Golf IV 1,9 tdi , syczenie pod maską...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

klawygosc

Golf IV 1,9 tdi , syczenie pod maską...

Post autor: klawygosc » śr kwie 13, 2005 23:18

Cześć. Silnik 90 konny tdi 1,9 vw IV Variant ,,,, Podczas pełnego przyspieszania i tylko wtedy słychać wyraźnie syczenie z pod maski silnika. Nie myślałem o tym dopóki kolega nie powiedział mi że w jego Octavi z tym samym silnikiem czegoś takiego nie ma co stwierdziłem osobiście. Macie coś na to ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 13, 2005 23:44

moze to Ci turbina swiszczy hehe

:D ja tam lubie tego sluchac :D


ps. jak dajesz gazu to swist idzie tak jakby coraz szybszy?

kumpel w octavi moze miec lepiej wyglusozne auto


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

LOrd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 24, 2005 22:20
Lokalizacja: CK

Post autor: LOrd » śr kwie 13, 2005 23:52

Stawiam również na turbine. Kocham ten świst :grin:


So run in, grab the money, later on, you and I can flow...

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw kwie 14, 2005 00:32

Jeśli masz turbinę ze stałą geometria będzie świszczeć. W Oktavi o której pisałeś moze byc zmienna geometria - tamte sprężarki chodzą ciszej. Inna przyczyna to nieszczelności w dolocie/układzie podciśsnienia, ale to by sie przekładało na osiągi samochodu i dymienie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

klawygosc

Post autor: klawygosc » czw kwie 14, 2005 02:13

JEŚLI SIE KOLEGA NIE PRZECHWALAŁ TO JEGO oCTAVIA POSZŁA 200KM/H A I ZBIERA SIĘ CHYBA CIUT LEPIEJ,, MÓJ GOLFIK JEDYNIE 183KM/H A DYMIĆ A I OWSZEM PRZY OSTREJ JEŹDZIE PUSZCZA DYMA. ,,, WIEM JAK ŚPIEWA TURBINKA ALE TO JEST EWIDĘTNE SYCZENIE. MOZE JEST JAKIS UKŁAD ZABEZPIECZAJĄCY SILNIK PRZED PRZEŁADOWANIEM?... ALE TE SILNIKI SĄ ŻYŁOWANE DO PONAD 150 KM ... ZAPEWNE COŚ ZE SZCZELNOŚCIĄ :( :? :? DZIĘKI.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw kwie 14, 2005 09:17

A jaki silnik jest w tej Octavii, a jaki w Twoim Golfie. To nie jest tak, że te silniki są żyłowane do 150ps - jedyne co mają ze sobą wspólnego to pojemność skokowa. Prędkość max będzie zależeć od silnika i przełożeń skrzyni. Układ zabezp. przed przeładowaniem jest w każdym silniku z turbiną, a zacięty wastegate objawiał by się totalnym brakiem mocy - napisz wiecej o swoim aucie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości