Wymiana termostatu w 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana termostatu w 2E
Jak w temacie ,posiada może ktoś dokładny opis jak zrobic w 2.0 8v 2E??jak wylać płyn chłodzacy??z którego przewodu?jeśli ktoś by miał fotki prosze o wrzucenie ,szukałem na forum ale do tego silnika sie nie doszukałem Dzięki za rade czekam
Ostatnio zmieniony czw kwie 19, 2007 16:35 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
I nie wyciągaj miski spod auta póki termostatu nie wyciągniesz, bo po wyciągnięciu druga część płynu z bloku wyleci. Chyba że wcześniej odłączysz dwa z trzech węży co dochodzą w okolice pompy: dolny co idzie od chłodnicy i jeszcze jeden z dwóch pozostałych. Zaopatrz sie w klucz 16-kę - potrzebny do odkręcenia jednej ze śrób pompy wspomagania
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
piotrek1313 pisze:Tzn chcesz wymienic termostat?? Jak tak to podloz miske, odkrec obudowe, plyn sobie do niej zleci, wkaldasz nowy termostat, uszczeleczka, skrecasz, wlewasz plyn (najlepiej nowy - fortune nie kosztuje), no i jedziesz
Obudowe czyli??chodzi ci o ten gruby przewód z płynem co wchodzi do silnika i w nim jest termostat????
Dzięki wielkie za rade
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Jak cie dobrze skumalem to takLCQ pisze:piotrek1313 pisze:Tzn chcesz wymienic termostat?? Jak tak to podloz miske, odkrec obudowe, plyn sobie do niej zleci, wkaldasz nowy termostat, uszczeleczka, skrecasz, wlewasz plyn (najlepiej nowy - fortune nie kosztuje), no i jedziesz
Obudowe czyli??chodzi ci o ten gruby przewód z płynem co wchodzi do silnika i w nim jest termostat????
Dzięki wielkie za rade
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Powodzenia
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Co sie okazało nie jest tak łatwo to wykonać musze wymontować alternator ,sprezarke klimy zeby sie do niego dostać(w pompie wodnej),tez tak robiliście???mam tam 2 weze nie 3!,tak na oko to z 4 h roboty czy to możliwe???piotrek1313 pisze:Jak cie dobrze skumalem to takLCQ pisze:piotrek1313 pisze:Tzn chcesz wymienic termostat?? Jak tak to podloz miske, odkrec obudowe, plyn sobie do niej zleci, wkaldasz nowy termostat, uszczeleczka, skrecasz, wlewasz plyn (najlepiej nowy - fortune nie kosztuje), no i jedziesz
Obudowe czyli??chodzi ci o ten gruby przewód z płynem co wchodzi do silnika i w nim jest termostat????
Dzięki wielkie za radez przodu silnika, na dole, od strony rozrzadu, wspomaganai itp, wchodzi gruby waz, rozkrecasz to i wychdzi ci termostat.
Powodzenia
Pozdr
alternator, nie sądzę masz na rysunku układ chłodzenia w 2ELCQ pisze:Co sie okazało nie jest tak łatwo to wykonać musze wymontować alternator ,sprezarke klimy zeby sie do niego dostać(w pompie wodnej),tez tak robiliście???mam tam 2 weze nie 3!,tak na oko to z 4 h roboty czy to możliwe???
zobacz może Ci to wyjasni
![Obrazek](http://img92.imageshack.us/img92/2333/2exd5.jpg)
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
oczywiście że ani alternatora ani sprężarki nie trzeba ruszać. Wystarczy sam wspornik pompy wspomagania.RobertP pisze:alternator, nie sądzę masz na rysunku układ chłodzenia w 2E
zobacz może Ci to wyjasni
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
RobertP pisze:alternator, nie sądzę masz na rysunku układ chłodzenia w 2ELCQ pisze:Co sie okazało nie jest tak łatwo to wykonać musze wymontować alternator ,sprezarke klimy zeby sie do niego dostać(w pompie wodnej),tez tak robiliście???mam tam 2 weze nie 3!,tak na oko to z 4 h roboty czy to możliwe???
zobacz może Ci to wyjasni
Obrazek
Ok dziękuje dużo mi to wyjaśniło ,
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
też to przerobiłem. Teraz jak to robię wkładam oring i termostat leciutko smarując w 2-3 miejsach "kropelką" żeby się trzymał i ni wypadł jak zakładam króciec.Bartez2E pisze:przeciołem go
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 362 gości