regulacja obrotów na gazie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Przemekkk

regulacja obrotów na gazie

Post autor: Przemekkk » pn kwie 11, 2005 12:40

auto po zagrzaniu się ma wysokie obroty,obroty nie chcą spaść, nie mogę tego uregulować. znowu jak go odpalam rano to na gazie gaśnie.

co może być przyczyną tego zjawiska?



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pn kwie 11, 2005 12:47

a może napisałbyś jeszcze jaki to silnik i jaka instalacja gazowa i jeszcze jakie to autko w temacie dopisał



Przemekkk

Post autor: Przemekkk » wt kwie 12, 2005 07:47

golf II rok 1987 poj. 1.8



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 12, 2005 08:09

Przemekkk pisze:golf II rok 1987 poj. 1.8
gaźnik :chytry: ?? jake oznaczenie silnika bo pojemnosc to nic nie mówi


www.vrservice.pl

Przemekkk

Post autor: Przemekkk » wt kwie 12, 2005 08:21

na wtrysku , clatronik.



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt kwie 12, 2005 08:43

Ja mam to samo. Juz sie tym nie bawię, bo tonic nie da.
Ustawiony gaz jest w zakladzie na analizatorze.
Dokladnie mam to samo jak cieply to obroty sa wysokie, natomiast jak zimny to ma obroty niskie i wszystko w środku się trzęsie, wkur.... mnie to niesamowicie, ale powoli sie przyzwyczajam do takiego stanu rzeczy. NIE MAM SILY zeby wiecznie cos w tym piep... golfie naprawiac.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 12, 2005 08:46

Przemekkk pisze:na wtrysku , clatronik.
]

CLATRONIK :panna: co ty odkurzacz masz z Auchana pod maską, nie było czegos takiego

K-Jetronik - mechaniczny wtrysk, wiepounkt
Ke-Jetronik - mechaniczny wtrysk. wielopunkt
Digifant - elektyrczny wielopunkt
monojetronik - elektryczny jednopunkt

w MKII wiecej nie było wtryskow, reszta to gaźnioki :grin:


www.vrservice.pl

Przemekkk

Post autor: Przemekkk » wt kwie 12, 2005 13:15

posiadam K-Jetronik



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » czw maja 12, 2005 10:05

czy jednak nikt nie jest w stanie pomóc? naprawde nie ma znawców w tym temacie, dlaczego tak jest?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości