MK2 GTI PF 107HP - co z tego mozna zrobic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Borys ma racje
mialem seryjne 256 pelne i jakos kiepsko sie hamowalo za ktoryms razem z rzedu ;/
teraz bede wstawial 280 na wentylkach z zaciskami od Audi S2
kola niestety trzeba zmienic
co do jazdy w zimie na duzych kolach to jezdzilem na 185/60/14 i nie mialem problemow od 2 lat (tyle mam golfa) ani w Warszawie ani w gorach
mialem seryjne 256 pelne i jakos kiepsko sie hamowalo za ktoryms razem z rzedu ;/
teraz bede wstawial 280 na wentylkach z zaciskami od Audi S2
kola niestety trzeba zmienic
co do jazdy w zimie na duzych kolach to jezdzilem na 185/60/14 i nie mialem problemow od 2 lat (tyle mam golfa) ani w Warszawie ani w gorach
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
widze ze argument że nie zgrzały sie po 10 hamowaniach z około 150 do Ciebie nie dotarł ,na prawdę cieżko sie z Tobą gada, moze za długie posty ,Borys pisze:reszta ludzi smiga po normalnych drogach, moze autostradach gdzie sa potrzebne naprawde porzadne heble a nie popierdółki 239, raz wyhamuja drugi wyhamuja ale za 3 cim brak hebla
Zresztą pół strony sie naprodukowałem o tym że ten zestaw mi sie nie grzeje i nie mówiłem ze szczytem katingu jest próba na KJSie, auto ma 107 KM i troche czasu zajmuje zanim sie ponownie rozpędzi...
Poza tym jeżeli Ty myślisz ze próba na KJS to jest to maks co potrafie jesli chodzi o obciążenie hamluców.. to jesteś w błedzie. Trening trwa 20 minut a nie jak próba na KJsie 90 sekund a siła hamowania pozostaje bez zmian..Uwazasz ze zwykły uzytkownik czy jak to tam okreśiłęś bardziej obciąża hamulce? NO moze jak z lewą jeździ po jakichs serpentynach to tak..Jeżeli dałbym auto takiemu normalnemu uzytkownikowi , to na pewno nie bedize potrzebował lepszych hamulców w żadnych warunkach, zresztą ja ich w żadnych nie zgrzałem...a autostrada to faktycznie bardzo obciąża hamulce, tyle hamowań do zakrętów jest ze hoho, poza tym tyle ich u nas jest przeciez...
ale pewnie i tak to na darmo pisze...
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no masz rację, na darmo, bo od dobrych hamulców sa lepsze jeszcze wieksze hamulce.
I w tym temacie jestem nie do przekonania.
a co do opon to całe zycie jeźdze na 195/50/15 czy to lato czy zima i tragedi nie ma, ani felgi ani opony nie sa aż tak drogie, stac na rower stac na dzwonek.
nikt nie zmusza do tuningów.
I w tym temacie jestem nie do przekonania.
a co do opon to całe zycie jeźdze na 195/50/15 czy to lato czy zima i tragedi nie ma, ani felgi ani opony nie sa aż tak drogie, stac na rower stac na dzwonek.
nikt nie zmusza do tuningów.
www.vrservice.pl
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zgadza sie ale czasy są lepsze na węższych, wiem ze to nie sa wymagania którymi sie kieruje przeciętny użytkowenik ale przeciez nie o oponie tu rozmawiamyAdamm pisze:co do jazdy w zimie na duzych kolach to jezdzilem na 185/60/14 i nie mialem problemow od 2 lat (tyle mam golfa) ani w Warszawie ani w gorach
Adamm pisze:mialem seryjne 256 pelne
to co masz teraz?Adamm pisze:teraz bede wstawial 280 na wentylkach
wiesz to ze Tobie 256 i to pełene nie hamował o niczym nie swiadczy, nie wiem co to za auto, pewnie mk3, wiec "nieco" ciezsze (rozmawiany o PF czyli mk2) , poza tym czy było to spowodowane stanem hamulców czy czymś innym to nie wiadomo...prawie całe cieplo idzie w tarczei im jest jej mniej tym szybciej sie zgrzeje ukła, a jesli plyn jest stary to on wczesniej spuchnie
Ja nie twierdze ze tak bylo, tylko mk2 a mk3 to jest roznica
POwiem tak, chciałym 256x20mm ale sporo innych rzeczy ktore tez chce zrobic i z tego rezygnuję tym bardziej że obecny zestaw który mam mnie nie zawodzi, wiec po co przepłacać? wszytko na wiekszych tarczach jest drosze, od tarcz przez klocki, po felgę i opony...mozemy kiedys zrobic próbę hamowania na jakimś zlocie , stanę z autem mk2 seryjnym na 256mm i pokaże co potrafi odelżony PF na tarczach 239x20mm
pozdrawiam
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
dobra ale po 3 hamowaniach ze 140,sas_gti pisze:[
Ja nie twierdze ze tak bylo, tylko mk2 a mk3 to jest roznica
POwiem tak, chciałym 256x20mm ale sporo innych rzeczy ktore tez chce zrobic i z tego rezygnuję tym bardziej że obecny zestaw który mam mnie nie zawodzi, wiec po co przepłacać? wszytko na wiekszych tarczach jest drosze, od tarcz przez klocki, po felgę i opony...mozemy kiedys zrobic próbę hamowania na jakimś zlocie , stanę z autem mk2 seryjnym na 256mm i pokaże co potrafi odelżony PF na tarczach 239x20mm
pozdrawiam
3 auta.
239mm
280mm
312mm
zobaczysz róznicę
www.vrservice.pl
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
moj bedzie nadal hamował tak samo!!! w kółko to powtazam.jak sie ma hample co wytrzymują spokojnie 600 stopni to luz, co innego jak sie ma jakieś zużyte 256 co sie zgrzejaprzy 350. tyle w tym tamacie, wszytko juz powiedziałem, teraz to juz jest kwestia tylko i wyłacznie tego ze Ty nie chcesz mi w to uwierzyć,że mówię prawdę, a ponieważ na forum Ci tego nie udowodnię, no bo jak, to trzeba kończyć.... pozdrawiamBorys pisze:dobra ale po 3 hamowaniach (...) ze 140 zobaczysz róznicę
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
akurat stan hamulcow byl dobry bo byl robiony generalny przeglad wymiana plynu, klockow, tarcz, przetoczenie bebnow i wymiana szczek, i nadal to nie bylo to
jak wsiadalem z firmowego kangoo to myslalem ze wogole hebli nie mam :/
tam sa zylety takie ze auto w miejscu staje
jak wsiadalem z firmowego kangoo to myslalem ze wogole hebli nie mam :/
tam sa zylety takie ze auto w miejscu staje
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Ja niestety jak to w PF 239mm pelne z przodu i 225 z tylu - ??? nie jestem pewny czy to 225, ale chce zmienic na np. 239 22mm wentylowane/nacinane lub wiercone jezeli znajde, w z tylu 225 nacinane , hamulce to podstawa , i nie koniecznie musza byc to 280mm , ludzie najwazniejsz jest to ze dobrej firmy, do tego jeszcze wypoleruje sobie cylinderki ,jakis dobry plyn , i Ferodo ds2000 , ja mysle ze taki setup jest nawet niezly, odnosnie glownego tematu to mysle ze chyba do kolegi GTO trzeba podjechac ,jak juz wydech dolot iglowica bedzie zrobiona ,moc jaka mnie zadowoli 130-140KM ,nie chce wiecej
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 09:05 ]
A tak porpo ,Sasu za ile zalatwic mi 239 20/22mm nacinane , i tyl tez nacinany????
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 09:05 ]
A tak porpo ,Sasu za ile zalatwic mi 239 20/22mm nacinane , i tyl tez nacinany????
A dokładnie jakie klocki polecacie?Borys pisze:a co do hamulców, to polecam zestaw seryjnych 280tek na przód, naawet na zwykłej tarczy hamuje o niebo lepiej niz te greengówna
Sam założyłem tarcze EBC nawiercane, rowkowane (280mm wentylowane) no i do tego klocki greenstafy i efekt jest średni.
Na zimno jest ok, ale tak ze 180 to już pod koniec słabną,
wiadomo tarcz nie wymienię bo swoje wydałem, ale klocki jak się trochę zetrą to bym zmienił na lepsze,
ale jakie ??????????
No faktycznie, zmiany płynu nie zrobiłem, do cywilnej jazdy nie myślałem też o przewodach w oplocie,
a może warto, przy okazji zmiany płynu ???
A ponieważ zrobił się OT o hamulcach to jeszcze jedna kwestia:
jak mam nówki heble na przedzie, to zauważyłem że w tylnych kołach tarcza się słabo ściera. Normalnie po kilku mocnych hamowaniach powinna mieć błyszczącą metaliczną powierzchnie, a ma wżerki z rdzą.
Czy powinno się jeśli mocniejszy przód a tył seria, coś robić z korektorem sił hamowania? Ktoś sugerował, że można go odłączyć?
A czy ktoś wie ile powinna wynosić siła hamowania na zegarach (na przeglądzie), w mocnych golfach mk III gti, vr6
a może warto, przy okazji zmiany płynu ???
A ponieważ zrobił się OT o hamulcach to jeszcze jedna kwestia:
jak mam nówki heble na przedzie, to zauważyłem że w tylnych kołach tarcza się słabo ściera. Normalnie po kilku mocnych hamowaniach powinna mieć błyszczącą metaliczną powierzchnie, a ma wżerki z rdzą.
Czy powinno się jeśli mocniejszy przód a tył seria, coś robić z korektorem sił hamowania? Ktoś sugerował, że można go odłączyć?
A czy ktoś wie ile powinna wynosić siła hamowania na zegarach (na przeglądzie), w mocnych golfach mk III gti, vr6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości