Jak w temacie po przejechaniu 8km otwieram mache oczywiscie silnik pracuje,wyciagam
bagnet a z niego leci dym odkrecilem korek wlewu oleju a tam tez kurna co jest grane!
A cha jeszcze pod korkiem wleu oleju zauwazylem bialy osad i to samo bylo w odmie nadmienie ze robie male odcinki po 8-11 km do roboty czy to nie dogrzanie silnika?
Dym z bagnetu i z pod korka oleju,oraz bialy osad!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lluukkaasss
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
- Lokalizacja: WLKP
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
to co dymi to może być tylko para wodna (wciągnięta z powietrza)
jako ze robisz krótkie odcinki to ten kisiel pod wlewem oleju jest normalnym objawem
jeśli nie ubywa ci płynu chłodniczego to uszczelka pod głowicą jest cała (moze ubywać z powodu innych wycieków więc najpierw musisz to wykluczyć)
na zimnym silniku (żeby się nie poparzyć) odpal motor i zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego jeśli będa pojawiały sie bombelki to uszczelka głowicy do wymiany
jeśli bombelków niebędzie to uszczelka jest dobra
jako ze robisz krótkie odcinki to ten kisiel pod wlewem oleju jest normalnym objawem
jeśli nie ubywa ci płynu chłodniczego to uszczelka pod głowicą jest cała (moze ubywać z powodu innych wycieków więc najpierw musisz to wykluczyć)
na zimnym silniku (żeby się nie poparzyć) odpal motor i zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego jeśli będa pojawiały sie bombelki to uszczelka głowicy do wymiany
jeśli bombelków niebędzie to uszczelka jest dobra
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Kurna uszczelke robilem ze dwa tydnie temu i mech. dal dupy ze z pod uszczelki wycieka plyn chlodniczy gosc za cala robote oddal kase bo nie chcialem zeby juz mi tam cos grzebal! We wtorek autko idzie do sprawdzonego chlopa i juz zna cala historie! A mianowicie oddalem autko do tego goscia http://www.maha-wsop.pl/web/index.php wszystko fajnie pieknie cena wydawala sie rozsadna to czemu nie sroda 8:00 rano autko u mech. kierownik tegoz to zakladu mowi bedzie gotowe na 16:00,a tu telefon ze glowica z planowania wroci jutro kolo 12:00 poskladaja i bedzie gotowe za 3-4 godz. mowie spoko, a tu znowu telefon od goscia ze sruby zardzewiale ble ble ble i a utko bedzie na poniedzialek juz sie zagotowalem! I tu dzwonie w poniedzialek a gosc mi mowi ze poskladal ale na 4 cylindrze nie ma kompresji ja mowie CO! Tlumaczy ze jego wina bedzie znizka 200 stowy Ponoc krzywy zawor czy cos? Juz bardzo WK......ny! tam pojechalem i mowie facet co jest a on ze na 4 nie bylo kompresji kupil nowy! I tu nagle nie ma na 1 kompresji to juz mi z czasszki dymilo tak bylem zly powiedzialem gosciowi ze chce nowy olej i plyn bo uszczelka to chyba normalka i nie wpomne ze wszystko zalane plynem i olejem! A tu co mialem wypisane na faktorze :
-uszczelka ukladu wydechowogo
-sruby glowicy
-olej mobil 15w40 pol na pol z plunem taki tam bajzel bym+filtr
-uszccelka kolektora wydech.
-uszczeka pokrywy zaworow
-uszczelka kolektora ssacego
-uszczelniacz walu korbowego
-plun chlodniczy
-uszczelka glowicy miala byc ERLING na faktorzejest 95zeta a u mnie wystaje metal z pomarznczowymi no nie wiem jakies tam wsawki i wiem na bank ze to jest 4max
-i to tyle a ja pojechelam tam z ysterka taka ze brzalo olej i pocenie z pod uszczelki !
KU.....WA chce goscia ujebac za nie wachowa robote itd http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?p=188104 a tu panowie ten jankopolo ten caly kierownik co mi ta cala CHU.............jnie odwalil
-uszczelka ukladu wydechowogo
-sruby glowicy
-olej mobil 15w40 pol na pol z plunem taki tam bajzel bym+filtr
-uszccelka kolektora wydech.
-uszczeka pokrywy zaworow
-uszczelka kolektora ssacego
-uszczelniacz walu korbowego
-plun chlodniczy
-uszczelka glowicy miala byc ERLING na faktorzejest 95zeta a u mnie wystaje metal z pomarznczowymi no nie wiem jakies tam wsawki i wiem na bank ze to jest 4max
-i to tyle a ja pojechelam tam z ysterka taka ze brzalo olej i pocenie z pod uszczelki !
KU.....WA chce goscia ujebac za nie wachowa robote itd http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?p=188104 a tu panowie ten jankopolo ten caly kierownik co mi ta cala CHU.............jnie odwalil
blue66, zrób raz a porzadnie - daj głowicę na sprawdzenie szczelnosci bo wyglada to na pęknięcie (moze gość jednak nie dał ciała ze składaniem tylko wada głowicy), jesli głowica szczelna to wina złożenia - czyli nowa uszczelka + j abym dał nowe śruby głowicy i porządnie skręcić z kluczem dynamometrycznym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości