Na 3 biegu mułowato się rozpędza...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Na 3 biegu mułowato się rozpędza...

Post autor: Michael G60 » sob kwie 07, 2007 15:25

Mam Passata 1.9 TDI 1Z z 1995r. Na I i II biegu gdy jadę ok. 2.200 - 2.500 obr/min i wcisne gaz to czuć że dostaje kopa po chwile, po tzw. turbodziurze.
Gdy zobie to samo na III biegu mając nawet więcej obrotów to mułowato się rozpędza, nie czuć tego "uderzenia" turbiny...

Miałem przecięty wężyk podciśnienia idący do komputera, wymieniłem go.

Wiem, każecie mi jechać na VAG-a, ale w mojej okolicy mam tylko serwic VW :panna:

Macie jakieś przemyślenia co to może być ????


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob kwie 07, 2007 16:02

wykasowales bledy ?

sprawdz reszte wezykow idacych do n-75


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob kwie 07, 2007 17:01

Właśnie nie wykasowałem błędów.

Wężyki N-75 ok, tylko pewnie sam N-75 pada, bo przestał cykać...

A jest możliwe, że to przepływka ??


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob kwie 07, 2007 18:17

to ze nie cyka wcale nie oznacza ze nie dziala


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » sob kwie 07, 2007 19:10

sprawdz przepływke ona też może być przyczyną. A propo masz kata? Generalnie ten silnik nie ma tak dużej turbodziury przy ponad 2000tyś obr turbinka już ładnie dmucha.
Kąt wyprzedzenia wtrysku i dawka też byłoby wskazane sprawdzić.. Mnie to przypomina objawy zapchanego katalizatora, wywal go (wkład ceramiczny i wspawaj rurke w środek) a zawór EGR a raczej ten przewód ktory prowadzi spaliny do kolektora zaślep kawałkiem blaszki...

Dodatkowo możesz jeszcze usunąć kolanko/przewężenie ktore wchodzi do skrzynki filtra (za reflektorem lewym) nie potrzebnie tylko dławi przepływ, w górnej części pokrywy (w środku) też jest zamocowana taka jakby trąbka, można ją też usunąć.. Spowoduje to lepszy przepływ i silnik dostanie "zadyszki" dopiero po ok. 4500 obr.. U mnie przy ponad 3.5tyś obr. nie chciał już zabardzo kręcić, teraz kręci spokojnie pod 5 tyś obr.. :D

Oczywiście N-75 musi być sprawny.. i dodatkowo sprawdz czy ramie zaworu upustowego z turbiny nie jest przypadkiem zapieczone, zawór kanału obejściowego może być lekko uchylony i turbina nie daje pełnego ciśnienia..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości