Popychacze hydrauliczne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Popychacze hydrauliczne
Witam !!!
Mam 2 pytanka
1 )czy ktoś z was spotkał się z tymi popychaczami z alegro, czy to warto kupić ?
http://moto.allegro.pl/item182508824_po ... _inne.html
2) Co może się stać jak się będzie jeździć ze zużytymi popychaczami ?
Mam 2 pytanka
1 )czy ktoś z was spotkał się z tymi popychaczami z alegro, czy to warto kupić ?
http://moto.allegro.pl/item182508824_po ... _inne.html
2) Co może się stać jak się będzie jeździć ze zużytymi popychaczami ?
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Hans Pries robi chyba najtańsze zamienniki na rynku
sporo odstają one jakością od orginalnych części
ja np: kupiłem wentylator nagrzewnicy do MK3 (właśnie HP) i na pierwszym biegu chodzi głośniej nią oryginał na 3 biegu
sporo odstają one jakością od orginalnych części
ja np: kupiłem wentylator nagrzewnicy do MK3 (właśnie HP) i na pierwszym biegu chodzi głośniej nią oryginał na 3 biegu
to raczej jakaś ściemajeanks5t pisze:A czy to prawda że moga się powypalać gniazda zaworowe ?
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
bo dostaje zimne powietrzejeanks5t pisze:samochód jest zimny nie rozgrzany to ma lepsze kopyto,
zimne powietrze jest gęstsze więc zawiera więcej tlenu , więcej tlenu dstarczone do cylindra oznacza że moze być spalone więcej paliwa a więcej paliwa oznacza większą moc.
na tej zasadzie działa intercooler (chłodnica powietrza doładowującego)
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- xiyal
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 12:04
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
Witam,
przy okazji się podepnę bo u mnie też coś ostatnio głośno popychacze chodzą, zwłaszcza po odpaleniu, po kilku, kilkunastu sekundach stukanie ustaje i jest już cicho
Jakiej firmy popychacze polecacie? Znalazłem w intercarsie firmy RUVILLE, ale kompletnie nie wiem czy firma dobra czy nie.
przy okazji się podepnę bo u mnie też coś ostatnio głośno popychacze chodzą, zwłaszcza po odpaleniu, po kilku, kilkunastu sekundach stukanie ustaje i jest już cicho
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdro
xiyal
xiyal
no zgadzam się z przedmówacami ja zakupilem wczoraj popychacze INA 8szt dałem zanie 140zł i w piątek się biore za wymianę bo mi stukają cały czas nawet jak się nagrzeje w zasadzie jeden stuka ale wymienie komplecior i przy okazji zmienie olej chociaz mam prawie nowy zalany ale szkoda nowych popychaczy zalej nowy olej i zapodam nowy filter
, małe pytanko odnośnie wymiany jak odkręce mostki wałka rozrządu to wałek się da zdjąć czy trzeba odkręcać koło zębate?? bo grzebałem na forum i jedni mówią że nitrzeba odkręcać tego koła a drudzy że się je odkręca bo wałek nie wylezie...
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
a zdejmowałes pokrywe od wałka ?Bąku pisze:małe pytanko odnośnie wymiany jak odkręce mostki wałka rozrządu to wałek się da zdjąć czy trzeba odkręcać koło zębate?? bo grzebałem na forum i jedni mówią że nitrzeba odkręcać tego koła a drudzy że się je odkręca bo wałek nie wylezie...
jak zdejmiesz i zerkniesz to zobaczysz czy coś nie przeszkadza z lewej strony
może jakaś obudowa/osłona jak u mnie była,
jakby nie było pasek musisz ściągnąć to co Ci szkodzi zdjąć też koło inaczej
bez zdjęcia paska wałka nie wyjmiesz a tym samym nie dostaniesz się do
popychaczy, można je wtedy palcami wymacać czy chodzą leciutko, czy zacierają sie,
czy też stoją w miejscu i można wymienić tylko te które są kiepskie, bo po co tyle kasy
wydawać 8x ok.30zł za dobre popychacze a nie daj boże jak pęknie przy ponownym
skręcaniu mostek to dopiero kicha ...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
bo na wałku jest koło, jest wkręcona śruba w wałekBąku pisze:a dlaczego niezdejme wałka bez demontażu paska?jakby nie było pasek musisz ściągnąć to co Ci szkodzi zdjąć też koło inaczej
bez zdjęcia paska wałka nie wyjmiesz
a na nim na tym kółku pasek od rozrządu, weź zerknij po ściągnięciu
pokrywy zaworów czy z lewej strony nie będzie żadnej osłony blaszanej
przez którą przechodzi czop wałka na którym dopiero to siedzi te kółko
inaczej wałka nie podniesiesz do góry, tak mi się wydaje
musiałbym zerknąć na Twój silnik z góry
zobacz na rysunkach poniżej znalazłem góry silników w obu przypadkach
są wewnętrzne osłony (14 i 15), stąd jest tak jak mówiłem
i raczej nie patrz że nie ma tam silnika AEA, bo osłony wewnętrzne są we wszystkich typach silników
![Obrazek](http://img151.imageshack.us/img151/8473/rozrzadsd6.jpg)
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości