
Taki mały schemacik jest na nim, pod którym pinem ma być prąd na jego cewkę po włączeniu stacyjki?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie. Komuś tu tak się działo, okazała się awariia ECU.vwarek pisze:A czy w czasie pracy silnika, po odpaleniu, niezależnie czy na postoju czy podczas jazdy, ECU może go wyłączyć?
No toś mnie chłopie zmartwił...Paweł Marek pisze:nie. Komuś tu tak się działo, okazała się awariia ECU.
ano święta racja. Pozostaje posprawdzać kabel i wtyczki od ECU do skrzynki (pin 31 ECU kabel żółtoniebieski) i masowe złącza . Myślę że nikt Ci tam nie robił jakiegoś odcięcia na kablach zasilających przekaźnik.vwarek pisze:Tylko najdziwniejsze jest to, że podczas jazdy nagle zgaśnie a jak zewrę palcem przekaźnik (zdjąłem tą osłonę z niego) to jedzie jak gdyby nigdy nic... Czyli cewka działa i Hall też
Samą wtyczkę odpinałem wcześniej, żadnych dziwności nie było. Ten kabel, żółto-niebieski, idzie od wtyczki ECU bezpośrednio do tego przekaźnika?Paweł Marek pisze:Pozostaje posprawdzać kabel i wtyczki od ECU do skrzynki (pin 31 ECU kabel żółtoniebieski) i masowe złącza
no oczywiście nie bezpośrednio tylko jest wpięty z tyłu skrzynki bezpieczników, może ta wtyczka luźna (biała G1, górny rząd, ósma od strony pasażera).vwarek pisze:Samą wtyczkę odpinałem wcześniej, żadnych dziwności nie było. Ten kabel, żółto-niebieski, idzie od wtyczki ECU bezpośrednio do tego przekaźnika?
Postaram się ją zlokalizować i sprawdzić, jak na razie piękne dzięki za poświęcony czas.Paweł Marek pisze:no oczywiście nie bezpośrednio tylko jest wpięty z tyłu skrzynki bezpieczników, może ta wtyczka luźna (biała G1, górny rząd, ósma od strony
pasażera).
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości