PN na RF czy RP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
PN na RF czy RP
Witam
Koledzy potrzebuje fachowej rady.
jaki silnik do siebie wsadzić??
mam 1.6 PN z obecnie załozonym gaxnikiem Webera, ale silnik pada!!
i mam dylemat czy pakowac 1.8 na gaźniku, czy RP.
proszę doradźcie.
co i jak trzeby było zmienic.
pozdrawiam
Koledzy potrzebuje fachowej rady.
jaki silnik do siebie wsadzić??
mam 1.6 PN z obecnie załozonym gaxnikiem Webera, ale silnik pada!!
i mam dylemat czy pakowac 1.8 na gaźniku, czy RP.
proszę doradźcie.
co i jak trzeby było zmienic.
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: PN na RF czy RP
PN bez problemu zmienisz na GU ...pojemnosc sie zmienia z 1600 na 1800 i nawet niemusisz tego w dowód wbijać (podobne blki silników).koonrad pisze:Witam
Koledzy potrzebuje fachowej rady.
jaki silnik do siebie wsadzić??
mam 1.6 PN z obecnie załozonym gaxnikiem Webera, ale silnik pada!!
i mam dylemat czy pakowac 1.8 na gaźniku, czy RP.
proszę doradźcie.
co i jak trzeby było zmienic.
pozdrawiam
Swap silnika z PN na GU to jest jakies 4h roboty (GU to jest 1.8 na gazniku, RP na jednopunktowym wtrysku..z wtryskiem problemy z założeniem mozesz miec jak sie nieznasz na tym) jak masz webera to bym na Twoim miejscu zostawił wszystkie podzepoły i sam silnik zmienił... cena takiego silnika u mojego znajomego to 300zł a ma pzrejechane 80 000km
...mozesz takze wybrać sobie inny silnik (te co były w GTI 107-118KM) pasują pod kolektor od gaznika.
Cosar 33GT, swap to niestety nie taka prosta sprawa przecież... każdy, kto już to robił, dobrze wie, że najlepiej jest mieć całego dawcę razem z silnikiem i wszystkimi częściami. inaczej zawsze czegoś Ci zabraknie... niby jakieś duperele, ale to już strasznie opóźnia i utrudnia pracę.
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
I do tego gaźnik z PN????? A np. podgrzewanie kolektora to z czego zrobisz?? Webasco zamontujesz????stan BDB ...tyle ze to jest silnik pochodzący z GTI (chyba to PB było) ...ale to jest sam silnik... goły bez niczego i tak bym ci polecał kupować... bo wszytsko masz wiec poco sie na koszty naciągać.... a silnik samemu wsadzisz... jedyne co do wymiany to olej i filtr.
pzrełożenie samego bloku silnika razem z głowicą niepotzrebuje zadnego dawcy... kolektor jak sprawdzaliśmy z kumplem pasuje....m3tal pisze:Cosar 33GT, swap to niestety nie taka prosta sprawa przecież... każdy, kto już to robił, dobrze wie, że najlepiej jest mieć całego dawcę razem z silnikiem i wszystkimi częściami. inaczej zawsze czegoś Ci zabraknie... niby jakieś duperele, ale to już strasznie opóźnia i utrudnia pracę.
A w kolektorze robisz dziure no bo fabrycznie jest tylko jedno wyjście! Dzieki Aha i zostawiasz sprężanie na poziomie 10;1 z GTi choć gaźnik nie ma zapłonu z czujnikiem stukowym??? Idąc Twoim tokiem myślenia to chłodnica też będzie z 1.6.... można tak wyliczać w nieskończoność...Cosar 33GT pisze:kolektor pasuje.... owszem niema wyjscia z silnika na podgrzewanie.... ale podgzrewanie robi sie w inny sposob.... z wężyków które idąna nagzrewnice...wstawiasz trójnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości