SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Apsik
 - Powered by G60

 - Posty: 1279
 - Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
 - Lokalizacja: just behind you
 - Kontakt:
 
Na VW&Audi Freunde Traffen w Niemczech przyczailem fajne Caddy 
 niskie, male kolka i wogile wypasik - jak sie pozniej okazalo pod macha siedzial TDi a MK4 (piekna sprawa) a koles mowil ze wszystkie mocowania silnika kupil w jakims sklepie czy warsztacie co sie tuningiem zajmuje tak ze silnik tylko wstawial, ale musial komore wyspawac i wzmocnic (kielichy tez spawane byly) i rozporke widzialem. O szczegoly niepytalem bo moj niemiecki to tragedia a moja dziewczyna na technicznych zagadnieniach sie niezna 
			
									
									It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						- 
				Aras
 
- marian g40
 - Nowicjusz

 - Posty: 29
 - Rejestracja: ndz sty 02, 2005 22:16
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
ma pytanie czy skrzynia biegów z polo 2/3/6N, golfa 2/3 - przy silniku 1,3 lub 1,4 8V bedzie pasować  do silnika 1,6 16V z golfa 4 ???   
Znalazłem w necie że rozrusznik w tym silniku jest przy skrzyni - po stronie kolektora wydechowego, a w w/w skrzyni jest pod kolektorem ssącym przy silniku.
Sprzęgło też jest inaczej rozwiązane....
czy koło zamachowe tego silnika ma takie same mocowanie jak przy silniku np. 1.4 8V i czy jest mozliwość montazu rozrusznika pod kolektorem ssącym w 1,6 16V....
			
									
									Znalazłem w necie że rozrusznik w tym silniku jest przy skrzyni - po stronie kolektora wydechowego, a w w/w skrzyni jest pod kolektorem ssącym przy silniku.
Sprzęgło też jest inaczej rozwiązane....
czy koło zamachowe tego silnika ma takie same mocowanie jak przy silniku np. 1.4 8V i czy jest mozliwość montazu rozrusznika pod kolektorem ssącym w 1,6 16V....
Witam
Kupiłem 1.8 ABS bez osprzętu i chciałem go zamontować na miejsce 1.6 PN.
Pomijając kwestię zasilania jak jest z mocowaniami innych elementów (alternator, pompa wody , łapy silnika...)-wiem że kolektor ssący jest taki sam, wydechowy też pewnie podejdzie, głowice idntyczne:
1) czy można przełożyć ostatecznie koło zamachowe z 1.6 (różnica średnic 200/210mm)
2) gdzie napotkam problemy?
			
									
									Kupiłem 1.8 ABS bez osprzętu i chciałem go zamontować na miejsce 1.6 PN.
Pomijając kwestię zasilania jak jest z mocowaniami innych elementów (alternator, pompa wody , łapy silnika...)-wiem że kolektor ssący jest taki sam, wydechowy też pewnie podejdzie, głowice idntyczne:
1) czy można przełożyć ostatecznie koło zamachowe z 1.6 (różnica średnic 200/210mm)
2) gdzie napotkam problemy?
www.vwsquad.prv.pl
						Ruznice MK I 1,1-1,3 - 1,6,1,8
Ruznice MK I 1,1-1,3  - 1,6,1,8
Ruznic jest sporawo :
1 Zbiornik paliwa ( Przerabiajac MK I na wtrysk ) pasuja zbiorniki od GTI 1,6-1,8 i od diesla .
2 Stabilizatory ( przedni i tylny tylko w wersjach GTI )
3 Instalacja elektryczna ( niewiem od ktorego roku dokladnie ale chyba po 80-81 ) jest juz na nowej listwie bezpiecznikowej wiec wymiana przedniej wiazki jest dosc latwa wypiecie i wpiecie kilku kostek . Gorzej juz jezeli jest starsza jedyneczka to juz dobry elektryk jest potrzebny
itd
			
									
									Ruznic jest sporawo :
1 Zbiornik paliwa ( Przerabiajac MK I na wtrysk ) pasuja zbiorniki od GTI 1,6-1,8 i od diesla .
2 Stabilizatory ( przedni i tylny tylko w wersjach GTI )
3 Instalacja elektryczna ( niewiem od ktorego roku dokladnie ale chyba po 80-81 ) jest juz na nowej listwie bezpiecznikowej wiec wymiana przedniej wiazki jest dosc latwa wypiecie i wpiecie kilku kostek . Gorzej juz jezeli jest starsza jedyneczka to juz dobry elektryk jest potrzebny
itd
1,8 gt ABS -> 2.0 16v gti jaki najlepszy ??
witam posiadam 1,8 mk3  ABS i chcialem go zamienic na  jakis 2,0 16v . Ktos wie ktory najlepiej by pasowal ??? jakie moga byc problemy ? czy osprzet silnika 1,8 pasuje ? czy trzeba caly komputer i sterowanie zemianiac ? ktos to robil i wie na co zwrocic uwage ???
			
									
									- 
				zed
 
jak brac to brac komplet, silnik + skrzyunia lub zostawic na starej skrzyni wszyst od tego zalezcy, jezeli zostawisz to wszystko na starej skrzyni to nie bedziesz potrzebowal nic wiecej poza silnikiem i instalacja:))). jezeli bedziesz mial silnik ze skrzynia to bedzisz potrzebowal kilka rzeczy wiecej jak linki do skrzyni, hydraulike do sprzegla titd..
			
									
									- 
				prinz
 
- 
				motyl7
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości



