Po odpaleniu cos syczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po odpaleniu cos syczy
W moim golfie sa dziwne objawy jak go odpale a jest zimny to slychac takie jakby syczenie, jak wcisne sprzeglo to syczenie ustepuje gdy puszcze znow syczy, ale jak troche pochodzi to syczenie ustepuje calkiem. Nie wiem co to moze byc.... czy cos ze sprzeglem?
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
norman, a gdzie to łożysko jest ?? Chodzi ci o ten plastikowy dynks w dupce skrzyni ?? Z tego co się orientuje w TD nie ma łożyska oporowego.gniochu, nie wiem jaki to jest odgłos ale umnie jak były wyrobione sprężynki na tarczy sprzegłowej to było słychać takie dzwonienie, jak wciskałem sprzegło przestawało troche pochodził też przestawało. U braciaka natomiast przedziurawiony był przewód do serwa i też tak syczało może to ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Łożysko oporowe jest w każdym aucie z manualną skrzynią biegów!!!!!!!!!!!vw_vandal pisze:norman, a gdzie to łożysko jest ?? Chodzi ci o ten plastikowy dynks w dupce skrzyni ?? Z tego co się orientuje w TD nie ma łożyska oporowego.gniochu, nie wiem jaki to jest odgłos ale umnie jak były wyrobione sprężynki na tarczy sprzegłowej to było słychać takie dzwonienie, jak wciskałem sprzegło przestawało troche pochodził też przestawało. U braciaka natomiast przedziurawiony był przewód do serwa i też tak syczało może to
Więc nie orientujesz się zbyt dobrze
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Łozysko oporowe przy uszkodzeniu raczej staje się głośniejsze po naciśnięciu sprzęgła więc to pewnie nie to.
Z objawów oposanych to raczej są właśnie strężynki na tłumiku drgań(chyba że faktycznie coś z tym wspomaganiem ale nie wydaje mi się)
Jeżeli to faktycznie sa spręzynki to masz fo wymiany tarczę. W tym momencie powinieneś się zastanowić nad wymiana kompletu sprzęgła za jedna robotą. Wiem kasa jest dość duża ale jak zrobisz komplet to masz spokój prawie na zawsze (myślę tu o jakis 100 150 tyś km przy normalnej jeżdzie).
Dlatego warto rozwarzyć tą opcję a nie wymieniać sanej tarczy.
Pozdrwiam.
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Maciuś01, mam przed sobą sprzęgło do mk2 1.6 TD i nie widze łożyska
Jest tarcza, docisk, sruby, talerzyk i pierscień zabezpieczający, a wskrzyni w dupce jest taki plastikowy dynks ale NIE MA ŁOŻYSKA OPOROWEGO !!!!!! To jest mk2 a nie mk3
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Rispekt.vw_vandal pisze:Maciuś01, mam przed sobą sprzęgło do mk2 1.6 TD i nie widze łożyskaJest tarcza, docisk, sruby, talerzyk i pierscień zabezpieczający, a wskrzyni w dupce jest taki plastikowy dynks ale NIE MA ŁOŻYSKA OPOROWEGO !!!!!! To jest mk2 a nie mk3
W mk 2 TD jest faktycznie troszkę inna konstrukcja sprzegła.
Łozysko oporowe jest zabudowane wewnątrz skrzyni.
Miałeś racje na pierwszy rzut oka go nie ma.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
- mindcrasher
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości