Dokładniewojteks pisze:no to kolego masz wymienione lampy z H4 na H1+H1 i to jeszcze nie do końca prawidłowo
a czy to są Hella czy podróby to nie ma znaczenia
Czy z drogowymi powinny palic sie tez mijania?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ale czego to Ci dowodzi?? masz napisane tylko jak włączyać/wyłączać światła.. W lampach pojedynczych były przełączne bo żar. H4 nie wytrzymałaby takiej temp. jaka jest przy zapalonych dwóch żarnikach.. a W podwójnych przy zapalonych drogowych mijania nie gasną ,jeżeli u Ciebie gasną tzn. że fabrycznie miałeś H4 i ktoś zmienił poźniej lampy..
Dokładnie w H4 gasną mijania po przełączeniu na długie a w H1 powinny się palić jedne i drugie czyli mijania i długie, tak jest oryginalnie.
jaszczur widocznie w twoim mk3 była zamiana lamp i poprzedni właściciel nie dostosował do tego instalacji, została ta z lamp H4, masz okazje żeby przerobić, to prosta sprawa.
jaszczur widocznie w twoim mk3 była zamiana lamp i poprzedni właściciel nie dostosował do tego instalacji, została ta z lamp H4, masz okazje żeby przerobić, to prosta sprawa.
Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
A czemóż to jest niezgodne z przepisami ruchu drogowego według Ciebie ? Konstrukcja lampy jest taka ,że jeśli nie będą przy światłach drogowych paliły się obie żarówki to przed autem będziesz miał ciemno ,a dopiero dalej będzie światło.. wewnętrzna "drogowa" częśc lampy jest uzupełnieniem świateł mijania i tylko tak powinno to działać. Dziwne ,że nikt na przeglądzie uwagi Ci nie zwrócił..
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 00:20
- Lokalizacja: Dąbrówka koło Gogolina
- Kontakt:
to jest orginalny schemat przelacznika swiatel dlugie krutkie golfa 3 z ktorego jasno wynika ze w momencie przelaczenia na dlugie gasna krotkie,ja w moim golfie tdi gt mialem lampy 2xh1 i w momencie przelaczenia na dlugie gasly krotkie,aktualnie mam lampy ala golf IV H1 I H7 i tez po przelaczeniu na dlugie krotkie gasna,poczytam jeszcze prawo o ruchu drogowym ale z tego co pamietam to jest przepis ze w momencie wlaczenia dlugich powinny zgasnac krotkie
a.arek, to ja mam trochę dokładniejszy schemat między stykami 56 - przewód biało-czarny (BN) mam trzy punkty ozn "R9" "J2" i "D4" wystarczyła zwora między jednym z tych punktów a "J3" jest na wyjściu styku 56b(żółty przewód)
Nie wiem dokładnie jak to fabrycznie robili ,bo to co mam to tylko "podstawowy schemat..." ale jak będę przy aucie to zajrze z ciekawości..
[ Dodano: 08 Kwi 2007 17:17 ]
W czasie od zmierzchu do świtu ,na nieoświetlonych drogach ,zamiast świateł mijania lub ŁĄCZNIE z nimi ,kierowca może używać świateł drogowych(....)
Nie wiem dokładnie jak to fabrycznie robili ,bo to co mam to tylko "podstawowy schemat..." ale jak będę przy aucie to zajrze z ciekawości..
[ Dodano: 08 Kwi 2007 17:17 ]
To Ci ułatwię: Art.51 pkt.3a.arek pisze:poczytam jeszcze prawo o ruchu drogowym ale z tego co pamietam to jest przepis ze w momencie wlaczenia dlugich powinny zgasnac krotkie
W czasie od zmierzchu do świtu ,na nieoświetlonych drogach ,zamiast świateł mijania lub ŁĄCZNIE z nimi ,kierowca może używać świateł drogowych(....)
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
tak od siebie- kolega ma mk3 VR6 i lampy H1+H1 i faktycznie z drogowymi(długimi) dalej świecą mijania(krótkie)-drogowe zapalają się same tylko w momencie "mrugnięcia" przy zupełnie zgaszonych światłach lub na postojówkach-światło drogowe dziła to jako tzw światło dalekosiężne
opisaną sytuację gaśnięcia świateł mijania przy zmianie na drogowe zauważyłem jedynie w autobusach JELCZ PR(jedna sztuka-nr taborowy 1000) i M120 należących do MPK-Wrocław gdzie zastosowane są podwójne reflektory jak w FSO 1500(duży fiat)-polega to na "oszczędności"- w lampach świateł mijania i drogowych zamontowane są żarówki 2-włóknowe ze spalonym włóknem świateł drogowych, a w lampach świateł drogowych znajdują się albo w pełni sprawne żarówki albo te ze spalonym włóknem świateł mijania-przy kilkudziesięciu autobusach jest to już jakaś oszczędność
zasadniczo na światłach drogowych w golfie mk3 w lampach H1+H1 powinny świecić 2 włókna mijania i 2 drogowe, a w JELCZu, AUTOSANie, STARze 200, 1142 i pochodnych, poldku do mr89 i FSO 1500 powinny świecić 4 włókna drogowe-a włókna mijania powinny być zgaszone
opisaną sytuację gaśnięcia świateł mijania przy zmianie na drogowe zauważyłem jedynie w autobusach JELCZ PR(jedna sztuka-nr taborowy 1000) i M120 należących do MPK-Wrocław gdzie zastosowane są podwójne reflektory jak w FSO 1500(duży fiat)-polega to na "oszczędności"- w lampach świateł mijania i drogowych zamontowane są żarówki 2-włóknowe ze spalonym włóknem świateł drogowych, a w lampach świateł drogowych znajdują się albo w pełni sprawne żarówki albo te ze spalonym włóknem świateł mijania-przy kilkudziesięciu autobusach jest to już jakaś oszczędność
zasadniczo na światłach drogowych w golfie mk3 w lampach H1+H1 powinny świecić 2 włókna mijania i 2 drogowe, a w JELCZu, AUTOSANie, STARze 200, 1142 i pochodnych, poldku do mr89 i FSO 1500 powinny świecić 4 włókna drogowe-a włókna mijania powinny być zgaszone
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
przy lampach H1+H1 mijania mają się palić nadal po włączeniu drogowych, nie podlega to wątpliwości bo tak jest robione oryginalnie w golfach z fabrycznymi takimi lampami, jeżeli u kogoś gasną to znaczy że instalację ma pod lampy H4
i to nie jest nic dziwnego bo wszystkie auta, które mają mijania i drogowe na osobnej żarówce mają rozwiązane to w ten sposób....
i to nie jest nic dziwnego bo wszystkie auta, które mają mijania i drogowe na osobnej żarówce mają rozwiązane to w ten sposób....
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
powinny sie palic w mkIII wystarczy wsadzić zworke w skrzynke bezpieczników wszystko jest tu opisane
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1023299#1023299
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1023299#1023299
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości