Ciągłe problemy z silnikiem RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 22:20

jak strzela to moze byc cos z aparetem zaplonowym,moze membranka od przyspieszacza juz dziurawa,moze zawor jakis wypalony w glowicy,



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz kwie 01, 2007 22:21

k44761 pisze:palec wraz z kopułką,
a czujnik hallla ???? co z nim ???? podcisnienie ci działa na aparacie bo może spadło wewnątrz cięgno i nie działa przyspieszacz zapłonu i chyba to by było to tak myslę a sp[otkałem się nie dawno z problemem podcisninia własnie w RP przez rurke dmuchnij parę razy do podcisnienia zobacz co się dzieje czy wogóle się porusza
Ostatnio zmieniony ndz kwie 01, 2007 22:25 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz kwie 01, 2007 22:30

[quote="k44761"]czujnik halla przesuwa [/quote ?????
Ostatnio zmieniony ndz kwie 01, 2007 22:31 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 22:30

kurcze co do cewki to czytalem kilka razy ze po nagrzaniu sie zaczela swirowac.sprobuj podmienic na dzien dwa

[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 22:31 ]
a co z katalizatorem?moze zapchany hmmm



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 22:35

k44761 pisze:wyregulowany TPS,
ja kiedys regulowalem na oko i byly problemy na niskich obrotach.po dokladnej regulacji jest ok.dobrze to zrobiles?miernikiem jak nalerzy?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 01, 2007 22:41

k44761, ok ;) ale zmierz cisnienie na tlokach,kiedys w innym aucie tez mialem problemy z obrotami wszystko przerylem i jednak byl jedn zawor nadpalony.ale mi tez to cos z hallem wyglada.zwlaszcza te 3500 i koniec.



Awatar użytkownika
MK2_waw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 13, 2007 23:33
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Post autor: MK2_waw » ndz kwie 01, 2007 22:44

Co do tego ustawienia mernikiem TPS to po opisie zamieszczonym na ramach forum było u mnie po ustawieni co do wartości do dupy :)
musiałem ustawić na oko, ucho na czuja i było dopiero idealnie. Niczym jak zapłon w maluchu. Stary dobry sposób. Obroty i praca silnika super.
Ale to nie pomogło nadal i miałem cały czas podobny problem jak tu kolega pisze ..wymieniłem mase rzeczy, świece, podciśnienie itp

Teraz zmieniłem sonde i jest gitara!

Niestety jedna z droższych rzeczy ale niestety trzeba było.

Mój rp jeździ ..widze znaczną róźnice ot co!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości