[MK3 ] Wykres mojego Mk3 1Z ---> ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr kwie 11, 2007 14:53

aw69 jeszcze raz gratki. Powiem Ci ze wtryski 230 sa wstanie dac ok 15-20KM wiecej. Ja na swoich mam dawke sporo przycieta bo powietrza za malo.....
No ale nic - pogratuluj Rogalowi ladnego momentu tylko sprawdzcie jak wyglada EGT. Tloki od ASV nie sa tak wytrzymale jak te od PD wiec bylbym bardzo czujny.
Moment masz od diabla i troche .... jak naped to znosi?


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr kwie 11, 2007 15:07

rob555 aw69 ma wskaznik EGT wiec mysle że to sprawdzili :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 15:19

rob555 pisze:sprawdzcie jak wyglada EGT
aw69 pisał że:"EGT na poziomie 650 - 750 stopni"

czyli jeszcze 100-150 stopni zapasu :P



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr kwie 11, 2007 17:33

naped daje rade auto spieprza na boki myszkuje jak mu docisne koła buksuja generalnie pisk i hmura dymu...zarówno tego czarnego jak i siwego z opon :) o spzreglo jestem spokojny bardziej niepoki mnie skrzynia biegów troche halasuje na jałowym (cichnie jak wciskam sprzęgło), generalnie nie od dzis ta skrzynia doskwiera póki co jeżdze na niej jakby ktos mial do sprzedania w dobrej cenie taka 5 biegowa od MKIV albo jakas octavia itp. to chetnie bym kupił


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 20:02

aw69, po zakończeniu strojenia podjedź na MAHE na PB lub do Mastresa - ciekaw jestem jak ta hamownia Rogala pokazuje ?

z tego co pisał to podobno nawet jest dokładna a zaleta że pokazuje wynik z drogi a nie z rolek..



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr kwie 11, 2007 23:26

Ja mierzyłem sie u grabowskiego a później u rogala i były bardzo podobne wyniki :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 12, 2007 08:39

Rapix pisze:Ja mierzyłem sie u grabowskiego a później u rogala i były bardzo podobne wyniki :bajer:
ja nie mówie ze nie będą podobne...ale większość to wyznawcy MAHY :)

u mnie na inercji i MAHA - wyszły podobne wyniki

Hamownia Rogala jest bardzo fajna - bo mierzy na drodze - uwzględnia rzeczywiste opory toczenia i nawiew....nie ma ograniczenia momentu itd

na inercji jak hamujesz auta ~200KM w TDI (nisko duzy moment) to rolki bujniesz a turbina nie zdąrzy nadmuchać... z kolei na obciążeniu trzeba odpowiednio dobrać hamulce...

minus to taki że trzeba mieć długą prostą :)

była kiedyś taka aplikacja, nawet mam w excelu w której pobierasz dane z VAG-a przyspieszając na 3 biegu i wylicza moc - również dokładnie ...

poza tym chodzi o to żeby sie hamować potem na tej samej hamowni i patrzeć na przyrosty - ja wybrałem MAHA LPS 3000 4x4 w Nagazie w Łodzi...



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw kwie 12, 2007 09:29

wszyscy oszaleli na punkcie hamowni maha, a przeciez nic nie odzwierciedli pomiaru prawdziwej mocy jak warunki drogowe, a w takich moj golf byl mierzony i to nie jednokrotnie. generalnie z 10 pomiarow i wszystkie + - 2 KM


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 12, 2007 09:46

aw69 pisze:nic nie odzwierciedli pomiaru prawdziwej mocy jak warunki drogowe
no wiesz znowu nie przesadzaj w drugą stronę :)

na MAHA ładujesz 4 bieg, dobierasz obciązenie i męczysz dziada z 1,5 minuty patrząc na np na EGT :) - tego na drodze nie zrobisz ...

prawdziwą moc i wartość auta weryfikuje ET :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości