sciąga na prawo przy jezdzie na wprost
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Nie wiem tylko jakim cudem może się sama zbierzność przestawić albo tym bardziej kąt pochylenia koła... A zamieniałeś koło prawe z lewym?? Bo to że z tyłem zamieniałeś to o niczym nie świadczy... Może najechałeś gdzieś na jakiś krawęrznik albo dużą dziurę??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Drążek kierowniczy i stabilizator to dwie różne rzeczy i przy luzie na stabilizatorze nie ma wpływu na kierunek jazdy. Na drążku jeśli jest luz to będzie pukać i może ściągać.borys255 pisze:moze masz luzna prawa koncówke stabilizatora drązka kierowniczego
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Koła które teraz założyłeś na przód sa nierówno zdarte w poprzednim sezonie. Co oznacza że gdzieś masz coś nie tak z ustawieniem geometrii kół. Jedź na geometrię. Jeśli z przodu geometria jest dobra, a z tyłu coś nie tak to znaczy że niestety bardzo pradopodobny jest dzwon w przeszłości. Ale nie ma się co przejmować. Częściej zmieniaj koła pozycjami jeśli nie da sie tego ustawić. I zawze zmieniaj tył z przodem. Zamiana w obrębie jednej osi nic nie da, bo po dzwonie w bok oba na tylnej osi będą zdzierać się podobnie z tego samego boku.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
jendrzej, W takim razie jedź na porządną stację i niech sprawdzą całą geometrię. Ja w ASO SKODY płaciłem za kompletną geometrię coś niewiele ponad 60 PLN... Więc lepiej raz wydać niż później na opony wydawać...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
dokładnie !!!palen pisze:Więc lepiej raz wydać niż później na opony wydawać...
Własnie napisałem ze jakimś cudem ?? moze miał słabo dokręcone amor itd i walnął porządnie młotkiem w opone bo nie chiało koło zejśc i sie przestawiło :PPP hehehpalen pisze:Nie wiem tylko jakim cudem może się sama zbierzność przestawić albo tym bardziej kąt pochylenia koła
[ Dodano: Pon Kwi 02, 2007 22:28 ]
Tak wogole to ja ściągając alu podpisałem sobie na oponach od wewnątrz ktora jest która ) i jak załozyłem to wsi gra i smiga )
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
pierwsza sprawa:
-powietrze( po rowno po obu stronach) mniej na jednej stronie i juz ciagnie
druga sprawa:
-dokrecanie (może deczko krzywo dokreciles 1-2 mm i tez robi swoje) nie masz czasem malego bicia?
I nie piszcie ze mu sie kat pochylenia zmienil bo mnie ze smiechu zatka. Jak sie moze zmienic jak on nic nie ruszal zawieszenia tylko opony zmienial.
Kola do wyważenia jak to co wyzej nie pomoze i posprawie. 2 przodnie sobie wyważ albo 4 na raz i bedzie super
-powietrze( po rowno po obu stronach) mniej na jednej stronie i juz ciagnie
druga sprawa:
-dokrecanie (może deczko krzywo dokreciles 1-2 mm i tez robi swoje) nie masz czasem malego bicia?
I nie piszcie ze mu sie kat pochylenia zmienil bo mnie ze smiechu zatka. Jak sie moze zmienic jak on nic nie ruszal zawieszenia tylko opony zmienial.
Kola do wyważenia jak to co wyzej nie pomoze i posprawie. 2 przodnie sobie wyważ albo 4 na raz i bedzie super
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości