Przekładnia kierownicza?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lluukkaasss
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
- Lokalizacja: WLKP
Przekładnia kierownicza?
Pytanie moje brzmi :
Mam mk3 1.6 ABu 75 Km 1994 rok
Felgi proste wywazone
Zbieznosc ustawiona, katy ustawione,wszystko zrobione jak byc powinno.
Dzieje sie tak iz jak jade jest ok, ale jak skrece kierownice na maksa w lewo do oporu ( mam wspomaganie), to pozniej jak wyprostuje kierownica, to przy jezdzie na wprost sciaga mi ale to strasnzie w lewa strone, natomiast jak stane na chwile i przekrece kola na maksa w prawo, wszystko sie normalizuje i znowu auto trzyma sie prosto drogi, pozniej natomiast znowu wieksyz zakret w lewo, i znowu przy prostej jezdzie ucieka mi strasznie kierownica na lewoo....
i to do czasu az jej porzadnie nie skontruje w prrawo tzn do oporuw prawo , pozniej prosto i jest ok. Co to moze byc, moja przekladnia kierownicza umarla ? jest krzywa ?
dlaczego dzieje sie to tlyko jak do konca w lewo skrece, no prawie do konca...
co wymieniac za co sie zabrac ?
Mam mk3 1.6 ABu 75 Km 1994 rok
Felgi proste wywazone
Zbieznosc ustawiona, katy ustawione,wszystko zrobione jak byc powinno.
Dzieje sie tak iz jak jade jest ok, ale jak skrece kierownice na maksa w lewo do oporu ( mam wspomaganie), to pozniej jak wyprostuje kierownica, to przy jezdzie na wprost sciaga mi ale to strasnzie w lewa strone, natomiast jak stane na chwile i przekrece kola na maksa w prawo, wszystko sie normalizuje i znowu auto trzyma sie prosto drogi, pozniej natomiast znowu wieksyz zakret w lewo, i znowu przy prostej jezdzie ucieka mi strasznie kierownica na lewoo....
i to do czasu az jej porzadnie nie skontruje w prrawo tzn do oporuw prawo , pozniej prosto i jest ok. Co to moze byc, moja przekladnia kierownicza umarla ? jest krzywa ?
dlaczego dzieje sie to tlyko jak do konca w lewo skrece, no prawie do konca...
co wymieniac za co sie zabrac ?
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2007 08:02 przez lluukkaasss, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie wiem czy jest auto w którym się zgadza.MZiobro pisze:ilosc obrotów musi sie zgadzac j
Musi tu dochodzić do jakichś przesunięć przy maksymalnym skręcie. Albo faktycznie źle dokręcona przekładnia, ale jakieś potężne wybicie tulei na wachaczu.Jakby pojechać na kanał i kręcić kołami przy zapalnym silnku to od spodu powinno się dać zobaczyć co się przesuwa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
uwierz sa auta w ktorym sie zgadza...oczywiscie patrzac na kierownice...Paweł Marek pisze:nie wiem czy jest auto w którym się zgadza.MZiobro pisze:ilosc obrotów musi sie zgadzac j
Musi tu dochodzić do jakichś przesunięć przy maksymalnym skręcie. Albo faktycznie źle dokręcona przekładnia, ale jakieś potężne wybicie tulei na wachaczu.Jakby pojechać na kanał i kręcić kołami przy zapalnym silnku to od spodu powinno się dać zobaczyć co się przesuwa.
Sprawdz jeszcze gorne lozyska na kolumnach...
Dokładnie !!!! Miałem to samo napisać , u mnie było tak jak opisujesz , kiedy rozebrałem mcperson , aby wymienić łożyska , moim oczom ukazało się coś nie wiem jak to opisać , ale łożyska to już nie były , po wymianie jest OKMZiobro pisze:Sprawdz jeszcze gorne lozyska na kolumnach...
pozdrawiam
damcio151
- lluukkaasss
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
- Lokalizacja: WLKP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości