Jak wymienić , ściągnąc zewnętrzny przegób z pół osi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajoksander
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 12:13
Lokalizacja: Parszowice
Kontakt:

Jak wymienić , ściągnąc zewnętrzny przegób z pół osi

Post autor: ajoksander » śr kwie 04, 2007 13:41

Siemka

Jak wymienić , ściągnąc zewnętrzny przegób z pół osi

pozdro
Alex :pub:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 04, 2007 14:02

Odkrecasz pierwsze tą srube co jest w sodku taka duza na klucz chyba 30 albo 32 nie pamiętam
potem ściągasz koło !!
wybijasz od spodu sworzen nie odkręcaj amora bo Ci sie zbierzność przestawi !!!!
odciągasz zebyś mog wyciągnąc połoske z przegubem
sciagasz osłony gumowe
popatrz czy tam nie ma jakiegoś zabezpieczenia a i ściągnij (zbij) przegub

zakładasz w odwrotnej kolejności:) tylko nie zapomnij nawalić do przeguu duuuzzzooo smaru !! najlepiej cały ten co Ci dają w komplecie jak kupujesz:) przd załozeniem:D



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Jak wymienić , ściągnąc zewnętrzny przegób z pół osi

Post autor: RobertP » śr kwie 04, 2007 14:06

ajoksander pisze:Jak wymienić , ściągnąc zewnętrzny przegób z pół osi
dobry klucz na ta nakrętke na osi z dobrą przedłużką i odkręcasz
odkręcasz klika innych jeszcze śrubek, tylko nie za dużo ;-)
a zresztą zerknij sobie ten temat

[ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 14:10 ]
RobertP pisze:
ajoksander pisze:Jak wymienić , ściągnąc zewnętrzny przegób z pół osi
dobry klucz na ta nakrętke na osi z dobrą przedłużką i odkręcasz
odkręcasz klika innych jeszcze śrubek, tylko nie za dużo ;-)
a zresztą zerknij sobie ten temat,n a rysunku pon nr 3 masz zewnętrzny
tak poglądowo to będziesz wiedział
zresztą To_mas już Ci napisał co trzeba :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » czw kwie 12, 2007 22:04

Ale w ten przegub zwyczajnie walić młotem aż zejdzie czy jest na to jakiś sposób? Ja już się w niego nawaliłem aż zostawiłem na nim trwałe ślady a nawet z jedna iskra poszła i prawie nic. Jest luzu jakieś 5mm i dalej nie schodzi.


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 12, 2007 22:22

Darayavahus, no to moze masz tam jakieś zabezpieczenie !! chociaż nie przypominam sobie .....



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw kwie 12, 2007 22:30

To_mas pisze:Darayavahus, no to moze masz tam jakieś zabezpieczenie !! chociaż nie przypominam sobie .....
trzeba wyczyścić ze starego smaru szmatami, aby dostać się do zawleczki stalowej
zobaczcie na zdjęciach, one powinny zobrazować sytuację :-) na czerwono :bigok:
więc potrzebne są szczypce do pierścienie/zawleczeg segerów lub coś podobnego co pozwoli ją rozpiąć
Obrazek
Obrazek
Obrazek


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » czw kwie 12, 2007 22:40

Aaaaa.... to takie buty. Teraz to zupełnie inaczej wygląda.
Ale ten smar jest chu**wy. Wygląda na to, że jeszcze troche się w nim pobabrze, ale to już jutro.


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw kwie 12, 2007 22:45

Darayavahus pisze:Aaaaa.... to takie buty. Teraz to zupełnie inaczej wygląda.
jak miałbyś nowy przegub już kupiony to w nim wszystko jest w komplecie
i zorientowałbyś sie sam że coś nie halo :-)
Darayavahus pisze:Wygląda na to, że jeszcze troche się w nim pobabrze, ale to już jutro.
e tam ale jesteś jak masz gdzie to idź zrób dzisiaj, ja bym nie darował :-) z godzinke
no może 2 i miałbyś po robocie a jutro już w fure i dalej w droge :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 12, 2007 22:49

RobertP pisze:e tam ale jesteś jak masz gdzie to idź zrób dzisiaj, ja bym nie darował :-) z godzinke
no może 2 i miałbyś po robocie a jutro już w fure i dalej w droge :bigok:
tez bym nie darował :PP hehe :)) nie lbuei jak mi coś nie smiga w moim autku :P



Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » pt kwie 13, 2007 09:58

właśnie w tym problem, że drugi przegub jest troszeczke inaczej zrobiony. Mało tego. Mam taką sprężynkę i za bardzo nie wiem jeszcze gdzie ją wsadzić, bo tak jak na zdjęciach widać, że jest na nią miejsce tak w moim przegubie takiego miejsca nie widzę. Z resztą mam zdjęcia. Obrazek Obrazek


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 98 gości