Jakie sprzeglo wybrac?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 08, 2007 22:11

Krzylu pisze:bylo 210mm i sie posypaly sprezyny
mialem ten sam problem... polamalem tarcze :) mysle, ze mozna zalozyc wzmocnione od Radzikowskiego jesli nie planujesz dalszych modow... bo zeby przeniesc naped 210mm wystarczy spokojnie przy tej mocy
euglen pisze:Większego nie da rady... Ograniczeniem jest ilość zębów na wałku sprzęgłowym
jest sprzeglo 228mm na 24zeby montowane w transporterze t3 oraz w jakichs audi min. 2.0TD....... pytanie tylko czy podejdzie do tej skrzyni i czy jest sens, bo zalozysz mocniejsze sprzeglo a padnie skrzynia
euglen pisze:U mnie Sachs 210mm dawał radę do 102km- teraz zaczyna się ślizgać...
u Ciebie to raczej kwestia Nm a nie KM...Podejrzewam, ze mam teraz powyzej 120km a z przeniesieniem napedu nie ma problemu bo na niskich obrotach nie mam cudownych Nm :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn kwie 09, 2007 16:00

bo zeby przeniesc naped 210mm wystarczy spokojnie przy tej mocy

do ilu starcza ta tarcza?? tak 100PS wystarczy mi
podoła 210mm??
A jakiej firmy mialeś założone?
LUK ale niewiem ile ma nakrecone bo razem z silnikiem dostalem cale sprzeglo.

wiec polecacie SACHA??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 09, 2007 16:31

Krzylu pisze:do ilu starcza ta tarcza?? tak 100PS wystarczy mi
podoła 210mm??
podoła, byleby nie było za duzo nm na dole... o ile sie nie rozpadnie tak jak u Ciebie czy u mnie :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn kwie 09, 2007 17:46

Generalnie jeżeli to sprężyny wam się rozpadają , to mam kolegę, który ma zakład i może zrobić twardsze sprężyny na zamówienie, tylko potrzebuje parametry jakie mają mieć (ilość zwojów, siła nacisku, itp.) Z tarczami to już jednak do Radzikowskiego jak mówicie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt kwie 10, 2007 08:31

Z tarczami to już jednak do Radzikowskiego jak mówicie.
a ktoz to taki bo nieznam ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt kwie 10, 2007 09:44

Krzylu pisze:Cytat:
Z tarczami to już jednak do Radzikowskiego jak mówicie.


a ktoz to taki bo nieznam ;)
http://sprzegla.com/

[ Dodano: Wto Kwi 10, 2007 9:45 am ]
BENITO pisze:jeżeli to sprężyny wam się rozpadają
u mnie sprezyny zostaly w jednym kawalku ale polamal sie srodek tarczy :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt kwie 10, 2007 15:30

Krzylu, twardsze sprężyny nic tu nie pomogą !! Tak jak pisze zaprzal, ja obecnie mam 210 wzmacniane Sachsa o takim nr jak pisze Euglen. Wymieniłem bo seryjne 200 nie dawało rady i docisk się przepalił (był cały fioletowy) a na tarczy okładziny zrobiły się szkliste. Zmieniłem teraz już nie pamietam czy Sachs czy Luk ale było to samo aż w końcu wypadł ten srodek w tarczy.
Krzylu, teraz trzeba zadać pytanie jakie modyfikacje uczynisz ;)
zaprzal, 228 chyba juz nie wejdzie bo mało miejsca było juz przy 210 mm jutro rozbieram silnik jak starczy sił i czasu lukne do skrzyni i zobacze ile miejsca zostało ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt kwie 10, 2007 15:35

vw_vandal pisze:zaprzal, 228 chyba juz nie wejdzie bo mało miejsca było juz przy 210 mm jutro rozbieram silnik jak starczy sił i czasu lukne do skrzyni i zobacze ile miejsca zostało ;)
no to w takim razie trzeba zestawik taki jak w tdi stosuja :) skrzynka tdi plus sprzeglo 228mm vr6... to juz powinno sie trzymac kupy :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr kwie 11, 2007 00:41

[quote][no to w takim razie trzeba zestawik taki jak w tdi stosuja skrzynka tdi plus sprzeglo 228mm vr6... to juz powinno sie trzymac kupy /quote]

to by bylo najlepsze wyjscie ale za duzo pierdo....ia z tym hydraulicznym sprzeglem jest no i te linki
vw_vandal, narazie mam dawke,fmic i 0,8bara w LDA bym z chcecia paluchy wsadzil ale pokrywki niemoge sciagnac :/
a w przyszlosci kto wie :hmm:
zbieram sosine cos sie zmodzi jeszcze

p.s docisk nie ten co trzeba kupilem :grrr: i cala robota stanela



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr kwie 11, 2007 08:05

Krzylu, na te modyfikacje spokojne wystarczy sprzęgło wzmacniane 210 mm. Ja nie długo montuje Gt17 no zobaczym z czego ten Sachsik jest zrobiony ;)
zaprzal pisze:skrzynka tdi plus sprzeglo 228mm vr6... to juz powinno sie trzymac kupy
Nie chcę uprawiać cherezji ;) ale jak bym miał kupywać skrzynie od TDi + sprzęgło to chyba już bym zrobił swapa na AFN albo coś mocniejszego :bigok:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 11, 2007 09:34

vw_vandal pisze:Nie chcę uprawiać cherezji ;) ale jak bym miał kupywać skrzynie od TDi + sprzęgło to chyba już bym zrobił swapa na AFN albo coś mocniejszego :bigok:
sorry, ale chyba bedziesz musial to zrobic.... ta gt17 pompuje od dolu, sam widzailes jak u Euglena wyszlo 280Nm...... to naprawde duzo jak na autko ktore w serii mialo okolo 140 i to na srednich obrotach... Bedziesz pewnie i tak musial zmienic sprzeglo, skrzynei i przeguby na duze


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr kwie 11, 2007 10:15

zaprzal pisze:sorry, ale chyba bedziesz musial to zrobic.... ta gt17 pompuje od dolu, sam widzailes jak u Euglena wyszlo 280Nm...... to naprawde duzo jak na autko ktore w serii mialo okolo 140 i to na srednich obrotach... Bedziesz pewnie i tak musial zmienic sprzeglo, skrzynei i przeguby na duze
Niestety vw_vandal taka jest prawda... Sprzęgło 210mm po pewnym czasie przestanie dawać sobie radę z tym momentem... :satan:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 11, 2007 10:35

euglen pisze:zaprzal napisał/a:
sorry, ale chyba bedziesz musial to zrobic.... ta gt17 pompuje od dolu, sam widzailes jak u Euglena wyszlo 280Nm...... to naprawde duzo jak na autko ktore w serii mialo okolo 140 i to na srednich obrotach... Bedziesz pewnie i tak musial zmienic sprzeglo, skrzynei i przeguby na duze


Niestety vw_vandal taka jest prawda... Sprzęgło 210mm po pewnym czasie przestanie dawać sobie radę z tym momentem... :satan:
dlatego warto pomyslec nad czyms nieco wiekszym :> caly czas namawiam na gt20... :) :bajer:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr kwie 11, 2007 12:42

WIEM !!!!!!!!!!!!!!!! Ale narazie kasiurki nie ma ;)
zaprzal, narzie pośmigam na Gt17 i zobaczymy


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości