![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Więc po swapie z PN na PL... doszedłem już do pewnego ładu... Auto jeździ, pali za pierwszym razem.. nie cieknie za bardzo
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
... ale nie wszystko jest ok... bo:
- silnik nie chodzi na biegu jałowym... silniczek krokowy przeczyściłem ale albo nie w tym rzecz albo coś innego w nim padło.. w związku z tym moje pytanie czy ktoś wie jak ten silniczek pracuje? skąd on dostaje sygnał jak ma pracować?? Interesuje mnie jak to ustrojstwo działa...
- dalej na głowicy mam trzy czujniki.. i niestety żaden nie jest do niczego podłaczony... czy ktoś wie bez używanie którego mogę się obejść a który jest niezbędny??
- kolejna kwestia.. pompa paliwa czy ona może być przyczyną gaśnięcia auta?? dodam że auto trzymane na gazie pali normalnie i można nim jechać...pompa którą mam dość głośno pracuje i nie wiem czy nie jest jakaś walnięta....
- kolejne pytanie... przy przepustnicy jest jakiś regulator jakby śrubka z gwintem na płaski klucz która się nie wykręca ale można nią w pewnym zakresie wkręcić i wykręcić... zaznaczone na fotce.. Czy ktoś wie jak to ma byż ustawione..ewentualnie jak to jest ustawione u niego w aucie..
![Obrazek](http://images20.fotosik.pl/193/c55f292ecb454234.jpg)
to tyle na ten moment... prosze o pomoc bo w okolicy nawet nie mam mechanika który by się znał na tym typie silnika...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)