Post
autor: Scotto » wt kwie 10, 2007 00:13
dzis widzielismy sie z KAFEL, podlaczalem kompa i niechcial sie polaczyc z ecu, prubowalem pare programow i nic, wkoncu udalo mi sie polaczyc na odpalonym silniku ale bledy ktore zczytal komp to przeplywka, KAFEL mowi ze zmienil ja zaraz po stozku i bledow nie wykasowal(teraz juz skasowane), turbina tez niedawno robiona wedlug niego, moze zrobil by ktos zrzut z ETKI jak powinny byc polaczone wezyki do zaworkow n75 i n18, co to moze byc nadal brak mocy, sztanga nie bangla jak trzeba, czy dalej cos z turbo nie tak, co do laczenia sie vaga z ecu podejzewam alarm bo ma jeden alarm fabryczny i drugi wdlug chyba czyjegos patentu czyt(poprzedniego wlasciciela) i ten jakos dziwnie dziala, niedlugo moze uda sie nam zrobic logi z kanalow 03 08 11, ma moze ktos jakis pomysl na co zwrucic uwage co moze byc przyczyna a i czy pasowala by do tego silnika przeplywka z 110konnego silnika? ja jakos na to obstawiam bo auto od dolnych obrotow muli
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]