Otwieranie tylnej klapy z pilota
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- RysiuII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 534
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 12:57
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
Otwieranie tylnej klapy z pilota
Powie mi ktoś jak podłączyś siłownik do alarmu abym mógł sterować z pilota.
Alarm jest niby dwukanałowy.
Ale jak to zrobić. Jakieś przekaźniki czy co? I jak to wszystko połączyć.
Będe wdzięczny za najdokładniejsze opisy.
Nie mam schematu do alarmu to jest problem
Jak można dojść które to kable od dodatkowego alarmu.
Alarm jest niby dwukanałowy.
Ale jak to zrobić. Jakieś przekaźniki czy co? I jak to wszystko połączyć.
Będe wdzięczny za najdokładniejsze opisy.
Nie mam schematu do alarmu to jest problem
Jak można dojść które to kable od dodatkowego alarmu.
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 15:44 przez RysiuII, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://img251.imageshack.us/img251/2306/przodnx7.jpg[/img]
Powiem tak ciężki temat jeśłi nie masz żadnego opisu do centralki, wiesz chociasz jaki to alarm model producent??Zawsze mozna poszukać w sieci opisu, tylko ze mamy jeden problem jeśli jest dwukanałowy to nic z tego, musi być trzykanałowy, no chyba że otwieranie i zamykanie jest (co rzadko sie zdarza) na tymsamym przycisku/kanale.
Ale zkaładajac ze jest taka opcja dostepna w twojej centralce to najprawdopodobniej trzeba wykorzystać dodatkowy przekaźnik bo zwykle jest tak że do wyzwalania tego 3 kanału jest tylko impuls masowy, czyli mamy jeden dodatkowy kabelek na którym w momencie uruchomienia dodoatkowego kanału pojawoa sie jakis impuls najczesciej masowy ale moze to być tez plus, albo znikajaca masa opcji jest wiele ale zawsze w takiej sytuacji trzeba wykozystac przekażnik....
Polecam ci zacząć od tego żeby dowiedziec sie dokałdnie co to za centrala i znalesc do niej opis bo tak to nikt ci nie powie dokładnie co musisz zrobic bo w tym przypadku jest tyle mozliwosci co typów centralek alarmowych...
Ewentualnie jeśli jesteś cierpliwy to możesz poszukać jakis wolnych przewodów które wychdzą z centralki wziąć miernik i szukać sobie jakis impulsów tylko jest pytanie jak u ciebie sie wyzwala ten dodatkowy kanał, w większości przypadków jeśli nie ma trzeciego przycisku na pilocie to trzeba po rozbrojeniu przytrzymać ten przycisk od otwierania lub nacisnać go kilka razy, ale i tak nie mamy pewności czy tak jak w niektórych centralkach nie trzeba jakiejś zworki w środku centrali zrobić albo coś w tym stylu, tak jak pisałem bez opisu to jest problem z czyms takim chyba że jest to naprawde jakiś poularny i szreoko znany model alarmu.
Ale zkaładajac ze jest taka opcja dostepna w twojej centralce to najprawdopodobniej trzeba wykorzystać dodatkowy przekaźnik bo zwykle jest tak że do wyzwalania tego 3 kanału jest tylko impuls masowy, czyli mamy jeden dodatkowy kabelek na którym w momencie uruchomienia dodoatkowego kanału pojawoa sie jakis impuls najczesciej masowy ale moze to być tez plus, albo znikajaca masa opcji jest wiele ale zawsze w takiej sytuacji trzeba wykozystac przekażnik....
Polecam ci zacząć od tego żeby dowiedziec sie dokałdnie co to za centrala i znalesc do niej opis bo tak to nikt ci nie powie dokładnie co musisz zrobic bo w tym przypadku jest tyle mozliwosci co typów centralek alarmowych...
Ewentualnie jeśli jesteś cierpliwy to możesz poszukać jakis wolnych przewodów które wychdzą z centralki wziąć miernik i szukać sobie jakis impulsów tylko jest pytanie jak u ciebie sie wyzwala ten dodatkowy kanał, w większości przypadków jeśli nie ma trzeciego przycisku na pilocie to trzeba po rozbrojeniu przytrzymać ten przycisk od otwierania lub nacisnać go kilka razy, ale i tak nie mamy pewności czy tak jak w niektórych centralkach nie trzeba jakiejś zworki w środku centrali zrobić albo coś w tym stylu, tak jak pisałem bez opisu to jest problem z czyms takim chyba że jest to naprawde jakiś poularny i szreoko znany model alarmu.
tak jak poprzednicy dojdziesz lub dojdziemy do tego ktory to kabelek tylko jesli podasz firme i model alarmu chyba ze masz schemat to zerknij ktory to jest 2 kanal i podlacz pod silownik a drugi kabelek do masy:) i gotowe dziala:)
[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)
Po drodze proponuje przekaznik. Ogolnie wyprowadzasz kabelek z centralki i w zaleznosci od tego, czy sterowanie jest + czy - to odpowiednio podlaczasz do przekaznika, ktory bedzie zalaczal + na silownik. Ciagniesz kabel do klapu, - bierzesz z karoserii i gotowePIT_BULL pisze:tak jak poprzednicy dojdziesz lub dojdziemy do tego ktory to kabelek tylko jesli podasz firme i model alarmu chyba ze masz schemat to zerknij ktory to jest 2 kanal i podlacz pod silownik a drugi kabelek do masy:) i gotowe dziala:)
- RysiuII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 534
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 12:57
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
W pilocie mam 2 guziki z czego używam tylko 1-en do otwierania i zamykania.
Drugi jest nie używany. Jest czasem używany do programowania alarmu.
Ale w instrukcji programowania (bo tylko taką posiadam) chyba w pozycji 5-tej jest "długość impulsu dodatkowego kanału". Więc chyba coś takiego jest.
Co do marki alarmu to dzisiaj sie dokopie w aucie i poszukam na centralce. Na pilocie pisze MASTER.
A powiedzcie mi prosze jeszcze jak sie zkłada przekaźnik. On ma 3 nogi chyba.
Co do której podłanczam? Podłączam tam plus do niego ale ciągne go np.ze skrzynki bezpieczników albo zapalniczki tak ?
Drugi jest nie używany. Jest czasem używany do programowania alarmu.
Ale w instrukcji programowania (bo tylko taką posiadam) chyba w pozycji 5-tej jest "długość impulsu dodatkowego kanału". Więc chyba coś takiego jest.
Co do marki alarmu to dzisiaj sie dokopie w aucie i poszukam na centralce. Na pilocie pisze MASTER.
A powiedzcie mi prosze jeszcze jak sie zkłada przekaźnik. On ma 3 nogi chyba.
Co do której podłanczam? Podłączam tam plus do niego ale ciągne go np.ze skrzynki bezpieczników albo zapalniczki tak ?
[img]http://img251.imageshack.us/img251/2306/przodnx7.jpg[/img]
witam
jezeli mozna ja sie dołącze do tematu
Właśnie mysle nad takim cudem w swoim aucie. Tylko mam taki problem autko jest 3drz mam wykorzystane 3 silowniki i centralke na 4. czyli mam jeden silownik ktory wykorzystam do otwierania klapy.
Z mojego alarmu wychodzi jeden kabelek do otwerania bagaznika ma on przez caly czas 0,20V a jak wciskam trzeci przycisk to wzrasta do 0,60V.
Jak podpiac sie pod silownik? bo to napiecie jest za niskie zeby ruszyc silnownik...
Do centralki sie nie podepne bo ona jak steruje to caloscia, daje ona przy otwieraniu ok 3V a przy zamykaniu ok 1V tylko zmienia sie polaryzacja.
Czy ma ktos moze jakis pomysl na to?
jezeli mozna ja sie dołącze do tematu
Właśnie mysle nad takim cudem w swoim aucie. Tylko mam taki problem autko jest 3drz mam wykorzystane 3 silowniki i centralke na 4. czyli mam jeden silownik ktory wykorzystam do otwierania klapy.
Z mojego alarmu wychodzi jeden kabelek do otwerania bagaznika ma on przez caly czas 0,20V a jak wciskam trzeci przycisk to wzrasta do 0,60V.
Jak podpiac sie pod silownik? bo to napiecie jest za niskie zeby ruszyc silnownik...
Do centralki sie nie podepne bo ona jak steruje to caloscia, daje ona przy otwieraniu ok 3V a przy zamykaniu ok 1V tylko zmienia sie polaryzacja.
Czy ma ktos moze jakis pomysl na to?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- RysiuII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 534
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 12:57
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
Panowie dzięki za pomoc.
ZROBIŁEM! Ale sie ciesze!
Znalazłem fioletowy przewód przy centralce. Okazało się, że to dodatkowy kanał.
Też jak mierzyłem na nim napięcie to były tam miliwolty.
Okazało się , że jest to masa aktywna.
Plus pociągłęm ze skrzynki bezpiecznków bodajże spod bezpiecznika radia.
To wszystko połączyłęm z przekaźnikiem i działa piknie po naciśnięciu drugiego przycisku w pilocie.
Punkciki za pomoc dodane
ZROBIŁEM! Ale sie ciesze!
Znalazłem fioletowy przewód przy centralce. Okazało się, że to dodatkowy kanał.
Też jak mierzyłem na nim napięcie to były tam miliwolty.
Okazało się , że jest to masa aktywna.
Plus pociągłęm ze skrzynki bezpiecznków bodajże spod bezpiecznika radia.
To wszystko połączyłęm z przekaźnikiem i działa piknie po naciśnięciu drugiego przycisku w pilocie.
Punkciki za pomoc dodane
[img]http://img251.imageshack.us/img251/2306/przodnx7.jpg[/img]
no to super gratuluje!a jaki to masz ten alarmik w koncuRysiuII pisze: Panowie dzięki za pomoc.
ZROBIŁEM! Ale sie ciesze!
Znalazłem fioletowy przewód przy centralce. Okazało się, że to dodatkowy kanał.
Też jak mierzyłem na nim napięcie to były tam miliwolty.
Okazało się , że jest to masa aktywna.
Plus pociągłęm ze skrzynki bezpiecznków bodajże spod bezpiecznika radia.
To wszystko połączyłęm z przekaźnikiem i działa piknie po naciśnięciu drugiego przycisku w pilocie.
Punkciki za pomoc dodane
?
[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt sty 12, 2007 00:19
- Lokalizacja: Pruszków
witam panowie wlasnie chcialem takrze zamontowac taki silowniczek na klape tylna mam tylko jeden problem o jaki przekaznik chodzi???PIT_BULL pisze:no to super gratuluje!a jaki to masz ten alarmik w koncuRysiuII pisze: Panowie dzięki za pomoc.
ZROBIŁEM! Ale sie ciesze!
Znalazłem fioletowy przewód przy centralce. Okazało się, że to dodatkowy kanał.
Też jak mierzyłem na nim napięcie to były tam miliwolty.
Okazało się , że jest to masa aktywna.
Plus pociągłęm ze skrzynki bezpiecznków bodajże spod bezpiecznika radia.
To wszystko połączyłęm z przekaźnikiem i działa piknie po naciśnięciu drugiego przycisku w pilocie.
Punkciki za pomoc dodane
?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 203 gości