Przy maksymalnym skręceniu kół piszczy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przy maksymalnym skręceniu kół piszczy...
Witam.
Pytnie jak w temacie.
Może znawcom wydać się głupie ale nie wiem właściwie o co codzi bo w moim golfie (co prada kupiony nidawno) absolutnie nic nie stuka nie puka nie trzeszczy zawieszenie super, tylko przy maksymalnym skręceniu kół czy to w lewo czy w prawo i jechaniu obojętnie w przód lub tył strasznie piszczy (dźwięk w stylu luźnego paska klinowego).
Jesli natomiast skręcę koła przwie do końca nic się nie dzieje.
Co to może być. Bardzo proszę o rady...
Pozdrawiam
szadek
Pytnie jak w temacie.
Może znawcom wydać się głupie ale nie wiem właściwie o co codzi bo w moim golfie (co prada kupiony nidawno) absolutnie nic nie stuka nie puka nie trzeszczy zawieszenie super, tylko przy maksymalnym skręceniu kół czy to w lewo czy w prawo i jechaniu obojętnie w przód lub tył strasznie piszczy (dźwięk w stylu luźnego paska klinowego).
Jesli natomiast skręcę koła przwie do końca nic się nie dzieje.
Co to może być. Bardzo proszę o rady...
Pozdrawiam
szadek
Ostatnio zmieniony czw kwie 05, 2007 19:08 przez szadek, łącznie zmieniany 1 raz.
O kurde... dzięki.
Szczerze mówiąc to moje pierwsze auto ze wspomaganiem więc nie wiedziałem że takie coś istnieje, ups...
Czy jeżeli dzieje się tak tylko przy maksymalnym skręceniu kół, to czy trzeba to wymieniać czy można to jakoś naciągnąć?? Albo czy można z tym jeździć jeszcze przez jakiś czas??
Sorry za pytania ale jako informatyk mało znam się na mechanice samochodowej, hehe
Pozdrawiam
szadek
Szczerze mówiąc to moje pierwsze auto ze wspomaganiem więc nie wiedziałem że takie coś istnieje, ups...
Czy jeżeli dzieje się tak tylko przy maksymalnym skręceniu kół, to czy trzeba to wymieniać czy można to jakoś naciągnąć?? Albo czy można z tym jeździć jeszcze przez jakiś czas??
Sorry za pytania ale jako informatyk mało znam się na mechanice samochodowej, hehe
Pozdrawiam
szadek
Tylko nie naciągmij za mocno tego paska, bo to nie jest nowe auto, za mocne naciągnięcie paska może spowodować uszkodzenie łożyska w pompie wspomagania. A swoją drogą to pompa ma już swoje lata i to ona może też piszczeć. Jeżeli naciągniesz pasek i nadal przy maksymalnym skręcie będzie piszczeć to proponuje wymienić płyn od wspomagania, może być już tam niezły syf, ciekawe kiedy był wymieniany ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości