Kiedyś pisałem na temat Klimy w moim MKIII ... jestem krok d

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Kiedyś pisałem na temat Klimy w moim MKIII ... jestem krok d

Post autor: Razal » śr kwie 13, 2005 08:01

CYTUJĘ :"Ja byłem dwa dni temu na uzupełnieniu gazu
Treść: w klimie i sprawdzeniu szczelności - wszystko jak najbardziej OK (szczelne, nabite, odgrzybione), ale jest jedno ale... mianowicie, uruchomiłem samochód, bo jak to zwykle bywa cza sprawdzić jak to działa na zewnątrz było koło 0st. C ,włączyłem przycisk A/C no i czekamy z serwisantem aż się załączy kompresor, a tu NIC i NIC (kompresor załącza się ponoć pod wpływem działania ciśnienia układu na czujnik ciśnienia - taki zamontowany na osuszaczu) no i serwisant wypiął wtyczkę od tego czujnika i zwarł dwa odpowiednie złącza na wtyczce i nagle kompresor zadziałał.
Teraz tylko pytanie a w zasadzie dwa : Czy nie zadziałał dlatego że czujnik jest uszkodzony ?? "

Wymieniłem wczoraj ten czujnik na nówkę sztukę (oryginał), kompresor oczywiście zadziałał jak należy, do wnętrza pojazdu leciał przyjemny chłód. Jednak jak to bywa w "życiu" znowu coś zauważyłem, że wentylatory na chłodnicy kręcą się non-stop bez przerwy - jak się tylko przekręci kluczyk od stacyjki mimo że klima jest wyłączona (wcześniej nigdy tego nie było), co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ?? Może ktoś już się spotkał z takim zjawiskiem ??


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr kwie 13, 2005 11:15

klima załącza się bodaj pow 5 stopni Celsjusza


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Tak i tak jest ... problem dotyczy innej rzeczy

Post autor: Razal » śr kwie 13, 2005 13:18

wczoraj było ok.15 st.C klima się załączyła i wiało chłodem, problem polega na tym, że od kiedy wymieniłem ten czujnik ciśnienia (na osuszaczu) odrazu po przekręceniu kluczyka na pozycję 1 załączają się wentylatory na chłodnicy i chodzą bez przerwy aż do wyłączenia silnika, mimo że przycisk od klimy jest wyłączony (czyli nie powinna klima działać).


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr kwie 13, 2005 13:27

nO to sprawdż czy serwisant nie zostawił spiętego na krótko kompresora- bo na to by to wskazywało


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

jutro pojade sprawdzić

Post autor: Razal » śr kwie 13, 2005 13:43

mam nadziejew ż bedzie żyło


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości