skrzynia która lepsza do 2E????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

skrzynia która lepsza do 2E????

Post autor: LCQ » pn kwie 02, 2007 23:09

Cześć

Co mi poradzicie mam silnik 2E 2.0 8v ,auto ma pare przeróbek moc ok 145 KM ,chciałbym zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką) słyszałem że 2Y będzie odpowiednia,montował ktoś już do 2E taką???jakie są jeszcze dobre??predkość max na 2Y to 219 km/h????co mi polecicie????Jeśli ktoś wie prosze o rozpiske wszystkich skrzynki które robią min 210 Km/h ,dzięki

Pozdr :okej:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 02, 2007 23:17

LCQ pisze:zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką)
sprecyzuj ludziom o co chodzi. Szybka to znaczy krótkie przełozenia i dobre przyśpieszenie, czy odrotnie? Czy chcesz to pogodzić i mieć długą piątkę?
Toż przecież na seryjnej od 2E akurat jakieś 215-220 wyciągniesz max i chyba o to ci własnie chodzi?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn kwie 02, 2007 23:27

Paweł Marek pisze:
LCQ pisze:zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką)
sprecyzuj ludziom o co chodzi. Szybka to znaczy krótkie przełozenia i dobre przyśpieszenie, czy odrotnie? Czy chcesz to pogodzić i mieć długą piątkę?
Toż przecież na seryjnej od 2E akurat jakieś 215-220 wyciągniesz max i chyba o to ci własnie chodzi?

Dokładnie zależy mi żeby pierwsze 3 biegi były bardzo szybkie a 2 ostatnie wolniejsze ,albo sama 5 wolna

pozdr



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 02, 2007 23:36

Łoj to chyba seryjnej skrzynki takiej nie znajdziesz. Nie siedzę w temacie, ale kojarzy mi się taka skrzynka co miałem w jetceII z silnikiem 1,8 90 km o znaczeniu GU. To była skrzynka z przełożeniami 4+E, co oznaczało długą piątkę i bardziej ekonomiczną jazdę. Nie wiem jaki był symbol tej skrzynki, ale na dwójce mozna było na niej 110 wyciągnąć, a tu pewnie nie o to Ci chodzi. Może zapytasz w dziale tuningu?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » wt kwie 03, 2007 02:43

Paweł Marek pisze:Łoj to chyba seryjnej skrzynki takiej nie znajdziesz. Nie siedzę w temacie, ale kojarzy mi się taka skrzynka co miałem w jetceII z silnikiem 1,8 90 km o znaczeniu GU. To była skrzynka z przełożeniami 4+E, co oznaczało długą piątkę i bardziej ekonomiczną jazdę. Nie wiem jaki był symbol tej skrzynki, ale na dwójce mozna było na niej 110 wyciągnąć, a tu pewnie nie o to Ci chodzi. Może zapytasz w dziale tuningu?
Ile dało sie wycisnać max z tej skrzyni z jetty??

Pozdr :grin:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 03, 2007 17:02

180, chyba nie sądzisz że z 90 koniami zamknąłem licznik

[ Dodano: Wto Kwi 03, 2007 5:04 pm ]
Ale przy 180 jak pamiętam było z 5000 obrotów, więc zostało jeszcze 1000, przy 6000 powinnio być 210


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 347 gości