , sam nie wiem .
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
- Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
- Kontakt:
Mam taką prośbe do kogoś kto ma nie modyfikowaną jeszcze pompę w 1,6 td SB. Chodzi mi o to aby ktoś zmierzył ile jest wkręcone o kółko z ząbkami które naciąga sprężynę. Najlepiej od góry tego gwintu. Jeśli ktoś mógł by to zrobić to bardzo bym był wdzięczny bo zależy mi na oryginalnym ustawieniu. Z pomoc stawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
- Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
- Kontakt:
Chodziło mi tylko o to aby wiedzieć jakie jest ustawienie fabryczne tej sprężyny. Bo powróciłem do takich ustawień na czas dotarcia silnika po remoncie. Jak się dotrze to zabiorę się za ustawianie pompy.zaprzal pisze:bm86, a nie lepiej sobie to samodzielnie ustawic? mozesz miec nieco inna twardosc sprezyny, nieco inny pin, nieznacznie inne cisnienie doladowanai... ustaw tak jak ci pasuje, w czym problem?
Witam, dziś zaczełem zabawe tym pinem. Chciał bym podzielic się wami moimi spostrzezeniami. Z racji tego że zależy mi na jak najmniejszym spalaniu obruciłem pin tak by trzpień przesówał sie w miejscu gdzie jest najmniejsze wgłębienie. Z tak ustawionym pinem silnik nie mógł nawet przekroczyć 1300 obr. i sie toczył. Obruciłem wiec go o ok. 15 stopni i na pierszy żut oka wydawało się że jest wszyhstko ok, silnik wkręcał sięna obroty, z tym że samochód zaczoł ładnie przyśpieszać dopiero powyrzej 3000obr (brzed regulacją mament ten był przy 2500 obr.). Dopiero jak ruszyłem ze świateł samochód zaczą się mulić, bardzo wolno wkręcał się na obroty i całkiem skutecznie zatamowałem ruch na pasie ( a miałem pedał gazu na max.). Przed chwilką znów obruciłem pina, tym razem o ok 45 stopi (punktem odniesienia jest pozycja gdzie wgłebienie jest naj mniejsze). samochód zaczą ładnie jechać. Samochód zaczą ładnie przyśpieszać już od poniżej 2500 obr. Znikł efekt zamulenia na starcie.
Mam teraz pytanko w związku z tym do was. Jak bardzo rośnie spalanie w zależności od kata obrotu pina. Może ktos ma już jakieś długotrwałe spostrzeżenia.
Mam teraz pytanko w związku z tym do was. Jak bardzo rośnie spalanie w zależności od kata obrotu pina. Może ktos ma już jakieś długotrwałe spostrzeżenia.
Może nie wypowiedziałem sie precyzyjnie. Ja staram sie jeździć w przedziale 2000-3000 obr. ale jak karzdemu zdarza mi się przegazować ( głównie z tego powodu że się zamulał przed regulacja na starcie). Napisz jak masz ustawiony pin i z jaka prędkościa obr. zazwyczaj jeździsz? Przyda mi sie do statystyk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości