Odpala po dluzszym przytrzymaniu kluczyka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

agent
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2007 13:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Odpala po dluzszym przytrzymaniu kluczyka

Post autor: agent » pt mar 30, 2007 14:08

WITAM JESTEM SZCZęśLIWYM POSIADACZEM GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001R OD JAKIEGOś CZASU żEBY ODPALIć MUSZę DłUżEJ PRZYTRZTMAć NA KLUCZYKU BYłEM Z NIM NA KOMPUTERZE I NIC NIE WYSZłO CO TO MOżE BYć CZY KTOś SIę OIRIęTUJE
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2007 20:20 przez agent, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » pt mar 30, 2007 14:37

a akumulator ladujesz regularnie?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 30, 2007 14:47

nie krzycz!!! netykieta sie klania! musisz krecic na zimnym czy na cieplym?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 30, 2007 20:20

1. Regulamin Forum
2. Precyzuj tematy
3. Wylacz capslocka


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » sob mar 31, 2007 00:33

Witam
Pozwolicie, że się podłącze. U mnie na zimnym trzeba chełtać i chełtać (około 7-9 sekund). Obrotomierz "powoli się rozkręca", a jak nie przytrzymam kluczyka do około 800-1000 obr/min to silnik zgaśnie. Na ciepłym jest o niebo lepiej pali dobrze. Jak już odpali to puszcza białą chmurke przez chwile, ale czemu ???
Jakichś dużych bąbelków powietrza nie zaobserwowałem w wężyku paliwa, kąt, dawka ok. i nie trzęsie strasznie po odpaleniu, aku dobry, VAG pokazał tylko bład 00575, ale zaworek już zamówiony - już szlak mnie trafia.

Nie było to jak 1Z który odpalał na dotyk. Zachciało mi się AHF :panna:

Pozdro 4all


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

agent
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2007 13:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: agent » sob mar 31, 2007 08:57

AKUMULATOR MAM NOWY I NIE MA ZNACZENIA CZY SILNIK JEST CIEPLY CZY ZIMNY



Awatar użytkownika
jacekd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob paź 29, 2005 19:15
Lokalizacja: Poznan
Auto: MK6 TSI160
Silnik: CAVD

Post autor: jacekd » sob mar 31, 2007 13:17

To naucz sie w koncu wylaczac caps-lock


MK6 HL - TSI160

agent
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2007 13:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: agent » sob mar 31, 2007 13:59

Moje pisanie pokazuje moją bezradność z tym problemem wszystkich urażonych sorki



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Odpala po dluzszym przytrzymaniu kluczyka

Post autor: mirass » sob mar 31, 2007 17:58

agent pisze:WITAM JESTEM SZCZęśLIWYM POSIADACZEM GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001R OD JAKIEGOś CZASU żEBY ODPALIć MUSZę DłUżEJ PRZYTRZTMAć NA KLUCZYKU BYłEM Z NIM NA KOMPUTERZE I NIC NIE WYSZłO CO TO MOżE BYć CZY KTOś SIę OIRIęTUJE
miales rozrzad zmieniany ostatnio? pali ci ciezko od kiedy go masz czy zaczał ostatnio ciezko gadac?


www.vagtune.pl tel. 502730289

agent
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2007 13:00
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: agent » ndz kwie 01, 2007 16:09

Rzeczywiście jak sobie przypomne to problemy zaczęły się po zmianie paska rozrządu czy to znaczy żejest do kitu pasek i czemu nie pokazał nic komputer



Awatar użytkownika
baksior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:04
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: baksior » ndz kwie 01, 2007 16:23

Ja też mam taki sam problem tylko jescze mam takie coś ze jak stane na światłach na czerwonym to nagle traci obroty i gaśnie a potem to juz go trudno odpalić około 10 sekund chechłania częściej tak sie dzieje na zimnym i wymieniałem pompe, pasek rozrządu i nadodatek strasznie śmierdzi ten pasek jak sie szarzuje i nie chodzi mi o palenie gumy tylko np. szybsze ruszenie ze świateł :grin: czy to wszystko przez pasek ??


Najlepsza wulkanizacja klimatyzacjia w Kutnie ul cmentara 11 Sprzedaż opon naprawa napełnianie kół azotem, wymiana oleju, osługa i konserwacja klimatyzacji oraz sprzedaż części smochodowych, akcesorii i kosmetyków

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » ndz kwie 01, 2007 17:15

agent pisze:Rzeczywiście jak sobie przypomne to problemy zaczęły się po zmianie paska rozrządu czy to znaczy żejest do kitu pasek i czemu nie pokazał nic komputer
bo diagnoza byla dokonana pochopnie -> wyslalem ci priva->skorzystaj z tego


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości