2.5TDI nagle zgasło i nie chce zapalic..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michal_777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
Lokalizacja: Pilzno
Kontakt:

2.5TDI nagle zgasło i nie chce zapalic..

Post autor: michal_777 » ndz kwie 08, 2007 15:28

Witam wszystkich.
Mam taki maly problem z Audi A6 2,5 TDI z 2000 roku. Jadąc w trasie normalnie bez wczesniejszych oznak iz cos sie dzieje zgasło i juz nie chce zapalić... Jako ze święta to nie ma czasu i nie chce grzebac kolo tego zostało sprawdzone tylko paliwo czy dostaje itp.
Wiem ze teraz pozostaje mi tylko vag i sczytanie błędów i zrobię to zaraz po świętach.
Posta tego pisze bo moze ktos juz mial taki przypadek i może mógłby poradzić co dokładniej trzeba spradzic czemu sie dobrze przyglądnąć..... a może ktoś będzie w stanie powiedzieć mniej wiecej co sie mogło stać???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam



Sprawdzilem dzis vagiem i wyszlo kilka błedów:

01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-00 - Open or Short to B+
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-10 - - - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00991 - Interior Lights
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
i jeszcze zastanawia mnie ia kat wtrysku jest zle ( 73) czy to moze byc powodem iz auto nie pali?? mogl pasek przeskoczyc??

Mogłby ktos powiedziec co i nich myslec??? Czyzby to byl koniec pompy????

Prosze..... sam nie moge znalesc co te błedy oznaczaja :( (
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2007 16:22 przez michal_777, łącznie zmieniany 5 razy.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz kwie 08, 2007 15:32

michal_777, Ojciec miał kiedys podobny przypadek w passacie kiedy stanął w trasie to okazało się że immobiliser się zepsół... Ale ogólnie przyczyn może być więcej... Jakis zawór w pompie itp...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

michal_777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
Lokalizacja: Pilzno
Kontakt:

Post autor: michal_777 » ndz kwie 08, 2007 15:38

palen pisze:okazało się że immobiliser się zepsół
A to nie migala by wtedy jakas kontrolka od imo??? Temu sie nei przygladalem bo stwierdzilem ze powinna byc kontrolka i w razie klopotu z nim nie zgasnie lub bedzie migac....
Thx za odpowiedz w temacie
Wesolych... :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz kwie 08, 2007 15:41

michal_777, No właśnie wszystko wyglądało na ok kręcił a nie chciał zapalić... scholowaliśmy go do pożądnego elektryka i po odcięciu systemu alarmowego chodził jak ta lala... Ale tak jak mówię przyczyn może być dużo więcej... Ale najpewniej to coś z elektryka...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: 2,5 TDI-Nagle zgasło i nie chce zapalic..

Post autor: RobertP » pn kwie 09, 2007 09:29

michal_777 pisze:Mam taki maly problem z Audi A6 2,5 TDI z 2000 roku. Jadąc w trasie normalnie bez wczesniejszych oznak iz cos sie dzieje zgasło i juz nie chce zapalić...
jak z elektryką/elektroniką będzie Ok, to problemu może szukaj może w pompie
nie tak dawno bo pod koniec stycznia, identyczny problem spotkał mojego kolegę
miał paska z 2002r. z silnikiem AKN
szukałem podpowiedzi pomocy na forum i problem leżał właśnie w pompie
napisz jaki silnik (model 2.5TDI to AFB i AKN ?) siedzi w tej audicy,
moze to pozwoli innym zbliżyć się do problemu
a czy przed zgaśnięciem nie zasłabł i przy wyrzuceni na luz nie dał sobie sam gazu
na chwilkę ? tak było w naszym przypadku ....
kolega uysy trafił że to pompa i tak też sie okazało zobacz ten temat może coś podpowie


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

michal_777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
Lokalizacja: Pilzno
Kontakt:

