Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wczesniej poruszony byl temat kiedy wlaczac "dopalacz". Z mojego doswiadczenia wynika, ze napewno nie podczas dodawania gazu. Ja tak robilem i nastawnik w mojej pompie powiedzial ze zuj sie zaczyna konczyc. Na jalowym przy wlaczonym oporniku obroty mi skacza. Po odlaczeniu kostki od skrzyni obroty uspakajaja. Dziechu pisal mi ze tak sie sprawdza nastawnik i jesli sa takie objawy to jet juz zmeczony zyciem :P.
Tak wiec czeka mnie czyszczenie nastawnika:P:P Proponuje wlaczac przy puszczonym gazie. Moze ktos mnie wyprowadzi z bledu z tym nastawnikiem??
Tak wiec czeka mnie czyszczenie nastawnika:P:P Proponuje wlaczac przy puszczonym gazie. Moze ktos mnie wyprowadzi z bledu z tym nastawnikiem??
Ja włączam zawsze na biegu i przy puszczonym gazie (wtedy spalanie wynosi 0L i pompa paliwa nie pracuje) Potem lekko gazu i auto chodzi na zwiększonej dawce..... mmm p.s. w przyszłości chip na 130 KM obowiązkowo hehehemikolo pisze:Proponuje wlaczac przy puszczonym gazie
---------- Passat -----------
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Pytanie do posiadajacych wskaznik manometr , jle macie na wskazniku przystałej predkości 90km/h i około 1950rpm ,? bo u mnie 0,5 bara . Czy jak włanczacie opornik cisnienie doładowania podnosi sie troche ? Prosze o odpowiedz , zdaje mi sie że wczesniej miałem wieksze cisnienie , sam juz nie wiem a niedawno wymieniłem N75 wiec powinno być ok.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/item183170770_chi ... super.html zobaczcie na to i ocencie co o tym sadzicie??? czy takie kosci eprom mozna dodatkowo zmodyfikowac dla lepszego efektu KM i Nm.bo jak widze sa to sklepowe wyroby z półki dedykowane do danego rodzaju silnika i numeru sterownika BOSCH.prosze o wasze opinie.P.S zobaczcie na komentarze tego allegrowicza
Pisalem niedawno ze mi szrpie na jalowym przy wlaczonym oporniku. Mama regulacje i moge sobie ustawic zadana wartosc wiec zmienilem z 394 na 390 i przestalo szarpac. Silnik chodzi równo. Nastawnik testowalem na 4 i 5 biegu bez opornika i chodzi na V moge jechac 60 potem delikatnie przyspieszam i nie szarpie.
Moze wartosc nastwaionego oporu ma tez jakis wplyw na to jak komputer to odbiera. Mial ktos juz cos takiego??
[ Dodano: 12 Kwi 2007 19:54 ]
Ten link już był na forum n razy do n potęgi.. Nie rób OT
Moze wartosc nastwaionego oporu ma tez jakis wplyw na to jak komputer to odbiera. Mial ktos juz cos takiego??
[ Dodano: 12 Kwi 2007 19:54 ]
Ten link już był na forum n razy do n potęgi.. Nie rób OT
Ostatnio zmieniony czw kwie 12, 2007 20:34 przez mikolo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
no nie takie toche ponad 3 razy tyle.hehe no mysle mysle rozważam każdą możliwośc..nie wiem ile tym autem pojezdze wiec 1tys zł mi sie nie opłaca jesli po wakacjach moze sprzedam auto:/.kombinuje jak sie da.(polak potrafi)hehebuxi pisze:Mnie to jakoś nie przekonuje dołóż trochę i leć do Uysego ;D Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 15 gości