Kontrolka Temp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Kontrolka Temp

Post autor: Bordos » śr kwie 11, 2007 23:45

Taką mam prosbę, aby się osoby mające taki silnik wypowiedziały o tym, w kturym miejscu podczas jazdy (np. w trasie) zatrzymuje się wam wskazówka temp??

U mnie robi to na pierwszej, tej grubej kresce i jedni mi mowią, że to źle, a inni, że dobrze ;/ :bigok:



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » czw kwie 12, 2007 07:20

Tyle ze chwile po przekroczeniu środka, załącza się wentylator i dosc znacznie chłodzi....



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw kwie 12, 2007 08:02

Bordos, Te linie na liczniku oznaczają takie Temp. pierwsza gruba temp. 30-50 stopni następna 70 na środku 90 stopni i tak dalej o 20. Prawidłowo powino wskazywać 90 na środku, ale te auta już mają swój wiek i może czujnik albo wskażnik w zegarach oszukiwać ;) Np. u mojej żony cały czas wskażnik jest na kresce tam gdzie powino być już 110 stopni ale auto się nie gotuje wymieniałem czujniki i nic aż wkońcu rozebrałem licznik i wymieniłem wskaźnik i po kłopocie. Np. braciak kupił źle dobrany czujnik i u niego wskażnik pokazywał max 70 stopni. Myśle że nie dobrze jak oszukuje bo nie wiadomo jak temp. jest naprawdę ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw kwie 12, 2007 08:42

Umnie znowu pokazuje teraz jakieś 80C, czasem jak jest cieplej prawie 90. A zimą z regóły mam 70.

[ Dodano: 2007-04-12, 08:47 ]
Obrazek

[ Dodano: 2007-04-12, 08:53 ]
Ja mam też problem ale nikt nawet mechanicy nie potrafią go rozszyfrować. Chodzi o to że zimą autko trzyma mi 70C. Termostat mam napewno dobry bo nawet po 100km dolny wąż mam lodowaty (a taki też powinien być przy 70C) Latem temperatura trzyma się właśnie w granicach 85-87C (czyli ok) Wskaźnik napewno pokazuje dobrze bo przy czujniku od wiatraka który załącza go przy 102C takie też jest wskazanie w momencie załączenia... I O CO TUTAJ CHODZI??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » czw kwie 12, 2007 10:36

palen pisze:Umnie znowu pokazuje teraz jakieś 80C, czasem jak jest cieplej prawie 90. A zimą z regóły mam 70.

[ Dodano: 2007-04-12, 08:47 ]
[url=http://images20.fotosik.pl/219/bed030ea2cf9f4d5m.jpg]Obrazek[/URL]

[ Dodano: 2007-04-12, 08:53 ]
Ja mam też problem ale nikt nawet mechanicy nie potrafią go rozszyfrować. Chodzi o to że zimą autko trzyma mi 70C. Termostat mam napewno dobry bo nawet po 100km dolny wąż mam lodowaty (a taki też powinien być przy 70C) Latem temperatura trzyma się właśnie w granicach 85-87C (czyli ok) Wskaźnik napewno pokazuje dobrze bo przy czujniku od wiatraka który załącza go przy 102C takie też jest wskazanie w momencie załączenia... I O CO TUTAJ CHODZI??

Ja mam tak samo jak ty ciagle:)

To moze tak ma byc:D :okej:



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw kwie 12, 2007 14:46

Bordos pisze:To moze tak ma byc:D
Pewnie tak... Poprostu diesle ciężej się zagrzewają niż benzyniaki... U ojca w mercedesie prawidłowa temperatura to 80C...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw kwie 12, 2007 21:55

palen pisze:Poprostu diesle ciężej się zagrzewają niż benzyniaki
chyba na odwrot w zimie jedz sobie benzyniakiem to przy duzym mrozie wcale ci sie nie zagrzeje a dizel jednak bedzie sie grzal.
a propo temp to ja mam w 1v wskazowke zawsze za polowa wskaznika ale chyba nie dochodzi do nastepnej kreski a went wcale mi sie nie wlancza bo mam padniety czujnik od wentylatora. a gdzie szykac czujnika od temp ale tej pokazywanej na liczniku?


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 12, 2007 22:00

Ja nie ma 1V ale mam JR i tez mam wskaźnik od temp zawsze w polowie wskaźnika chyba ze 3a troche butować :PPP hehe to sie wychyla w prawo :P



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw kwie 12, 2007 22:57

palen pisze:Poprostu diesle ciężej się zagrzewają niż benzyniaki...
Nieprawda..A wskazówka ma być w połowie..



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt kwie 13, 2007 08:52

ronuch pisze:a gdzie szykac czujnika od temp ale tej pokazywanej na liczniku?
Czujnik jest na krućcu wychodzącym z głowicy. i jak dobrze pamiętam to ten wchodzący od boku do tego krućca (bo są dwa czujniki)

[ Dodano: 2007-04-13, 08:57 ]
bongo pisze:A wskazówka ma być w połowie..
To wiem, ale mnie to juz nie rusza bo mojego przypadku nikt nie rozszyfruje.
A co do zagrzewania się diesla i benzynki to mnie nikt nie przekona. Zbyt dużą ilością aut jeździłem żeby mi teraz ktoś powiedział że diesel szybciej temperaturę pracy łapie...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 13, 2007 09:47

Jak coś to za pare piwa wskaźnik z licznika by sie znalazł :PP



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » pt kwie 13, 2007 14:55

To_mas pisze:Jak coś to za pare piwa wskaźnik z licznika by sie znalazł :PP

Hehe, ja juz do mojego ze 3 mialem ( dwa zestawy liczników i raz wskaznik na którko podłączny i to samo :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości