Jakie sprzeglo wybrac?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Jakie sprzeglo wybrac?

Post autor: Krzylu » ndz kwie 08, 2007 11:18

Jak w temacie juz drugi raz sciagam skrzynie raz mi walnela ta blaszka cos a'la łozysko oporowe teraz tez i w dodatku posypalo sie sprzeglo(za duzo mocy ;) ) w zwiazku z tym jakie sprzeglo dostepne na rynku bedzie dobre i troche polatam na nim.
dzieki z gory



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz kwie 08, 2007 12:28

Sachs 200mm.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 08, 2007 12:43

BENITO pisze:Sachs 200mm.
Sachs 210mm, to jest fabryczne do silnika SB


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz kwie 08, 2007 12:48

To SB ma sportową skrzynię?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » ndz kwie 08, 2007 13:00

To SB ma sportową skrzynię?
???


Krzylu, Sachs 3000 288 001 - kompletne sprzęgło 210mm :D



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 08, 2007 13:01

BENITO pisze:To SB ma sportową skrzynię?
nie taką samą jak kazdy inny TD :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 08, 2007 13:09

To SB ma sportową skrzynię?
o czym Ty piszesz?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz kwie 08, 2007 16:15

Sachs 210mm to ja mam w swoim 1V... Heheh i nie narzekam.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz kwie 08, 2007 17:20

Pisałem z książki obsługi golfów:
"Książka napraw Vlokswagen Golf i Jetta" Bogumiła Kalinowskiego, wydanie drugie rozszerzone, strona 156.

A mianowicie cytuję:
"Średnica zewnętrzna tarczy sprzęgła
Skrzynie średnica
084 4-biegowa 180mm
020 4-biegowa 190mm
020 5-biegowa 200mm
020 5-biegowa (sportowa) 210mm"
Koniec cytatu

Oczywiście w praktyce macie racje, im większe sprzęgło tym dłużej wytrzyma.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz kwie 08, 2007 17:25

BENITO pisze: im większe sprzęgło tym dłużej wytrzyma.
Tym większą siłę wytrzyma :)


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz kwie 08, 2007 17:29

Mniej więcej o to nam przecież chodzi, jak go będzie butował to 210mm wytrzyma dłużej niż 200. Skrót myślowy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz kwie 08, 2007 18:27

bylo 210mm i sie posypaly sprezyny
wiekszego nieda rady wpakowac??



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » ndz kwie 08, 2007 19:41

Większego nie da rady... Ograniczeniem jest ilość zębów na wałku sprzęgłowym. Skrzynię biegów trzeba byłoby zmienić. A jakiej firmy mialeś założone? U mnie Sachs 210mm dawał radę do 102km- teraz zaczyna się ślizgać...



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz kwie 08, 2007 20:50

ja mam teraz chyba LUK czy jakoś tam.ale samą tarczę.przez 2 lata dość ostrej jazdy jest jeszcze ok a i cena nie była tragiczna


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości