Jakby tu odpowiedzieć na pytanie "jak bardzo biło"
...bardziej niż nieznacznie, jednak znacznie mniej niż mocno.
Słuchaj, nie chodzi o to jak biło, ważne że wogóle i ważne, że koło przekręciło się na klinie wału. To że bije/wibruje nie musi znaczyć że rezultat będzie taki jak u mnie, natomiast jest to prawdopodobne. Żeby to sprawdzić to nie widzę innego rozwiązania jak ściągnięcie koła i sprawdzenie czy jest ono już na klinie wyrobione czy też nie - słyszałem już od wielu ludzi że jest to przypadłość tego silnika.
Powodzenia w naprawie.
Pomocy - problem z pierwszym odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
nie zawsze regułą jest że przy uszkodzonej uszczelce płyn idzie do olejuVito Corleone pisze:Czasami moze byc inna przyczyna kopcenia na bialo i trudnosciami z paleniem. Kolega mial do wymiany uszczelke pod glowica i olej chyba mieszal sie z paliwem, Polo 1,4D nie chcialo palic, tylko na zapych, i stawialo super zaslone dymna
czasam może iść np. tylko i wyłącznie do komory spalania, tak było u mnie
i wcale nie było zasłony dymnej
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 144 gości