Cześć
Co mi poradzicie mam silnik 2E 2.0 8v ,auto ma pare przeróbek moc ok 145 KM ,chciałbym zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką) słyszałem że 2Y będzie odpowiednia,montował ktoś już do 2E taką???jakie są jeszcze dobre??predkość max na 2Y to 219 km/h????co mi polecicie????Jeśli ktoś wie prosze o rozpiske wszystkich skrzynki które robią min 210 Km/h ,dzięki
Pozdr
skrzynia która lepsza do 2E????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sprecyzuj ludziom o co chodzi. Szybka to znaczy krótkie przełozenia i dobre przyśpieszenie, czy odrotnie? Czy chcesz to pogodzić i mieć długą piątkę?LCQ pisze:zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką)
Toż przecież na seryjnej od 2E akurat jakieś 215-220 wyciągniesz max i chyba o to ci własnie chodzi?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek pisze:sprecyzuj ludziom o co chodzi. Szybka to znaczy krótkie przełozenia i dobre przyśpieszenie, czy odrotnie? Czy chcesz to pogodzić i mieć długą piątkę?LCQ pisze:zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką)
Toż przecież na seryjnej od 2E akurat jakieś 215-220 wyciągniesz max i chyba o to ci własnie chodzi?
Dokładnie zależy mi żeby pierwsze 3 biegi były bardzo szybkie a 2 ostatnie wolniejsze ,albo sama 5 wolna
pozdr
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Łoj to chyba seryjnej skrzynki takiej nie znajdziesz. Nie siedzę w temacie, ale kojarzy mi się taka skrzynka co miałem w jetceII z silnikiem 1,8 90 km o znaczeniu GU. To była skrzynka z przełożeniami 4+E, co oznaczało długą piątkę i bardziej ekonomiczną jazdę. Nie wiem jaki był symbol tej skrzynki, ale na dwójce mozna było na niej 110 wyciągnąć, a tu pewnie nie o to Ci chodzi. Może zapytasz w dziale tuningu?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ile dało sie wycisnać max z tej skrzyni z jetty??Paweł Marek pisze:Łoj to chyba seryjnej skrzynki takiej nie znajdziesz. Nie siedzę w temacie, ale kojarzy mi się taka skrzynka co miałem w jetceII z silnikiem 1,8 90 km o znaczeniu GU. To była skrzynka z przełożeniami 4+E, co oznaczało długą piątkę i bardziej ekonomiczną jazdę. Nie wiem jaki był symbol tej skrzynki, ale na dwójce mozna było na niej 110 wyciągnąć, a tu pewnie nie o to Ci chodzi. Może zapytasz w dziale tuningu?
Pozdr
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
180, chyba nie sądzisz że z 90 koniami zamknąłem licznik
[ Dodano: Wto Kwi 03, 2007 5:04 pm ]
Ale przy 180 jak pamiętam było z 5000 obrotów, więc zostało jeszcze 1000, przy 6000 powinnio być 210
[ Dodano: Wto Kwi 03, 2007 5:04 pm ]
Ale przy 180 jak pamiętam było z 5000 obrotów, więc zostało jeszcze 1000, przy 6000 powinnio być 210
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 314 gości