Wymiana tlokow i pierscieni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

janusz74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 13:38
Lokalizacja: korytowo

Wymiana tlokow i pierscieni

Post autor: janusz74 » ndz kwie 01, 2007 19:18

Witam wszystkich .Jeżdzę passatem tdi 90 KM 1Z.Jestem po wymianie tłoków i pierścieni,głowica też zrobiona,niestety to nie to samo auto diabelnie mułowate,niby musi się dotrzeć,PRAWDA TO,CZY NIE,poza tym jak odpalam rano to pracuje nierówno i kopci na biało,(miał błąd czujnika podciśnienia,ALE WYKASOWANY) POMÓŻCIE
Ostatnio zmieniony ndz kwie 01, 2007 22:29 przez janusz74, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz kwie 01, 2007 20:16

Pewnie nie byl robiony w ASO, ale przynajmniej w dobrym, profesjonalnym zakladzie specjalizujacym sie w TDI??? TDI to dosc precyzyjny silnik, wazne jest bardzo dokladne dobranie tlokow i pierscieni, wczesniejsza obrobka cylindra, dobor odpowiedniej grubosci uszczelka pod glowice itd... Byle warsztat tego nie zrobi. Jezeli nie jest tak mocny jak przedtem, to raczej nie jest to wina ze jeszcze nie jest dotarty. Cos jest nie tak.



janusz74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 13:38
Lokalizacja: korytowo

Post autor: janusz74 » ndz kwie 01, 2007 20:32

oczywiście że nie w ASO,przynajmniej miałbym gdzie się zwrócić z reklamacją.A co do reszty to podobno jest dobrana optymalnie,i tak się nieżle wykosztowałem



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz kwie 01, 2007 21:59

janusz74 pisze:i tak się nieżle wykosztowałem
Tzn. co i za ile???



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Wymiana tlokow i pierscieni

Post autor: RobertP » ndz kwie 01, 2007 23:25

janusz74 pisze:Jestem po wymianie tłoków i pierścieni,głowica też zrobiona,niestety to nie to samo auto diabelnie mułowate,niby musi się dotrzeć,PRAWDA TO,CZY NIE,poza tym jak odpalam rano to pracuje nierówno i kopci na biało
jedź do dobrego fachury od ustawienia rozrządu bo mi na to wskazuje że coś nie tak
albo niech zrzucają pokrywę rozrządu, ustawią na znaki i niech patrzą jak wałek stoi
albo jeszcze raz od początku niech Ci ustawią i nie ma prawa być nawet o jeden ząbek
przestawiony,
nie ma znaczenia czy w ASO czy gdzieś tam po prostu robotę trzeba dobrze wykonać !
a czy nie gaśnie Ci też przypadkiem po jakiejś krótkiej chwili od odpalenia?

[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 23:27 ]
dziechu pisze:
janusz74 pisze:i tak się nieżle wykosztowałem
Tzn. co i za ile???
same tłoki i pierścienie pewnie z 1100zł...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

janusz74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 13:38
Lokalizacja: korytowo

Post autor: janusz74 » pn kwie 02, 2007 07:54

wszystko razem jakieś 2500 zł,bez roboty.

[ Dodano: 02 Kwi 2007 08:56 ]
Co do gaśnięcia po odpaleniu,to nie ma takich objawów,dzisiaj chcę się wybrać jeszcze raz na diagnostykę.A co do ASO to zdania są chyba podzielone,wolę sprawdzonych fachmanów,niż niewiadomo kogo w ładnym,firmowym kombinezonie.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn kwie 02, 2007 12:34

janusz74 pisze:Co do gaśnięcia po odpaleniu,to nie ma takich objawów
no to OK, nie masz co się martwić za mocno, szukałbym na początek problemu
w źle ustawionym rozrządzie
janusz74 pisze:A co do ASO to zdania są chyba podzielone,wolę sprawdzonych fachmanów,niż niewiadomo kogo w ładnym,firmowym kombinezonie.
jasne, tak trzymać ! :-) :pub: :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn kwie 02, 2007 13:36

janusz74 pisze:niż niewiadomo kogo w ładnym,firmowym kombinezonie
Czesciowo to prawda, jak robi niechluj to i w ASO spie... Pamietaj jednak ze po pierwsze - w ASO mozesz reklamowac, po drugie w ASO maja scisle okreslone procedury, narzedzia, przyzady pomiarowe nie do zastapienia zwykla suwmiarka czy mlotkiem:)

[ Dodano: 02 Kwi 2007 13:37 ]
P.S. Oczywiscie ja takze nie korzystam z ASO;)



janusz74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 13:38
Lokalizacja: korytowo

Post autor: janusz74 » pn kwie 02, 2007 23:08

Dzięki bardzo za wszystkie rady,dzisiaj byłem u gościa,który mi robił głowicę i umówił mnie z fachurą od rozrządu,prawdopodobnie problem tkwi w kole na wale,niby za mocno bije,jutro się okaże,POZDROWIONKA

[ Dodano: 04 Kwi 2007 08:55 ]
rozrząd mam ok. dzisiaj chcę przełożyć od kumpla n 75,przepływkę,a może go katalizator zamula??????????????????????????????(jak mi trzasł ten tłok to walił niebieskim dymem)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości