Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
ADi997
- Gadatliwa bestia

- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
-
Kontakt:
Post
autor: ADi997 » pt mar 30, 2007 21:58
Ma ktoś jakieś informacje albo może sam montował instalacje gazową w dieslu ?? Znam człowieka który zrobił sobie takie coś w Punto II 1.9JTD, potem w jakimś Peugocie i teraz będzie robił w Clio 1.5 DCI. Przyrosty mocy ustawiał mniej więcej na 30% i nie ma górnej granicy. Na trasie Punto spalało mu 2l oleju napędowego na 100km, gazu dokładnie nie wie bo nie było wskaźnika. Koleś nie chce zdradzić pomysłu na to a jestem ciekawy. Żadna firma tuningowa w PL jeszcze tego nie montuje a w UK trzeba dać grubą kase za taką przyjemność.

.
PS. Ten punciak jest do sprzedania za 12tys a z gazem 15tys jak by ktoś chciał. Startowal na 1/4mili z almerą 1.8 16V i japoniec został grubo w tyle

Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na
facebook.com/MyGolfMK2
-
sHpAaKu
- Gadatliwa bestia

- Posty: 667
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
- Lokalizacja: TOS
Post
autor: sHpAaKu » sob mar 31, 2007 01:31
Wykonalna sprawa z tym dieslem na lpg, ale te osiągi to czyste brednie wyssane z palca. Ogólnie jest sporo zamiesznia bo trzeba walczyć z innym sprężaniem LPG i diesla, przerabiać system wtryskowy, świece żarowe itd. Inna zabawa jest z dieslami na forkomorze a inna z bezpośrednim wtryskiem. Generalnie zdarzają sie auta typu dual fuel, ale w tym wypadku lpg nie będzie łatwo koegzystował z dieslem.
Diesel on LPG

171KM / 380Nm

-
ADi997
- Gadatliwa bestia

- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
-
Kontakt:
Post
autor: ADi997 » sob mar 31, 2007 09:56
sHpAaKu pisze:ale te osiągi to czyste brednie wyssane z palca.
Tutaj się mylisz.
Ogólnie jest sporo zamiesznia bo trzeba walczyć z innym sprężaniem LPG i diesla, przerabiać system wtryskowy, świece żarowe itd.
Nie wiem jak jest sprężaniem na LPG i też nie ma wyraźniej ingerencji w system wtryskowy. Świece żarowe te same.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na
facebook.com/MyGolfMK2
-
Cosar 33GT
Post
autor: Cosar 33GT » sob mar 31, 2007 11:02
ON ma mniej oktanów od benzyny... gaz tez ma mniej oktanów od benzyny... jedyne co moze byc gzrebane to czas wtrysku i rozrząd.
-
voj2s
- Ma gadane

- Posty: 248
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
- Lokalizacja: krakoof
-
Kontakt:
Post
autor: voj2s » sob mar 31, 2007 11:27
ON ma liczbe cetanowa a nie oktanowa , drugie LPG normalnej jakosci a nie "modyfikowny" na stacji ma 103-105 oktanow i trzecie to co pisze adi997 to w sumie prawda jest jednak jedno ale lepiej uzywac samego propanu do tej zabawy (butan zapewnia tylko preznosc LPG) i w takim dieselku funkcja ON sporowadza sie do spowodowania zaplony w komorze ... wtrysk propanu do diesla jest znany od dawna , w USA stosuja to np w ciezarowkach
jakby sie ktos bawil to ostroznie ..widzialem juz pogiete korby z silnika 1.9TDI 130PD po takich zabawach
-
ADi997
- Gadatliwa bestia

- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
-
Kontakt:
Post
autor: ADi997 » sob mar 31, 2007 13:36
voj2s znasz jakieś szczegóły takiej instalacji ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na
facebook.com/MyGolfMK2
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » ndz kwie 08, 2007 18:20
z tego co czytalem kiedys na jakiesj stronce to dziala na takiej zasadzie ze wtryskiwana jest mala dawka ropy i w chwili jej zaplonu wtryskiwany jest gaz przez co nie wymagana jest iskra do zaplonu, dlatego diesel nie chodzi na samym LPG tylko na mieszance obu paliw
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
ADi997
- Gadatliwa bestia

- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
-
Kontakt:
Post
autor: ADi997 » ndz kwie 08, 2007 18:29
Ale jak jest wtryskiwany gaz skoro podczas wybuchu zawory sa zamknięte. Gaz jest chyba podawany poprzez zwykły mikser jak do jednopunktu się montuje.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na
facebook.com/MyGolfMK2
-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » ndz kwie 08, 2007 23:27
W tym sezonie będzie można zobaczyć jak w wyścigach na ćwiartkę startują diesle z LPG zamiast N2O. A to dlatego, że diesle lepsze osiągi na tym mają.
-
ADi997
- Gadatliwa bestia

- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
-
Kontakt:
Post
autor: ADi997 » pn kwie 09, 2007 00:09
Tylko nikt szczegułów nie zna takiej instalacji...
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na
facebook.com/MyGolfMK2
-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pn kwie 09, 2007 00:12
Podaje się LPG jak N2O. Zasada ta sama, tylko LPG chyba idzie płynne z dyszy prosto na zawory.
-
ADi997
- Gadatliwa bestia

- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
-
Kontakt:
Post
autor: ADi997 » pn kwie 09, 2007 00:44
a jak zmniejsza się dawkowanie oleju napędowego ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na
facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości