Zatkany Dolot zimnego powietrza w ABSie + LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
ja kieys na przegladzie sie pytam  kolesia od gazu : czy grzebaliscie cos w puszcze filtra ? a on ze nie , to wtedy otwieram puszke i mu pokazuje  ze jest ta blacha , a on na to z głupia mina ze jak jest to widocznie tak musi byc, opiernicz dostal , tłumaczyl sie ze Golf za duzo zimnego powietrza dostaje i moze nie palic jak powinien, ja mu wytłumaczylem ze nie chcialo im sie robic widocznie dokladnie a pozniej jeszcze bedzie mi sciemnial ze nic nie grzebali! Skubance, zdjalem rure od cieplego dolotu i teraz ma takie powietrze srednio cieple z komory silnika. Jełopy wstretne.
			
									
									Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Masz do niej węzyk, ktróry z drugiego końca idzie to takiego maleńkiego termostatu. Drugi węzyk z termostatu idzie w oklice wtrysku. Na nierozgrzanym aucie klapka jest ustawiona tak że silnik ssie ciepłe powietrze z blaszanej osołny kolektora wydechowego. Na ciepłym ssie zimne spod błotnika. Jeśli to jest zepsute co się zdarza to klapka jest ustawiona na zimne przeważnie, co nie stanowi żadnego zauważalnego problemu -teoretycznie odrobinę wolniejsze rozgrzewanie i gorsze odparowywanie benzyny do mieszanki jak silni jeszcze zimny. Jak jest zablkowana na ciepłe  - (gazownicy to czasem robią ścigając rownocześnie wąż od osłony kolektora i wieszając go na drucie w okolicy silnika) to silnik ciągnie po rozgrzaniu cieple powietrze z komory i jest dużo słabszy
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- marek2907
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2610
 - Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
 - Lokalizacja: Ostrołęka
 - Kontakt:
 
pytałem ostatnio gazownika poco blokują te klapki i mi odpowiedział cytuję 
walę je profilaktycznie jak leci żeby silnik nie gasł
i wszystko jasne
			
									
									walę je profilaktycznie jak leci żeby silnik nie gasł
i wszystko jasne
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
						:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
o co chodzi z tym dolotem i gdzie to sie znajdujeMarcin SoYa pisze: dziś podczas sprzatania silniczka natknałem się na coś co nigdy wcześniej niw przykuło mojej uwagi ... a mianowicie gdy wyjąłem wkładke powietrza aby ją przeczyścić zobaczyłem że ktoś na takzwanego beszczela Zablokował dolot zimnego powietrza :/ domniemam że to gazownik !? CZy tak powinno być ? oczywiśćie odrazu odkręciłem tą blokade i ta klapka odrazu powędrowała zatkać wlot ciepłego powietrza ...
Miałem powiększać dolot zimnego a tutaj widzę że do tej pory mój silniczek wogule nie dostawał zimnego ...
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
Też takie coś miałem, ale jak zobaczyłem to, to zaraz wywaliłem wkręty i klapka pracuje tak jak powinna.marec27 pisze:dziś podczas sprzatania silniczka natknałem się na coś co nigdy wcześniej niw przykuło mojej uwagi ... a mianowicie gdy wyjąłem wkładke powietrza aby ją przeczyścić zobaczyłem że ktoś na takzwanego beszczela Zablokował dolot zimnego powietrza :/ domniemam że to gazownik
Faktycznie przed wyjęciem wkrętów blokujących autko paliło 7,2 l LPG / 100 km, a po wyjęciu ok. 7,6 l LPG / 100 km, no ale zauważyłem, że niekiedy potrafi zgasnąć na wolnych.
- Przybek
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 563
 - Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 - Lokalizacja: wloclawek
 - Kontakt:
 
witam mi tez cos namieszali gazownicy czy ktos moze mi powiedziec jak ida przewody z obudowy filtra tego nad wtryskiem , sa tam dwa wyjscia   ktos zrobil mostek z jednego do drugiego 
powinnch chyba byc w ten sposob a czy ten zaworek zaznaczony na niebiesko nie jest czasami od przelaczania miedzy podcisnieniem zimne - cieple powietrze ?
 
			
													powinnch chyba byc w ten sposob a czy ten zaworek zaznaczony na niebiesko nie jest czasami od przelaczania miedzy podcisnieniem zimne - cieple powietrze ?

					Ostatnio zmieniony śr kwie 04, 2007 15:02 przez Przybek, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						posiadam VAG jak cos sloze pomoca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości




