Problem z pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Problem z pompa paliwa

Post autor: TUTENHAMON » pn kwie 11, 2005 19:19

Pomóżcie jak sprawdzić jakie powinno być napięcie na dojściu do pompy po przekręceniu kluczyka nie słychać już jak pracuje stoi w miejscu wcześciej przypominała pracę wiertarki udarowej pod wodą. Czyżby padła pompa czy raczej elektryka


TUTENHAMON

daniel1000

Post autor: daniel1000 » pn kwie 11, 2005 20:40

Zdejmij pokrywkę na bezpieczniki i posłuchaj czy przekaźnik załącza pompkę (od pompki jest ostatni przekaźnik po prawej w dolnym rzędzie (oczywiście sprawdź też bezpiecznik pompy nr 18 )). Przekaźnik powinien się na chwilę włączyć po przekręceniu zapłonu. Jak sie załącza to zdejm z niego obudowę i sprawdź czy jest napięcie na styku roboczym. Jak jest napięcie, a przekaźnik się nie załącza to zewrzyj ręcznie styki i słuchaj czy chodzi pompka. Jak chodzi to wymień przekaźnik (spalona cewka).
A jeśli jest napięcie na stykach, a pompka nie chodzi pomimo zwarcia styków to sprawdź napięcie na pompce. Powinno być 12V. Jeśli nie ma to winne przewody. Jak jest napięcie to współczuję . . . (pompka 500zł lub więcej).

Odnośnie przekaźnika i bezpiecznika to jest tak na pewno w wersji '93, 1.4 ABD. Ale chyba powinno być tak samo u ciebie.

Powodzenia



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn kwie 11, 2005 21:02

Bezpiecznik sprawny przekaźnik chodzi jeszcze sprawdze jutro napięcie na stykach kostki.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości