Czy z drogowymi powinny palic sie tez mijania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz kwie 08, 2007 11:33

wojteks pisze:no to kolego masz wymienione lampy z H4 na H1+H1 i to jeszcze nie do końca prawidłowo

a czy to są Hella czy podróby to nie ma znaczenia
Dokładnie :pub:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz kwie 08, 2007 11:34

Obrazek



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz kwie 08, 2007 11:45

Ale czego to Ci dowodzi?? :panna: masz napisane tylko jak włączyać/wyłączać światła.. W lampach pojedynczych były przełączne bo żar. H4 nie wytrzymałaby takiej temp. jaka jest przy zapalonych dwóch żarnikach.. a W podwójnych przy zapalonych drogowych mijania nie gasną ,jeżeli u Ciebie gasną tzn. że fabrycznie miałeś H4 i ktoś zmienił poźniej lampy..



Awatar użytkownika
Cultstyle
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pt lip 07, 2006 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Cultstyle » ndz kwie 08, 2007 11:57

Dokładnie w H4 gasną mijania po przełączeniu na długie a w H1 powinny się palić jedne i drugie czyli mijania i długie, tak jest oryginalnie.

jaszczur widocznie w twoim mk3 była zamiana lamp i poprzedni właściciel nie dostosował do tego instalacji, została ta z lamp H4, masz okazje żeby przerobić, to prosta sprawa.


Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz kwie 08, 2007 14:45

Matador, tego mój kolego,iz po 1 jest to nie zgodne z przepisami ruchu drogowego,i tak jak mówię tak jest w orginale nie wierzysz zadzwoń do aso
tak więc u ciebie ktos sobie przerobił na to aby 4 się świeciły



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz kwie 08, 2007 14:55

A czemóż to jest niezgodne z przepisami ruchu drogowego według Ciebie :mrgreen: ? Konstrukcja lampy jest taka ,że jeśli nie będą przy światłach drogowych paliły się obie żarówki to przed autem będziesz miał ciemno ,a dopiero dalej będzie światło.. wewnętrzna "drogowa" częśc lampy jest uzupełnieniem świateł mijania i tylko tak powinno to działać. Dziwne ,że nikt na przeglądzie uwagi Ci nie zwrócił..



jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » ndz kwie 08, 2007 15:00

jaszczur, tez mam hella i nie masz racji... świecą sie te i te



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz kwie 08, 2007 15:08

jorgus7 pisze:tez mam hella i nie masz racji... świecą sie te i te
to nie w tym rzecz czy Hella ,czy inne.. poprostu w GT ,GTi była instalacja fabrycznie przystosowana do lamp podwójnych .. a jak u kogoś były zmieniane z H4 na podwójne to jest jak jest..



a.arek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sty 11, 2006 00:20
Lokalizacja: Dąbrówka koło Gogolina
Kontakt:

Post autor: a.arek » ndz kwie 08, 2007 16:27

Obrazek to jest orginalny schemat przelacznika swiatel dlugie krutkie golfa 3 z ktorego jasno wynika ze w momencie przelaczenia na dlugie gasna krotkie,ja w moim golfie tdi gt mialem lampy 2xh1 i w momencie przelaczenia na dlugie gasly krotkie,aktualnie mam lampy ala golf IV H1 I H7 i tez po przelaczeniu na dlugie krotkie gasna,poczytam jeszcze prawo o ruchu drogowym ale z tego co pamietam to jest przepis ze w momencie wlaczenia dlugich powinny zgasnac krotkie



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz kwie 08, 2007 17:08

a.arek, to ja mam trochę dokładniejszy schemat :) między stykami 56 - przewód biało-czarny (BN) mam trzy punkty ozn "R9" "J2" i "D4" wystarczyła zwora między jednym z tych punktów a "J3" jest na wyjściu styku 56b(żółty przewód)
Nie wiem dokładnie jak to fabrycznie robili ,bo to co mam to tylko "podstawowy schemat..." ale jak będę przy aucie to zajrze z ciekawości..

[ Dodano: 08 Kwi 2007 17:17 ]
a.arek pisze:poczytam jeszcze prawo o ruchu drogowym ale z tego co pamietam to jest przepis ze w momencie wlaczenia dlugich powinny zgasnac krotkie
To Ci ułatwię: Art.51 pkt.3
W czasie od zmierzchu do świtu ,na nieoświetlonych drogach ,zamiast świateł mijania lub ŁĄCZNIE z nimi ,kierowca może używać świateł drogowych(....)



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz kwie 08, 2007 20:28

więc panowie sytuacja sie wyjaśniła,widziałem sie ze znajomym co w aso robi i okazuje sie że nie wszystkie,modele miały tak jak wy opisujecie tzn ,że świeciły sie 4 lampy,okazuje sie że jest i tak jaki wy opisujecie i tak jak ja mówiłem razem z a.arkiemwięc temat uważam za zamknięty pzdr :pub:



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn kwie 09, 2007 00:34

tak od siebie- kolega ma mk3 VR6 i lampy H1+H1 i faktycznie z drogowymi(długimi) dalej świecą mijania(krótkie)-drogowe zapalają się same tylko w momencie "mrugnięcia" przy zupełnie zgaszonych światłach lub na postojówkach-światło drogowe dziła to jako tzw światło dalekosiężne
opisaną sytuację gaśnięcia świateł mijania przy zmianie na drogowe zauważyłem jedynie w autobusach JELCZ PR(jedna sztuka-nr taborowy 1000) i M120 należących do MPK-Wrocław gdzie zastosowane są podwójne reflektory jak w FSO 1500(duży fiat)-polega to na "oszczędności"- w lampach świateł mijania i drogowych zamontowane są żarówki 2-włóknowe ze spalonym włóknem świateł drogowych, a w lampach świateł drogowych znajdują się albo w pełni sprawne żarówki albo te ze spalonym włóknem świateł mijania-przy kilkudziesięciu autobusach jest to już jakaś oszczędność
zasadniczo na światłach drogowych w golfie mk3 w lampach H1+H1 powinny świecić 2 włókna mijania i 2 drogowe, a w JELCZu, AUTOSANie, STARze 200, 1142 i pochodnych, poldku do mr89 i FSO 1500 powinny świecić 4 włókna drogowe-a włókna mijania powinny być zgaszone


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn kwie 09, 2007 12:43

przy lampach H1+H1 mijania mają się palić nadal po włączeniu drogowych, nie podlega to wątpliwości bo tak jest robione oryginalnie w golfach z fabrycznymi takimi lampami, jeżeli u kogoś gasną to znaczy że instalację ma pod lampy H4
i to nie jest nic dziwnego bo wszystkie auta, które mają mijania i drogowe na osobnej żarówce mają rozwiązane to w ten sposób....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn kwie 09, 2007 14:49

powinny sie palic w mkIII wystarczy wsadzić zworke w skrzynke bezpieczników wszystko jest tu opisane
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1023299#1023299



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 442 gości