K03 a K14
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
K03 a K14
moja turbinka będzie potrzebowała zastępstwa...albo regeneracji porządnej...
czy swap w/w turbin wymaga tylko wykręcenia starej i przykręcenia nowej turbinki czy czegoś więcej?? (już wiem - kolektor też)
czy warto zamieniać K03 na K14??
sama regeneracja mojej to ok 400 zł... mam możliwość oddać moją i kupić K14 po regeneracji z dopłatą taką samą...
warto zamieniać czy może moją regenerować?? (jak daję gazu to wąż się ani troszkę nie robi twardszy, podłączyłem manometr i nic nie pokazywał)
i jeszcze jedno...jest wąż do jakiegoś przełącznika obok filtra paliwa podłączony...ponoć podciśnieniowy...po co mi to, skoro mam aaz, a tam nie ma komputerka przecież??
czy swap w/w turbin wymaga tylko wykręcenia starej i przykręcenia nowej turbinki czy czegoś więcej?? (już wiem - kolektor też)
czy warto zamieniać K03 na K14??
sama regeneracja mojej to ok 400 zł... mam możliwość oddać moją i kupić K14 po regeneracji z dopłatą taką samą...
warto zamieniać czy może moją regenerować?? (jak daję gazu to wąż się ani troszkę nie robi twardszy, podłączyłem manometr i nic nie pokazywał)
i jeszcze jedno...jest wąż do jakiegoś przełącznika obok filtra paliwa podłączony...ponoć podciśnieniowy...po co mi to, skoro mam aaz, a tam nie ma komputerka przecież??
swap turbin k03 na k14 to zmiana downpipe i kolektora wydechowego
k03 jest mała zaczyna pompować już od 1300 obrotów nawet ale do większych przyrostów mocy się nie nadaje
k14 jest troche większa, czy warto zmienić ? nie wiem czego oczekujesz, ja zmieniam K03 na garretta T2 takiego jaki siedział w passatach z 92- 93 roku
ten czarny przełącznik podciśnieniowy to sterowanie EGR oraz turbiną
na biegu jałowym podciśnienie otwiera i EGR i zawór upustowy turbo = część spalin wraca do cylindrów
k03 jest mała zaczyna pompować już od 1300 obrotów nawet ale do większych przyrostów mocy się nie nadaje
k14 jest troche większa, czy warto zmienić ? nie wiem czego oczekujesz, ja zmieniam K03 na garretta T2 takiego jaki siedział w passatach z 92- 93 roku
ten czarny przełącznik podciśnieniowy to sterowanie EGR oraz turbiną
na biegu jałowym podciśnienie otwiera i EGR i zawór upustowy turbo = część spalin wraca do cylindrów

Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
pasiak, czego oczekuje...może troszkę więcej niż miałem...
pytanie czy warto...potrzebne mi auto właściwie codziennie...regeneracja czy wymiana - ten sam koszt...dają 6 m-cy gwarancji na tamtą...ile może taka k14 dmuchać??
czy może poczekać i wymienić na inną??tylko jaką...
chciałbym pociągnąć mojego aaz do max 100 koni...z tego co wyczytałem na forum k03 daje radę...
pytanie czy warto...potrzebne mi auto właściwie codziennie...regeneracja czy wymiana - ten sam koszt...dają 6 m-cy gwarancji na tamtą...ile może taka k14 dmuchać??
czy może poczekać i wymienić na inną??tylko jaką...
chciałbym pociągnąć mojego aaz do max 100 koni...z tego co wyczytałem na forum k03 daje radę...
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
k14 (mam taką) ładnie sie wkręca, od dolnych 1-1,8tys. ma małego kopa ale powyżej 2 tys wkręcaz sie prawie do 4,5tys. a potem turbinka mi puszcza powietrze (EGR), powiem tak K03 nadaje sie do miasta bo od dolnej granicy ma kopa, a k14 lepiej sprawuje sie na trase (chociaż w mieście też daje rade) - chociaż brakuje kopa w dolnej granicy obrotów
ale i tak wolałbym T2
ale i tak wolałbym T2
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
skarredasch pisze:eldorado84, a co powiesz o garret t2??...mam taką założoną i jakoś późno się wkręca - 2800 obr...można coś zrobić, żeby wkręcała się szybciej??
podstawa to taka czy ma regulacje, bo jeżeli ma to jego pół biedy, ale jeżeli nie ma to chyba da sie go podkręcić MANUAL BOOST (na forum jest opisane jak sie go używa)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
eldorado84, regulację ma...tzn do ustawiania ciśnienia...
teraz dmucha do 0.8 - 0.9 bara...na razie bez pinu tak zostawię, po pinie zobaczę...
przed wakacjami będę ic wkładał...oryginalny od mk3...
pytałem się też o chłodzenie wodą...musi być??...
gość, który ją zakładał mówił, że w 1.6 td trzeba a w 1.9 niekoniecznie...
teraz dmucha do 0.8 - 0.9 bara...na razie bez pinu tak zostawię, po pinie zobaczę...
przed wakacjami będę ic wkładał...oryginalny od mk3...
pytałem się też o chłodzenie wodą...musi być??...
gość, który ją zakładał mówił, że w 1.6 td trzeba a w 1.9 niekoniecznie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości