Luzy w przekładni kierowniczej.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Luzy w przekładni kierowniczej.

Post autor: Maciuś01 » śr kwie 04, 2007 22:18

Byłem ostatnio na przeglądzie i dostałem kopa :grrr: bo okazało się że mam w samochodzie luz na przekładni kierowniczej!?

Pojawia się w zwizku z tym pytanie czy można to w jakiś sposób naprawić albo wyregulować czy przekładnia out?

Układ ze wspomaganiem, szilnik 1Z (TDI).

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr kwie 04, 2007 23:23

Najpierw sam sprawdź, gdzie te luzy są. MOże to jabłka drążków kierowniczych tylko. Wymienne są.



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » czw kwie 05, 2007 11:23

Jedyna regulacja jaka jest w maglownicy, to regulacja docisku listwy do zębatki napędowej. Śruba ta znajduje się w maglownicy centralnie pod drążkiem kierowniczym wchodzącym w napęd maglownicy od tylniej strony przekładni. Przekładnia=maglownica. Reguluje się ją kluczem 10 lub 11. Nie pamiętam dokładnie. Należy pamiętać aby nie za mocno docisnąć tą śrubę regulacyjną, bo można zblokować swobodny powrót kół do pozycji na wprost podczas jazdy, a to utrudni prowadzenie wechikułu.


VWpower Golf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości