[Passat B3 RP] Przygasa w czasie jazdy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sphenops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 26, 2007 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sphenops » pt kwie 06, 2007 09:50

Powiem ci że z fabryki wyjechał z silnikiem RP(odczytałem to z nalepki w bagażniku) a ja jestem 2 właścicielem więc trudno było by mi coś powiedzieć na ten temat,a masz jakies dekodery do odczytywania numeru nadwozia

[ Dodano: 06 Kwi 2007 09:53 ]
Pinhead pisze:A jesteś pewny że pod maską siedzi RP a nie AAM ?
Nie jestem pewny a jak mam to sprawdzić żeby sie dowiedz. Ostatnio dowiedziałem się żę może być to także filtr paliwa , może się juz sypać.(Może być tak)



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pt kwie 06, 2007 10:25

Sphenops pisze:jak mam to sprawdzić żeby sie dowiedz.
Co pisze np na bloku tam gdzie jest wybity nr ?


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
Sphenops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 26, 2007 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sphenops » pn kwie 09, 2007 14:40

026103373Q znaczki(Volkswagena i Audi) WWO

To jest napisane na Głowicy

A na bloku to w kturym miejscu jest coś napisane na temat silnika?

[ Dodano: 11 Kwi 2007 21:10 ]
*RP307021* o to numery silnik

[ Dodano: 11 Kwi 2007 21:23 ]
czyś pisze:Jak to nie pomoże, to trzeba szukać dalej (np. uszczelka pod kolektorem ssącym).
Będę musiał to chyba sprawdzić, a tak wogule to zaóważyłe ostanio że z tamtej strony na rozgrzanym silnik leci jasno szary dymeczek?



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » śr kwie 11, 2007 21:54

Sphenops pisze:*RP307021* o to numery silnik
Czyli wg ETOSa silnik z okresu 30.06.1989-31.08.1989

Czyli powinien być aparat z podciśnieniem.
Jeżeli nie, to niech mnie ktoś poprawi
Ostatnio zmieniony śr kwie 11, 2007 22:20 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
MK2_waw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 13, 2007 23:33
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Post autor: MK2_waw » śr kwie 11, 2007 22:05

Witam. Miałem identyczne objawy ..w moim przypadku sprawdzenie i wymiana wyżej wymienionych rzeczy nie dała żadnego rezultatu.
Wymieniłem sondę i nie narzekam ..

Pozdrawiam.

p.S. Ale lepiej dokładnie sprawdzić i wyeliminować tańsze rzeczy a dopiero pchać się np w sondę. :)



Awatar użytkownika
Sphenops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 26, 2007 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sphenops » śr kwie 11, 2007 23:15

Rozmawiając z Amanda na privie ustaliszmy jeden problem.

Jest nim aparat zapłonowy gdyż powinien posiadać podciśnieniową popkę przyspieczenie
To cos takiego:
Obrazek
Po ustalenie dokładnym motoru. Posiadam motor RP gdzie powinna być popka przyspieszenia(te cudo co na zdjęciu)
Niewiem czy ktoś celowo podmienił ten zapłon czy został oszukany lub nie swiadomo włożony.

Więc proszę was o pomoć i ocenienie tego zapłonu, mile widziane każde wypowiedzi na ten temat gdyż niechce wyżucić w błoto 100-150 zł za zapłon.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr kwie 11, 2007 23:49

Nie bardzo wiadomo co tutuaj oceniać. Jeśli masz RP to zapłon musi być sterowany podciśnieniowo i tyle. Jeśli ktoś wsadził tam zapłon od AAM/ABS pozostawiając komputer od RP to jedynym wyjściem jest kupić i zamontować taki aparat zapłonowy i wężyki podciśnieniowe jakie powienny być przy RP. Czyli wrócić do tego jak go fabryka stworzyła.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » czw kwie 12, 2007 07:13

Wg ETOSa - powinieneś szukać aparatu 050 905 205A (ważna ta literka) - z podcisnieniem
Chociaż 026 905 205 S występował w RP i.... AAM :kac: - bez podcisnienia

Podaj nr nadwozia -np WVWZZZ31ZNE143848


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
Sphenops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 26, 2007 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sphenops » czw kwie 12, 2007 10:07

wvwzzz31zle036231



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » czw kwie 12, 2007 10:41

Czyli 050 905 205 A (lub 050 905 237 AX - zamiennik)- z puszką podcisnieniową :okej:

Obrazek


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw kwie 12, 2007 11:15

Wszystko ładnie pieknie ale jak juz kolega kupi aparat sterowany podcisnieniem to czy bedzie mial gdzie podlaczyc wezyk z drugiej strony?
Za wtryskiem powinien byc taki specjalny elektrozawór który steruje podcisnieniem podawanym na aparat zaplonowy.



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » czw kwie 12, 2007 11:33

Mówisz o tym?

Obrazek

Sphenops masz to?


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw kwie 12, 2007 15:50

dokładnie tak, to musi byc i jest to sterowane elektrycznie,
tak przy okazji Amanda czy masz moze gdzies w tym programie widok wtyczki do tego zaworu? Chodzi mi o to w jakiej kolejnosci sa podlaczone do tego zaworu kolorami kabelki



Awatar użytkownika
Sphenops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 26, 2007 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sphenops » czw kwie 12, 2007 19:24

eidos pisze:Za wtryskiem powinien byc taki specjalny elektrozawór który steruje podcisnieniem podawanym na aparat zaplonowy.
Nie posiadam tego zaworu.

[ Dodano: 12 Kwi 2007 19:36 ]
Panowie mam pytanie a to do czego słuzy? Dziś grzebiąć w samochodzię znalazłem to pod filtrem powietrza i tak z ciekawości to wykręciłem tam gdzie na nie ma na kruccu węzyka gdy przyspieszam zaciąga powietrze może to o to: Obrazek

[ Dodano: 12 Kwi 2007 19:37 ]
Obrazek
tez posiadam cos takiego jak na tym schemacie przed filtrem powietrza

[ Dodano: 12 Kwi 2007 19:40 ]
dziś odwiedziłem najblizszy szrot, gdzie powiedziano mi za zapłon 150zł ten z podcisnieniem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 303 gości