Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...

Post autor: VW_Bodzio » czw mar 29, 2007 21:50

Witam. Mam taki problem że jak jest zimny silnik to nie chce mi palić musze go dosyć długo kręcić i jak już odpali to troche kopci i po chwili przestaje, a jak jest ciepły to pali bez problemu. Sprawdzałem świece są OK prąd do nich też dochodzi czyli to napewno nie jest wina świec. Więc prosze o jakąś rade bo nie wiem co mam myśleć na ten temat i z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony czw mar 29, 2007 22:01 przez VW_Bodzio, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw mar 29, 2007 21:56



2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...

Post autor: VW_Bodzio » sob mar 31, 2007 23:21

Dzięki na linka ale przeczytałem go i wymieniłem kostke pod stacyjką, sprawdziłem praktycznie wszystko co jest możliwe i dalej jak jest zimny nie chce palić. POMOCY!!!



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz kwie 01, 2007 00:39

a uklad paliwowy sprawdzales, babelkow powietrza w nim niema, kolejne jedz na vaga i kat wtrysku sprawdz, i popatrz na pasek rozrzadu czy ruwno chodzi moze kolo na wale ma luz i rozrzad przestawiony


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » ndz kwie 01, 2007 13:47

Objawy podpadają pod koło zębate rozrządu. Usterka nieprzyjemna i niebezpieczna, ale do naprawienia...

Na tą okoliczność sprawdź, czy koło pasowe (to napędzające min. alternator za pośrednictwem paska) nie kołysze się na boki. Jeśli kołysze się - przeczytaj uważnie ten temat, i inne, które znajdziesz w szukajce pod hasłem "koło pasowe".



Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » pn kwie 02, 2007 20:42

Dzięki za rady. Jutro z rana jestem umówiony u mechanika i zobaczymy co on powie. Dzisiaj mi rozbierał pompe i wyciągał czujnik temp. paliwa i jest dobry. I jutro ma nad nim jeszcze poprcować i zobaczymy z jakim efeltem. Jutro napisze jak i co. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn kwie 02, 2007 21:09

VW_Bodzio, sprawdzałeś praktycznie wszystko , a kat podpinałeś VAGa , napisz może co konkretnie juz wyeliminowałeś .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » pn kwie 02, 2007 21:35

A więc wyeliminowałem: świece,prąd do świec też dochodzi, czujnki temp. paliwa, kąt był ustawiany ale teraz na VEG-u pokazuje 0 (nie wiem dlaczego), mechanik wyeliminował też nadstawink, układ zasilania . A więc musze jutro sprawdzić chyba to koło rozrządu bo mój ojciec też miał taki przypadek w passacie TDi ale jemu wogóle nie odpalił a mi po dłuższym kręceniu odpala. Jak by ktoś jeszcze cos mógł doradzić to był bym wdzięczny. Pozdraiwam.

[ Dodano: 02 Kwi 2007 21:36 ]
A więc wyeliminowałem: świece,prąd do świec też dochodzi, czujnki temp. paliwa, kąt był ustawiany ale teraz na VEG-u pokazuje 0 (nie wiem dlaczego), mechanik wyeliminował też nadstawink, układ zasilania . A więc musze jutro sprawdzić chyba to koło rozrządu bo mój ojciec też miał taki przypadek w passacie TDi ale jemu wogóle nie odpalił a mi po dłuższym kręceniu odpala. Jak by ktoś jeszcze cos mógł doradzić to był bym wdzięczny. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Emilfans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 15, 2005 17:20
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Emilfans » wt kwie 03, 2007 12:13

Dwa tygodnie temu miałem to samo musiałem sporo kręcić i dopiero łapał a przyczyna była taka że filtr paliwa się zapowietrzał a przejechane na nim było 9.000tyś :goof:



Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » wt kwie 03, 2007 21:09

Witam . Dzisiaj wkońcu doszedłem co go "bolało" że nie chciał palić. Okazało sie że poluzowało sie koło rozrządu na wale i prawie ścieło klin. Wymieniłem koło za 22 zł. i narazie wszystko jest oki :bigok: , ale już mało brakowało żeby ścieło go całkiem. I dlatego jak podłączali go do VAG-a to skakał kąt. A rano nie chciał palić bo przestawiał sie zapłon. Ale dzięki Bogu nic złego sie nie stało to najważniejsze. Dzięki wszystkim za rady i za to że interesowaliście sie mojm postem. Pozdrawiam VW_Bodzio :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości