Male cisnienie na turbo...?? Czy cos nie tak?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
mam T3 a w nim są tylko 2 rozwiązania żeby podkręcić.1-MBC 2-kombinować z wężykiem.ja mam wężyk zaślepiony i pompuje ile wlezie.dlatego nigdy nie mogę rozpędzić auta na maxa.To_mas pisze:qrde coś duzo Ci pompuje :// robiłeś cos z nią ???
na moje jest ok.gniochu pisze:ja dzisiaj sprawdzilem u siebie jak jak np. na 3 biegu dojde do 3tys obr. i depne mu do podlogi to dochodzi do 0.7 - 0.8 bara
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
jak ciut zwiększysz dawkę paliwa to będziesz miał wczesniej.to norma że na serii masz dopiero na wysokich obrotach te 0,7.ja wczesniej u siebie przy ok 3500 taż mialem tylko 0,6 bara a teraz mam 1 bar:D
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
gniochu, kręcisz śrubka od paliwa na oko po troszeczku.jak będzie za bardzo dymil to zmniejszasz.musi dymić bardziej niż teraz ale nie tak jak lokomotywa.aaa i czarnym bąkiem sie nie przejmuj za bardzo.ważne żeby przy jeździe ze stalą prędkością było coś za tobą widać.najlepiej skorzystaj z razy z forum jak ustawić dawkę a potem sam wyczujesz czy za dużo czy za mało paliwa.obserwuj tez temp silnika.jak będzie troszkę za dużo paliwa będzie się szybciej i mocniej grzał a to sie może skończyć dziurami w tłokach
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
to już musisz sam wyczuć na oko.ja mam ta śrubkę od dawki ok 1/6 obrotu wkręcona i jest w miare ok.dawid018, ale zalezy dla kogo jeszcze w ktorym momencie zaczya sie mocne dymienia....
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości