Popychacze hydrauliczne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak zdejmowałem pokrywę zaworów i patrzyłem na wałek to z tego co pamietam to z lewej i prawej strony miał przykręcone te mostki niewidziałem tam żadnej osłony, a gdybym musiał koło odkręcać to zebate paska rozrządu to jak je odkręcić jak pasek bedzie zdjety jak je odblokować??
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
osłona jest na zewnątrz silnikaBąku pisze:jak zdejmowałem pokrywę zaworów i patrzyłem na wałek to z tego co pamietam to z lewej i prawej strony miał przykręcone te mostki niewidziałem tam żadnej osłony,
koło ma otwory, więc coś dopasuj np. mocny wkrętak) włóż w otwór takBąku pisze:a gdybym musiał koło odkręcać to zebate paska rozrządu to jak je odkręcić jak pasek bedzie zdjety jak je odblokować??
żeby to coś mogło gdzieś zablokować koło podczas odkręcania
poza tym z prawej strony wałek ma takie wcięcie i tam też sie
blokuje tak specjalnym przyrządem o ile sobie taki zrobisz
a zerknij sobie jeszcze na opis demontażu wałka w mk2 (co prawda diesel), ale w mk3 podobnie
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
ale nawet jak zablokuje to koło przez te dziury co ono w sobie ma to jak bede je chciał odkręcić to napewno się poruszy przynajmniej troche czy w ten sposób nie przestawie rozrządu bo jak bede to skladał to zanki moga mi się niezgadzać jak porusze kołem zębatym bez nałożonego paska...
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
pewnie że może Ci sie przestawić a poza tym zawsze trzeba sprawdzaćBąku pisze:ale nawet jak zablokuje to koło przez te dziury co ono w sobie ma to jak bede je chciał odkręcić to napewno się poruszy przynajmniej troche czy w ten sposób nie przestawie rozrządu bo jak bede to skladał to zanki moga mi się niezgadzać jak porusze kołem zębatym bez nałożonego paska...
wszystkie znaki na niebie i ziemii
te znaki są także z prawej strony wałka i ja osobiście zanim jednak
uruchomię samochód to zawsze patrze kilka razy zanim to zrobię
i obracam sobie kluczem 19 wał korbowy sprawdzam znaki i to że
na 1 cylindrze mają być zawory zamknięte tuż przez końcem suwu
sprężania (GMP), a widać to że krzywki wałka rozrządu na tym
pierwszym cylindrze sa skierowane w kierunku przodu auta,
jak przy przekręcaniu kluczem na wale nie chciało się obracać to
może być tak że wałek rozrządu został włożony/obrócony o 180st. w osi,
i tak ze dwa trzy razy sobie sprawdzam , to chyba normalne
że takie sprawdzanie odbywa się bez odpalania samochodu i zanim
przykręcimy obudowę wałka
ściągnij sobie stosowną książeczkę co do Twojego i poczytaj,
to nie jest trudne są one do ściągnięcia gdzieś na tych stronach
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
jeanks5t pisze:jak samochód jest zimny nie rozgrzany to ma lepsze kopyto, lepiej się zbiera, a jak jest rozgrzaqny to go troche zamula
silnik powinien pracowac lepiej i miec lepsze osiagi gdy jest zagrzany uzyskuje większa sprawność pracy , zgodze sie jesli chodiz o temperature powietrza dolotowego ale nie o temperature silnika ze im zimniej tym lepiej ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie o to mi chodzi. W chwili dodania gazu na początku wtryskiwacz zaczyna na moment działać szybciej niż wynika ze wzrostu obrotów, słychać to jeszcze zanim obroty silnika wzrosną. W każdym razie w moim 2E to wyraźnie słychać, ale to wielopunkt niesekwencyjny i cykanie 4 wtryskiwaczy się sumuje.jeanks5t pisze:Jak dodam gazu to to cykanie jest coraz szybsze, wraz ze wzrostem obrotów to cykanie przyspiesza.
[ Dodano: Pią Kwi 13, 2007 7:24 pm ]
Dzieje się tak żeby wzbogacić mieszankę przy wzroście obrotów
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 340 gości