Post autor: michal_777 » pn kwie 09, 2007 11:22

RobertP pisze:ak z elektryką/elektroniką będzie Ok, to problemu może szukaj może w pompie
nie tak dawno bo pod koniec stycznia, identyczny problem spotkał mojego kolegę
miał paska z 2002r. z silnikiem AKN
szukałem podpowiedzi pomocy na forum i problem leżał właśnie w pompie
napisz jaki silnik (model 2.5TDI to AFB i AKN ?) siedzi w tej audicy,
moze to pozwoli innym zbliżyć się do problemu
a czy przed zgaśnięciem nie zasłabł i przy wyrzuceni na luz nie dał sobie sam gazu
na chwilkę ? tak było w naszym przypadku ....
kolega uysy trafił że to pompa i tak też sie okazało zobacz ten temat może coś podpowie
Witam. Przeglądalem ten temat i u mnie takich objawów nie bolo.... poprostu nagle zgasl i juz wiecej nie odpalil.... Wydaje mi sie na 99% ze to cos z elektryka a posta napisalem po to iz moze ktos mial podobny przypadek i podpowie czemu dokladnie sie przygladnac. Jakiemu czujnikowi itp. Kabel do kompa mam jak tylko zdobede program to biore sie za sprawdaznie na vag'u
Thx za odzew.
Pozdrawiam



Młodziutki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:19
Lokalizacja: Góra
Kontakt:

Post autor: Młodziutki » pn kwie 09, 2007 19:44

Witam Kolego- jakies 3 miesiace temu miałem podobny problem, mam AKN i jadąc naraz stracił moc i zgasł- mam nadzieję że nie będzie u Ciebie to co u mnie- bo jak potwierdzą się moje obawy to szykuj koło 3000 zł na pompe- TAK, TAK, u mnie pompa sie skończyła- producent przewidział jej wytrzymałość na 150000 km, podobnie jak wałki rozrządu w głowicy. Immobilaiser być to nie może- bo gdyby tak było to nie gasła by Ci pomarańczowa lampka immobilaisera po przekręceniu zapłonu. Jeśli masz komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem to napisz mi jaki napis Ci wyskoczył- to powiem Ci coś więcej. Może tez być inna przyczyna, a mianowicie pompka zbiorcza w baku Ci się popsuła i nie podaje paliwa- bo te 2.5 mają niepotrzebny wynalazek w postaci pompki zbiorczej pompującej paliwo do zbiorniczka z którego dopiero pompa wtryskowa pobiera paliwo- jeśli ona siadzie to też auta nie odpalisz- bo komputer będzie odbierał że nie masz paliwa i nie dopuści do zapowietrzenia układu paliwowego- ale wtedy miga ciągle kontrolka od swiec żarowych i pojawia się napis Motorstros.... sos w tym stylu, ale nie pamietam dokładnie.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn kwie 09, 2007 21:45

michal_777 pisze:Wydaje mi sie na 99% ze to cos z elektryka
Hm... Według prawa Murphiego ten pozostały 1% zdarza sie w 50% awarii ;)



michal_777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
Lokalizacja: Pilzno
Kontakt:

Post autor: michal_777 » wt kwie 10, 2007 09:45

Hm... Według prawa Murphiego ten pozostały 1% zdarza sie w 50% awarii
:bigok:

[



Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » wt kwie 10, 2007 17:03

Nie chcę straszyć ale jak mojemu koledze nagle i niespodziewanie zgasł to się okazało, że mu pasek poszedł. I to ten najważniejszy. Życzę mniejszej usterki.


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

serekMV6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:18
Lokalizacja: huntingdon

Post autor: serekMV6 » wt paź 20, 2009 23:08

audi a6 2.5 tdi 2000 R
podepne sie pod temat mianowicie kolega ma identyczny przypadek auto jechalo nagle zapalila sie lampka swiec zarowych i auto zgaslo, i juz nie odpalilo
sprawdzilem bledy i byla tego cala lista ale tylko jeden aktywny
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
auto nie odpala juz czytalem ze tez sensor znajduje sie w zbiorniku paliwa ale po przekreceniu kluczyka popma w zbiorniuk pracuje przez chwilke ,
dodam ze nie bylo zadnego stuku lub innego chalasu kiedy auto zgaslo
z gpry dzieki za podpowiedzi



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » śr paź 21, 2009 22:37

Ile miałeś paliwa jak ci zgasł?


VCDS,mozliwość zdiagnozowania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości