Nadmierne spalanie benzyny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nadmierne spalanie benzyny
Mój mk2 to jest 1,6 benzyna spalił 5l na 30 km. Tyle mu wlałem po dobrowadzeniu na 0 i na stacji zrestartowałem licznik. Co może byc przyczyną takiego spalania?? Żadnych wycieków nie ma. Może coś przy gaźniku trzeba wyregulować ???? Normalnie mi palił 8l/100km
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]
- krzysiupl
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
moim zdaniem to normalne ze spalił te 5l. bo wyobraz sobie ze zbiornik jest dosyc duzy i jak wlałes te 5l to rozlało sie po całej powierzchni i została na dnie cienka warstwa tego paliwa a pływak co wciaga paliwo niejest na samym dnie i niedotyka samego dołu.
tak to sobie tłumacze bo jak miałem diesla i wlałem 2litry to przejechałem 10km a przecierz normalnie na 5l to 100km przejezdzam,
takze moja rada nigdy niejezdzij do zera
tak to sobie tłumacze bo jak miałem diesla i wlałem 2litry to przejechałem 10km a przecierz normalnie na 5l to 100km przejezdzam,
takze moja rada nigdy niejezdzij do zera
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Krzysiupl moze nie do konca jest tak jak mowisz, bo przeciez 0 to nie jest bak oprozniony do konca tylko poziom ponizej ktorego smok juz nie zassie, jak mu nalal 5 litrow to te 5 litrow powinien mu spalic, ale sama sytuacja nie jest az tak dziwna bo: 5 l/30 km daje 16 l/100km nie zakladajac zadnych strat tych 5 litrow w ukladzie paliwowym (nawet przechyl samochodu moze powodowac dziwne rzeczy...) no i powiedz w jakim stylu pokonales te 30km, bo jak to byl oes to sie nie dziwie ze ci tyle wzial...
Ogolnie moja rada jest taka: niczego nie ruszaj, tylko nalej mu normalna ilosc i znowu sprawdz spalanie, jak dalej bedzie takie niepokojojace to bedziemy myslec dalej.
Ogolnie moja rada jest taka: niczego nie ruszaj, tylko nalej mu normalna ilosc i znowu sprawdz spalanie, jak dalej bedzie takie niepokojojace to bedziemy myslec dalej.
- krzysiupl
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Racja - nalej normalna ilosc paliwa i bedzie wiadomo
[ Dodano: 07 Kwi 2007 19:25 ]
podam ci ciekawy przykład ze twój jednak duzo spalił - 5l na 30km
Ja mam golfa z 89r 1.6 benzyna .otóz mi dzis zabrakło paliwa tak do zera ze juz nieodpaliłem,stał cała noc wsiadam i nic-wlałem 4litry to znaczy 3.5l bo troche wylałem i przejechałem jak narazie 40km ale w wiekszosci w trasie ale z predkoscia 100-120k/h i pare razy w rure nawet na 2 biegu jechałem 100km/h bo sprawdzałem przyspieszenie takze nieoszczedzałem. to dowodzi ze mi mniej spalił, amiałem sucho w zbiorniku.musisz poszukac przyczyny takiego szybkiego spalenia benzynki.
[ Dodano: 07 Kwi 2007 19:25 ]
podam ci ciekawy przykład ze twój jednak duzo spalił - 5l na 30km
Ja mam golfa z 89r 1.6 benzyna .otóz mi dzis zabrakło paliwa tak do zera ze juz nieodpaliłem,stał cała noc wsiadam i nic-wlałem 4litry to znaczy 3.5l bo troche wylałem i przejechałem jak narazie 40km ale w wiekszosci w trasie ale z predkoscia 100-120k/h i pare razy w rure nawet na 2 biegu jechałem 100km/h bo sprawdzałem przyspieszenie takze nieoszczedzałem. to dowodzi ze mi mniej spalił, amiałem sucho w zbiorniku.musisz poszukac przyczyny takiego szybkiego spalenia benzynki.
jednak wyciek mnie spotkał. między gażnikiem a kolektorem. Samochód nie robił plam bo jak stał nie bylo takiego ciśnienia żeby wypchać paliwo. Podczas jazdy się uwalniało. Naprwaiłem to w ten sposób że odkręciłem filtn, gażnik i spowrotem założyłem dobrze dokrecając i jest gucio teraz. Pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Zaciekawilo mnie to zagadnienie... spalanie, wiadomo... Nie piszesz jaki masz typ gaznika, ale chyba Pierburga? Czy inny? I teraz pytanka: Czy miedzy gaznikiem a kolektorem jest jakas uszczelka, czy sam cos kombinowales (silikon)? Czy duzo jest roboty z tym odkrecaniem gaznika (ile srubek)? Jak wyczailes ten "wyciek"? To nie jest tak oczywiste jak piszesz... Wedlug Kasedorfa (tego od gaznikow) wyzsze spalanie w Pierburgach to warunki eksploatacji lub blad techniki jazdy, niewlasciwe paliwo, zanieczyszczenie lub woda w gazniku, niezupelne zamkniecie przepustnicy I stopnia, uszkodzenie iglicy zawodu plywaka, uszkodzenie plywaka (niewlasciwy poziom paliwa), uszkodzony czujnik temperatury, uszkodzony potencjometr przepustnicy. Wiec jak na to wpadles?
Ciekawi mnie czy w PN-kach taki numer moze sie zdarzyc i czy takim "mykiem" mozna cos pomoc?
Ciekawi mnie czy w PN-kach taki numer moze sie zdarzyc i czy takim "mykiem" mozna cos pomoc?
Czolem!
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
dokładnie może Ci nie odpowiem. Ale od początku. Oglądam wszystko w związku z nadmiernym spalaniem i patrze że w rejonie gażnika i kolektora mokro jest, wkładam ręke i żeczywiście benzyna. No więc zdejmuje filtr osłone tą całą i dostałem się do 3 śróbek które trzymają ten zbiorniczek gdzie pływak jest i 3 śróbki trzymające cały gażnik. Sprawdzam wszystki po koleji łącznie z iglicą, płuwakiem. Podniosłem całóść i rzeczywiście była tam jakaś uszczelaka osadzona na trzech śróbach ale nie tykałem jej tylko skręciłem wszystko spowrotem i póki co jest cacy.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości