Co to na tej pompie jest ??? oraz co to za turbina???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jednak nie garett
jednak moja turbinka to nie garett tylko 3 razy jakies K jest napisane to dobra ona czy jednak lepsza ta KKK???
Re: jednak nie garett
krakol pisze:
jednak moja turbinka to nie garett tylko 3 razy jakies K jest napisane to dobra ona czy jednak lepsza ta KKK???
KKK K03 tak się nazywa te turbo jestem tego w 90% pewny bo flansze kwadratową ma K14 T2 T3 k24 a K03 jako wyjątek ma innego kształtu flansze (przyłącze downpipe)
K03
a wiec czy tam jest jakas srubka ktorą mogę krecic i zmieniac cisnienie??
a wogole to auto mi jakos zle pali jakies 7 litrow na trasie predkosc kolo 110 120 niekiedy mniej turbina chodzi jak powinna a jak patrze na ten zafajdany wskaznik paliwa to tez glupieje raz jest pol zaraz polkreski wiecej pozniej znowu wiecej jeszcze o jedna cala a cholera juz nic nie wiem jak to jest??
a wogole to auto mi jakos zle pali jakies 7 litrow na trasie predkosc kolo 110 120 niekiedy mniej turbina chodzi jak powinna a jak patrze na ten zafajdany wskaznik paliwa to tez glupieje raz jest pol zaraz polkreski wiecej pozniej znowu wiecej jeszcze o jedna cala a cholera juz nic nie wiem jak to jest??
K03 to ostatnie modele wcześniej szły garrety i K14 a EGR napewno by był gdyby to był ciężki samochód jak mój passat do lekkich golfików raczej EGR się nie stosowało poza silnikami ECOlogicznymiboostertd pisze:hymm ale czy one byly montowane w pierwszych rocznikach?? bo ten silnik na taki wyglada a pozatym K03 bez EGR?? chyba ze ktos juz kiedys cos dlubalpasiak pisze:K03
padla mi wogole turbina
witka
dzis sie moim autem przejchal koles i mi powiedzial dokladnie oznajmil ze padla mi turbina fakt nie zbiera sie jak bym chcial a on mowi tak po 1 to mam za duza dawke paliwa ale nie mam robic mniejszej bo auto wogole nie pojedzie. Prawda taka ze moja turbinka pracuje tak. Rano gdy nagrzeje moj silnik okolo 80 do 90 no to cisne wteyd i turbo slysze jak swiszczy ale od mniej wiecej 2700 nawet 2800 tysi powyzej 3 to juz na maksa. Ale jak jest juz popoludnie i jest cieplej jak teraz to juz nie slychac syczenia i autko jakies zamulone jest. na dodatek ostro dymi jak gdyby koles mowi wlasnie ze to ta dawka paliwa no wiec co mam robic?? regeneracja juz czy co?? dodam ze pewien czas mialem problem z termostatem i troche sie przegrzal silnik wiec czy moglo sie cos stac??? co teraz czynic???
dzis sie moim autem przejchal koles i mi powiedzial dokladnie oznajmil ze padla mi turbina fakt nie zbiera sie jak bym chcial a on mowi tak po 1 to mam za duza dawke paliwa ale nie mam robic mniejszej bo auto wogole nie pojedzie. Prawda taka ze moja turbinka pracuje tak. Rano gdy nagrzeje moj silnik okolo 80 do 90 no to cisne wteyd i turbo slysze jak swiszczy ale od mniej wiecej 2700 nawet 2800 tysi powyzej 3 to juz na maksa. Ale jak jest juz popoludnie i jest cieplej jak teraz to juz nie slychac syczenia i autko jakies zamulone jest. na dodatek ostro dymi jak gdyby koles mowi wlasnie ze to ta dawka paliwa no wiec co mam robic?? regeneracja juz czy co?? dodam ze pewien czas mialem problem z termostatem i troche sie przegrzal silnik wiec czy moglo sie cos stac??? co teraz czynic???
pasuje...
znalazlem powod filtr powietrza byl zawalony na maksa ale juz jest spoko turbinke slysze juz przy 2200 obrotow wiec chyba spoko a teraz pytanie jaka macie predkosc na 3 biegu na 2000 obrotow?? ja mam 50km/h chcialbym sie dowiedziec jaka wy macie przypominam ma silnik AAZ
pozdro i Smacznego jajeczka
pozdro i Smacznego jajeczka
Re: padla mi wogole turbina
podpiąc manometr i sprawdzić ile pompuje turbo !!! fabrycznie 0,6-0,8 barakrakol pisze:witka
dzis sie moim autem przejchal koles i mi powiedzial dokladnie oznajmil ze padla mi turbina fakt nie zbiera sie jak bym chcial a on mowi tak po 1 to mam za duza dawke paliwa ale nie mam robic mniejszej bo auto wogole nie pojedzie. Prawda taka ze moja turbinka pracuje tak. Rano gdy nagrzeje moj silnik okolo 80 do 90 no to cisne wteyd i turbo slysze jak swiszczy ale od mniej wiecej 2700 nawet 2800 tysi powyzej 3 to juz na maksa. Ale jak jest juz popoludnie i jest cieplej jak teraz to juz nie slychac syczenia i autko jakies zamulone jest. na dodatek ostro dymi jak gdyby koles mowi wlasnie ze to ta dawka paliwa no wiec co mam robic?? regeneracja juz czy co?? dodam ze pewien czas mialem problem z termostatem i troche sie przegrzal silnik wiec czy moglo sie cos stac??? co teraz czynic???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości