PN na RF czy RP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

PN na RF czy RP

Post autor: koonrad » ndz kwie 01, 2007 09:27

Witam
Koledzy potrzebuje fachowej rady.
jaki silnik do siebie wsadzić??
mam 1.6 PN z obecnie załozonym gaxnikiem Webera, ale silnik pada!!
i mam dylemat czy pakowac 1.8 na gaźniku, czy RP.
proszę doradźcie.
co i jak trzeby było zmienic.

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » ndz kwie 01, 2007 10:10

a może swapnij jakieś dobre TDi :bigok:

jak już to chyba RP byłby ciekawszym silnikiem,co prawda ma tylko 90 KM,no ale zawsze coś wiecej niż teraz masz...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pn kwie 02, 2007 07:34

jak cos to ja bede mial kpl RF ze swojego :)



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr kwie 11, 2007 06:11

Mam do sprzedania RP na 99% sprawny, komplet TANIOOO



Cosar 33GT

Re: PN na RF czy RP

Post autor: Cosar 33GT » śr kwie 11, 2007 11:20

koonrad pisze:Witam
Koledzy potrzebuje fachowej rady.
jaki silnik do siebie wsadzić??
mam 1.6 PN z obecnie załozonym gaxnikiem Webera, ale silnik pada!!
i mam dylemat czy pakowac 1.8 na gaźniku, czy RP.
proszę doradźcie.
co i jak trzeby było zmienic.

pozdrawiam
PN bez problemu zmienisz na GU ...pojemnosc sie zmienia z 1600 na 1800 i nawet niemusisz tego w dowód wbijać (podobne blki silników).

Swap silnika z PN na GU to jest jakies 4h roboty (GU to jest 1.8 na gazniku, RP na jednopunktowym wtrysku..z wtryskiem problemy z założeniem mozesz miec jak sie nieznasz na tym) jak masz webera to bym na Twoim miejscu zostawił wszystkie podzepoły i sam silnik zmienił... cena takiego silnika u mojego znajomego to 300zł a ma pzrejechane 80 000km

...mozesz takze wybrać sobie inny silnik (te co były w GTI 107-118KM) pasują pod kolektor od gaznika.



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr kwie 11, 2007 16:08

Cosar 33GT pisze:cena takiego silnika u mojego znajomego to 300zł a ma pzrejechane 80 000km
300zł ??

i 80 000 km przebiegu??
jaki stan tego??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr kwie 11, 2007 16:14

stan BDB ...tyle ze to jest silnik pochodzący z GTI (chyba to PB było) ...ale to jest sam silnik... goły bez niczego i tak bym ci polecał kupować... bo wszytsko masz wiec poco sie na koszty naciągać.... a silnik samemu wsadzisz... jedyne co do wymiany to olej i filtr.



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr kwie 11, 2007 17:38

Cosar 33GT, swap to niestety nie taka prosta sprawa przecież... każdy, kto już to robił, dobrze wie, że najlepiej jest mieć całego dawcę razem z silnikiem i wszystkimi częściami. inaczej zawsze czegoś Ci zabraknie... niby jakieś duperele, ale to już strasznie opóźnia i utrudnia pracę.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr kwie 11, 2007 18:40

stan BDB ...tyle ze to jest silnik pochodzący z GTI (chyba to PB było) ...ale to jest sam silnik... goły bez niczego i tak bym ci polecał kupować... bo wszytsko masz wiec poco sie na koszty naciągać.... a silnik samemu wsadzisz... jedyne co do wymiany to olej i filtr.
I do tego gaźnik z PN????? :axe: A np. podgrzewanie kolektora to z czego zrobisz?? Webasco zamontujesz???? :rotfl:



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr kwie 11, 2007 18:48

m3tal pisze:Cosar 33GT, swap to niestety nie taka prosta sprawa przecież... każdy, kto już to robił, dobrze wie, że najlepiej jest mieć całego dawcę razem z silnikiem i wszystkimi częściami. inaczej zawsze czegoś Ci zabraknie... niby jakieś duperele, ale to już strasznie opóźnia i utrudnia pracę.
pzrełożenie samego bloku silnika razem z głowicą niepotzrebuje zadnego dawcy... kolektor jak sprawdzaliśmy z kumplem pasuje....



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr kwie 11, 2007 18:50

Cosar 33GT pisze:kolektor jak sprawdzaliśmy z kumplem pasuje....
Pewny jesteś?? Ssący na pewno nie, w PF/PB nie ma wyjścia na podgrzewanie kolektora!!!



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr kwie 11, 2007 19:00

toffic pisze:Pewny jesteś?? Ssący na pewno nie, w PF/PB nie ma wyjścia na podgrzewanie kolektora!!!
kolektor pasuje.... owszem niema wyjscia z silnika na podgrzewanie.... ale podgzrewanie robi sie w inny sposob.... z wężyków które idąna nagzrewnice...wstawiasz trójnik :P



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr kwie 11, 2007 20:35

Cosar 33GT,
pogadamy na gg,

bo musze sobie coś rozjaśnic


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr kwie 11, 2007 22:43

Cosar 33GT pisze:kolektor pasuje.... owszem niema wyjscia z silnika na podgrzewanie.... ale podgzrewanie robi sie w inny sposob.... z wężyków które idąna nagzrewnice...wstawiasz trójnik :P
A w kolektorze robisz dziure no bo fabrycznie jest tylko jedno wyjście! Dzieki :panna: Aha i zostawiasz sprężanie na poziomie 10;1 z GTi choć gaźnik nie ma zapłonu z czujnikiem stukowym??? Idąc Twoim tokiem myślenia to chłodnica też będzie z 1.6.... można tak wyliczać w nieskończoność...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości