Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt mar 27, 2007 11:50

Apsik pisze:Dzisiaj zakładam nowe (olejoodporne) - od STAR'a
też mam takie od stara :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 27, 2007 12:11

jako podsumowanie moich działań wykres serii + FMIC Sharan

Obrazek

prawie 120 KM ;) czyli zdrowa seria

auto hamowane na 4 biegu



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt mar 27, 2007 12:17

zaprzal pisze:masz jakies rady w spawie montowania ic od sprintera w mk2?
Tak ...
Spraw nr1 to małe obrócenie akumulatora, bo wylot koliduje z aku
Obrazek

kolejna sprawa to średnice otworów w tym IC ... czyli 70mm (o ile dobrze pamietam)

wygodniej jest ten IC zamocować trochę "krzywo" ale to nie jest tak 'estetyczne' ;)

W razie pytań ... pisz :)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 27, 2007 23:45

Mam do was takue pytanie !! bo mam zamontowany taki IC od mondeo !!! i gdzie tu jest wolot a gdzie wylot !! Tzn gdzie ma być podłączona rura idąca OD TURBINY DO IC ???
Po prawao do mniejszego wejści czy po lewo do większego ????

[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 11:52 ]
A i jeszcze bym chciał zapytać ile Metrów roru potrzebuje biorąc pod uwage ze mam taki inter zamontowany przed chłodnicą ???? 2 m wystarczą ???



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw mar 29, 2007 19:34

a co powiecie na taki IC:
http://moto.allegro.pl/item178060547_au ... 006_r.html
http://moto.allegro.pl/item177244603_in ... olf_5.html

z tego co wiem to wymiary tego coolera to 5cmx5cmx86cm, czy on nie będzie za słaby (wygląda tak nie pozornie), znaczy nie nie będzie silnik tracił laga w lecie, bo co do wymiarów to go jakoś bym upchnął


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 02, 2007 10:24

z tego co wiem to wymiary tego coolera to 5cmx5cmx86cm, czy on nie będzie za słaby
nie wiem co to za coolery ale montaż takiego raczej mija sie z celem..
eldorado84 pisze:znaczy nie nie będzie silnik tracił laga w lecie
coś Ci się pomieszało :P

LAG to jest opóźnienie doładowania na skutek duzej pojemności dolotu (BIG IC) lub BIG Turbo, które rozpędza się przy większych obrtotach - dużej energii kinetycznej gazów wylotowych



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn kwie 02, 2007 11:24

cowboy pisze:
z tego co wiem to wymiary tego coolera to 5cmx5cmx86cm, czy on nie będzie za słaby
nie wiem co to za coolery ale montaż takiego raczej mija sie z celem..
eldorado84 pisze:znaczy nie nie będzie silnik tracił laga w lecie
coś Ci się pomieszało :P

LAG to jest opóźnienie doładowania na skutek duzej pojemności dolotu (BIG IC) lub BIG Turbo, które rozpędza się przy większych obrtotach - dużej energii kinetycznej gazów wylotowych


no dobra to wedłóg jakich kryteriów mam szukać IC, na co mam patrzeć, mam szukać jak naj cieńszy ale duży, czy mały a gruby bo ja już nie wiem :kac: , czy mam brać od benzynowca czy od diesla (czy nie ma różnicy )


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 02, 2007 11:30

no dobra to wedłóg jakich kryteriów mam szukać IC, na co mam patrzeć, mam szukać jak naj cieńszy ale duży, czy mały a gruby bo ja już nie wiem :kac: , czy mam brać od benzynowca czy od diesla (czy nie ma różnicy )
bierz od diesla - największy jaki wejdzie :)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 02, 2007 22:38

i niekt mi nie chce pomoc :((



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 03, 2007 07:58

i niekt mi nie chce pomoc
To_mas, rury powinno Ci wystarczyć 2m ale moze być krucho - mnie z 3 m zostało może z 80 cm


nie ma specjalnie znaczenia który jest wlot, a który wylot - rdzeń w środku jest jednakowy



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 03, 2007 08:49

cowboy, bardzo bardzo dziekuje :D:D :)))) na to czekałem bo dziś włąsnie jade kupić rurki :)) Kupie 3m w castoramie jest 3m alu o średnicy 50 mm :))) najwyzej coś zostanie :))



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt kwie 06, 2007 14:02

4 dni temu wychaczyłem taki IC od Alfa Romeo 159 1.9TDI.... (cośtam cośtam) za 200zł (taniocha) - a pozatym obczajcie tą alfe 159, IC niedługo poleci przed chłodnice - niezłykozak no nie :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony:

http://img329.imageshack.us/my.php?image=1abcx8.jpg
http://img206.imageshack.us/my.php?image=2abep1.jpg
http://img206.imageshack.us/my.php?image=3abth1.jpg
http://img206.imageshack.us/my.php?image=4abli0.jpg

co sądzicie o tym IC ??


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob kwie 07, 2007 08:15

eldorado84 pojechales po calosci, fajny olbrzym. uwazaj bo ci kota przycisnie :grin: zakladaj i opisz efekty.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 09, 2007 10:02

ładny IC, jeżeli nie masz klimy to jest szansa go wcisnąć



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości